Heb je de foto's van Ujfalusi (en die andere internationals) toevallig niet?quote:
Wat is Pepesan?quote:
Ik gok op..quote:
Ziet er goed uitquote:Op woensdag 8 april 2009 15:27 schreef sjimz het volgende:
[..]
http://indonesiepagina.nl/gerechten.php?id=551
Hehe, klein, indisch... Ben jij niet gewoon een pygmee?quote:Op woensdag 8 april 2009 15:46 schreef sjimz het volgende:
[..]
Het smaakt nog eens super!
Het enige wat ik van mijn ma geërfd heb, Indisch eten
quote:Op woensdag 8 april 2009 15:58 schreef Breach het volgende:
[..]
Hehe, klein, indisch... Ben jij niet gewoon een pygmee?
Ben je niet een beetje bruin?quote:Op woensdag 8 april 2009 15:46 schreef sjimz het volgende:
[..]
Het smaakt nog eens super!
Het enige wat ik van mijn ma geërfd heb, Indisch eten
Ik eet alleen maar bruin broodquote:Op woensdag 8 april 2009 16:05 schreef sjimz het volgende:
[..]
Nee man, ik ben zo wit als wit brood.
Logisch, anders had RayMania nooit beste maatjes met je willen worden.quote:Op woensdag 8 april 2009 16:05 schreef sjimz het volgende:
[..]
Nee man, ik ben zo wit als wit brood.
Als je 'm gevonden hebt, mag je wel wat vrolijker kijken op die foto, SCH.quote:
quote:Op woensdag 8 april 2009 16:24 schreef Gordon_Shumway het volgende:
[..]
Als je 'm gevonden hebt, mag je wel wat vrolijker kijken op die foto, SCH.
quote:Op woensdag 8 april 2009 17:04 schreef Grulez het volgende:
Jeuh eerste seizoen van Chuck bijna binnen..
Ik hoop dat die kakkerlak doorgaat.quote:Op woensdag 8 april 2009 20:24 schreef Jasza het volgende:
COME ON POOL.
Is ie aan het werk in je badkamer?quote:
Heb er niets van gezien. Alleen een artikel op sport.cz waarin hij het ontkent, maar voorderest heb ik me niet in dit voorval verdiept. Maar ja, wat wil je, Praag en strippers... Als ik naar de sports bar liep moest ik al langs 3 striptenten voordat ik er was. Ik lig er niet zo wakker van dit voorval.quote:Op woensdag 8 april 2009 15:11 schreef M0NTANA het volgende:
[..]
Heb je de foto's van Ujfalusi (en die andere internationals) toevallig niet?
Vooral ook niet loslaten als je merkt dat het niet goed gaat en je 10 centimeter boven de zachte mat hangt. Of was hij bang dat die stok gelanceerd zou worden en een omstander zou vellen?quote:
Opkopen en ritueel verbranden zodat ze niet meer gebruikt kunnen worden.quote:Op woensdag 8 april 2009 23:47 schreef Prosac het volgende:
pssssst
klappertje kopen?
http://www.marktplaats.nl(...)8.html%3F%26xref%3D1
Vind het ook allebei niks. Van mij mag Barca lekker de CL winnen. De rest moet ik niet.quote:Op woensdag 8 april 2009 20:31 schreef Houniet het volgende:
Kut Pool en Kut Sjelsie.
quote:
FC Porto is mijn favoriet. En anders Chelsea maar of eventueel Villarreal. Rest is allemaal kut.quote:Op donderdag 9 april 2009 00:34 schreef Aanvoerder het volgende:
[..]
Vind het ook allebei niks. Van mij mag Barca lekker de CL winnen. De rest moet ik niet.
Man Unitedquote:Op donderdag 9 april 2009 00:34 schreef Aanvoerder het volgende:
[..]
Vind het ook allebei niks. Van mij mag Barca lekker de CL winnen. De rest moet ik niet.
Jammer.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |