He gup!quote:
In het zuiden en zuidwesten is het bewolkt en valt er af en toe lichte regen. Het wordt daar niet warmer dan een graad of 12. In het oosten zijn er eerst nog perioden met zon en daar wordt het nog 19 graden. Bewolking en regen verplaatsen zich in de loop van de dag langzaam oostwaarts. Langs de oostgrens kan later vanmiddag en vanavond, voor de regen uit, een bui ontstaan. De wind draait van zuidoost naar westelijke richtingen en neemt toe naar matig, kracht 3 tot 4. In de avond neemt de wind af naar zwak tot matig, kracht 3 of minder en draait naar het zuiden.quote:Op dinsdag 7 april 2009 08:32 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Vanmiddag wordt er redelijk wat regen verwacht, morgen hoosbuien met kans op aquaplaning
Jitzzzze je lijkt wel een wijf met je parapluquote:Op dinsdag 7 april 2009 08:36 schreef liiszle het volgende:
[..]
In het zuiden en zuidwesten is het bewolkt en valt er af en toe lichte regen. Het wordt daar niet warmer dan een graad of 12. In het oosten zijn er eerst nog perioden met zon en daar wordt het nog 19 graden. Bewolking en regen verplaatsen zich in de loop van de dag langzaam oostwaarts. Langs de oostgrens kan later vanmiddag en vanavond, voor de regen uit, een bui ontstaan. De wind draait van zuidoost naar westelijke richtingen en neemt toe naar matig, kracht 3 tot 4. In de avond neemt de wind af naar zwak tot matig, kracht 3 of minder en draait naar het zuiden.
valt best mee.
Primaquote:Op dinsdag 7 april 2009 08:38 schreef Gupje het volgende:
[..]
Jitzzzze je lijkt wel een wijf met je paraplu [ afbeelding ]
dag, dagdag.quote:
quote:
Ik kan er niet echt wakker van liggenquote:Op dinsdag 7 april 2009 08:52 schreef Gupje het volgende:
[..]
Je stemt toe dat je wijf bent![]()
Dit heb ik Jitzzzze nog nooit zien doen [ afbeelding ]
Het is toch mijn werkquote:Op dinsdag 7 april 2009 09:05 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Achter je bureau zitten is niet hetzelfde als werken.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |