Daarvoor liep hij al te muiten toch?quote:Op maandag 6 april 2009 23:42 schreef kurk_droog het volgende:
[..]
Ja, mja. Wat zou jij doen als je ineens 20 homo's ziet en dan als klapper op het eind een grote paarse fallus.
Nou het is je gelukt, meid.quote:Op maandag 6 april 2009 23:42 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Is echt moeilijk hoormaar misschien had ik mn safesearch aan moeten zetten ofzo
hm .. truequote:Op maandag 6 april 2009 23:44 schreef McFearless het volgende:
[..]
Daarvoor liep hij al te muiten toch?
Hey Fasquote:Op maandag 6 april 2009 23:42 schreef Fascination het volgende:
Loving you is easy 'cause you're beautiful.
als je eerste berichtquote:Op maandag 6 april 2009 23:42 schreef kurk_droog het volgende:
[..]
Ja, mja. Wat zou jij doen als je ineens 20 homo's ziet en dan als klapper op het eind een grote paarse fallus.
Sorry.quote:
Volgens mij was dat er pas na.quote:Op maandag 6 april 2009 23:42 schreef kurk_droog het volgende:
[..]
HAPHAPHAPquote:Op maandag 6 april 2009 23:45 schreef Zotheid het volgende:
[..]
Sorry.
[..]
Volgens mij was dat er pas na.
quote:Op maandag 6 april 2009 23:45 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Ja, hurray! Dan kan ik nu gaan leren. Fijne avond allemaal
![]()
!
Maak er een liefdevol topic van.
Daarom. Iedereen mag best een mening hebben maar hoe hij deed was nog belachelijk.quote:Op maandag 6 april 2009 23:44 schreef Syb-rund. het volgende:
[..]
als je eerste bericht
hallo!
HOMOS![]()
is, dan vraag je er wel een beetje om
Je ging toch weg?quote:Op maandag 6 april 2009 23:46 schreef Zotheid het volgende:
[..]
Daarom. Iedereen mag best een mening hebben maar hoe hij deed was nog belachelijk.
Leer ze (goed tijdstip trouwens)quote:Op maandag 6 april 2009 23:45 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Ja, hurray! Dan kan ik nu gaan leren. Fijne avond allemaal
![]()
!
Maak er een liefdevol topic van.
Ik heb nog wel een lekkere worstquote:Op maandag 6 april 2009 23:47 schreef kurk_droog het volgende:
[..]
Ik niet. Maar zotheid en die ander wel volgens mij
Sommige mensen willen me hier nog wel hebben.quote:
Happen naar peijnenburg.quote:Op maandag 6 april 2009 23:47 schreef kurk_droog het volgende:
[..]
Ik niet. Maar zotheid en die ander wel volgens mij
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |