Wat wil je zonnestralen tegen houdenquote:Op dinsdag 7 april 2009 08:15 schreef jitzzzze het volgende:
ik dacht dat ik als enige zo geniaal was om een paraplu mee te nemen, maar helaas
Nog zo'n klapjosti die niet naar het weerbericht luistert, jij gaat zo verschrikkelijk nat worden vanmiddagquote:Op dinsdag 7 april 2009 08:17 schreef Gupje het volgende:
[..]
Wat wil je zonnestralen tegen houden![]()
Pas op voor je TFT huidtje
Ik niet, ik regel het weerquote:Op dinsdag 7 april 2009 08:18 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Nog zo'n klapjosti die niet naar het weerbericht luistert, jij gaat zo verschrikkelijk nat worden vanmiddag
Hier lul je je niet uit, opa stakkerbaardquote:Op dinsdag 7 april 2009 08:19 schreef Gupje het volgende:
[..]
Ik niet, ik regel het weer![]()
je weet dat ik zo baas ben dat ik het weer kan regelen, toch?
Ik heb de auto dus niks geen last van de regenquote:Op dinsdag 7 april 2009 08:22 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Hier lul je je niet uit, opa stakkerbaard
Ja, ik heb ook een auto. Maar ik zal er toch echt heen moeten lopen.quote:Op dinsdag 7 april 2009 08:23 schreef Gupje het volgende:
[..]
Ik heb de auto dus niks geen last van de regen
Das 30 sec lopenquote:Op dinsdag 7 april 2009 08:24 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Ja, ik heb ook een auto. Maar ik zal er toch echt heen moeten lopen.
Dichterbij kan niet, het is een beetje ruk geregeld hier. De halve toko draait op externen, maar men is een beetje vergeten dat die allemaal een leaseauto hebbenquote:
Ik wil jou gepost hebbenquote:
Succes met lopen dan vandaagquote:Op dinsdag 7 april 2009 08:28 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Dichterbij kan niet, het is een beetje ruk geregeld hier. De halve toko draait op externen, maar men is een beetje vergeten dat die allemaal een leaseauto hebben
Vanmiddag wordt er redelijk wat regen verwacht, morgen hoosbuien met kans op aquaplaningquote:Op dinsdag 7 april 2009 08:31 schreef Gupje het volgende:
[..]
Succes met lopen dan vandaag![]()
maar word er zulks slecht weer verwacht dan?
Nederlandquote:Op dinsdag 7 april 2009 08:32 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Vanmiddag wordt er redelijk wat regen verwacht, morgen hoosbuien met kans op aquaplaning
ik wil gesopt hebbenquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |