Je bent echt een hypebeast, no Visquote:Op vrijdag 17 april 2009 18:22 schreef Electric_Wizard het volgende:
@ SHOOTO: ik post ze pas als ik een daadwerkelijke pickupfoto vanuit NL heb ontvangen... not gonna push my luck again
Jazekerquote:Op zaterdag 18 april 2009 19:37 schreef pumpkinsoup het volgende:
[ afbeelding ]
zijn ze eigenlijk ook in de winkels te koop?
thnkkks.quote:Op zaterdag 18 april 2009 20:27 schreef SHOOOTO het volgende:
[..]
Je bent echt een hypebeast, no Vis![]()
[..]
Jazeker
Damn, die freelance ninja heeft echt ogen achterin z'n hoofdquote:Op zaterdag 18 april 2009 20:27 schreef SHOOOTO het volgende:
[..]
Je bent echt een hypebeast, no Vis![]()
[..]
Jazeker
Ik meen ze in de Funkie House gezien te hebben in Den Haag maar ik kan het mis hebben.quote:Op zaterdag 18 april 2009 19:37 schreef pumpkinsoup het volgende:
[ afbeelding ]
zijn ze eigenlijk ook in de winkels te koop?
Oeh, de middelste ziet er interessant uit.. valt me op dat FL steeds leuke maxjes in hun collectie krijgen.quote:Op zondag 19 april 2009 16:04 schreef SHOOOTO het volgende:
^ah duh! Ik zag Floyd nog op het Spuiplein, lekker aan het boarden.
Deze maxxies liggen nu bij FL, wel aardig maar CW is net niet. Mesh is wel een plus tov van de nieuwe 90s.
[ afbeelding ]
Nahja, ik heb ze toch maar gewoon op Caliroots besteldquote:Op zondag 19 april 2009 16:12 schreef got.rice het volgende:
[..]
Ik meen ze in de Funkie House gezien te hebben in Den Haag maar ik kan het mis hebben.
[..]
Oeh, de middelste ziet er interessant uit.. valt me op dat FL steeds leuke maxjes in hun collectie krijgen.
Idd what was I thinking? Volle pond betalen maakt je veel coolerquote:Op zondag 19 april 2009 13:39 schreef seto het volgende:
cali denkt dat hij cool is door discount visvim te kopen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |