ICTersquote:Op dinsdag 7 april 2009 10:09 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Zonder ICTers zat jij nu niet op een forumpje.
Ik word er moe van dus het is werkenquote:Op dinsdag 7 april 2009 09:05 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Achter je bureau zitten is niet hetzelfde als werken.
Man. Wat zou ik blij zijn als ik FOK nooit had ontdekt.quote:Op dinsdag 7 april 2009 10:09 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Zonder bouwvakker stond jouw serverparkje nu in de regen kapot te gaanquote:Op dinsdag 7 april 2009 10:09 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Dan was je nu geen maagd meerquote:Op dinsdag 7 april 2009 10:10 schreef Florian_ het volgende:
[..]
Man. Wat zou ik blij zijn als ik FOK nooit had ontdekt.
Het regent niet hoor.quote:Op dinsdag 7 april 2009 10:11 schreef kurk_droog het volgende:
[..]
Zonder bouwvakker stond jouw serverparkje nu in de regen kapot te gaan
Zeg ik iets verkeerds over bouwvakkers dan? Daar heb ik namelijk wel respect voor.quote:Op dinsdag 7 april 2009 10:11 schreef kurk_droog het volgende:
[..]
Zonder bouwvakker stond jouw serverparkje nu in de regen kapot te gaan
Mooi, zal thuis eens kijkenquote:
Wij ookquote:Op dinsdag 7 april 2009 10:10 schreef Florian_ het volgende:
[..]
Man. Wat zou ik blij zijn als ik FOK nooit had ontdekt.
Oké, dan ga ik me nu aankleden.quote:Op dinsdag 7 april 2009 10:12 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Zeg ik iets verkeerds over bouwvakkers dan? Daar heb ik namelijk wel respect voor.
[..]
Mooi, zal thuis eens kijken
Doe maarquote:
Zeg ook niet dat je geen respect hebtquote:Op dinsdag 7 april 2009 10:12 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Zeg ik iets verkeerds over bouwvakkers dan? Daar heb ik namelijk wel respect voor.
[..]
Mooi, zal thuis eens kijken
Ja, maar je opmerking slaat gewoon nergens op, ik reageer alleen op Flo's postquote:Op dinsdag 7 april 2009 10:14 schreef kurk_droog het volgende:
[..]
Zeg ook niet dat je geen respect hebtZeg alleen dat er zonder die en die sowieso al geen fok was
![]()
Mijn handelsmerkquote:Op dinsdag 7 april 2009 10:15 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Ja, maar je opmerking slaat gewoon nergens op, ik reageer alleen op Flo's post
quote:Op dinsdag 7 april 2009 10:17 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Dat je nergens op slaat? Dat wisten wij al langer.
Hoi Gersquote:
Die eitjes vind je over 3 maanden wel terug, gewoon je neus volgen.quote:Op dinsdag 7 april 2009 10:17 schreef BobbyB het volgende:
Tering schoonmakers hebben gewoon onze paaseitjes gejatwat een paupervolk is het toch ook.
En schoonmaken, ho maar.
Moet je ze beter verstoppenquote:Op dinsdag 7 april 2009 10:17 schreef BobbyB het volgende:
Tering schoonmakers hebben gewoon onze paaseitjes gejatwat een paupervolk is het toch ook.
En schoonmaken, ho maar.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |