ik vind Femke veel lekkerder dan Agnes. Maar ik zal NOOIT op één van die partijen stemmenquote:Op dinsdag 7 april 2009 15:34 schreef venomsnake het volgende:
[..]
Dat gaat erom spannen denk ik. De SP is met Marijnissen wel een charismatisch iemand kwijt geraakt, en Femke blijft ergens natuurlijk een geil ding..
Maar dat de SP veel zetels zal verliezen lijkt vrijwel zeker.
quote:Op dinsdag 7 april 2009 15:43 schreef BliksemSchigt het volgende:
Niet alles hoeft gelijk open en bloot, VS.
hoaxheksquote:Op dinsdag 7 april 2009 15:41 schreef venomsnake het volgende:
http://www.dezekerweter.c(...)sema_naakt_copy1.jpg
![]()
quote:Op dinsdag 7 april 2009 15:45 schreef BliksemSchigt het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Help jij iemand die aangevallen wordt op een openbare plaatsquote:Op dinsdag 7 april 2009 15:03 schreef toma het volgende:
[..]
denk het ook.
iedereen blijft stil zitten met z'n staart tussen z'n benen.
Nou, het moge inmiddels duidelijk zijn dat ik geen PVDA-man ben. Maar ik denk dat er niemand anders de functie van MvF kan vervullen als hij.quote:Op dinsdag 7 april 2009 15:55 schreef toma het volgende:
[..]
Alles is beter dan Wouter Bos in het kabinet
Gerrit Zalm.quote:Op dinsdag 7 april 2009 16:17 schreef Breach het volgende:
[..]
Nou, het moge inmiddels duidelijk zijn dat ik geen PVDA-man ben. Maar ik denk dat er niemand anders de functie van MvF kan vervullen als hij.
Die heeft zichzelf alleen in goede tijden bewezen. Bos heeft te kampen gekregen met de zwaarste economische crisis sinds de jaren '30 van de vorige eeuw. Maar goed ik heb het dan wel over zijn individuele kwaliteiten en niet zijn standpuntenquote:
Ik denk dat je met Bos aan het roer in de periode Zalm er nu veel slechter voor had gestaan dan nu het geval is.quote:Op dinsdag 7 april 2009 16:20 schreef Breach het volgende:
[..]
Die heeft zichzelf alleen in goede tijden bewezen. Bos heeft te kampen gekregen met de zwaarste economische crisis sinds de jaren '30 van de vorige eeuw. Maar goed ik heb het dan wel over zijn individuele kwaliteiten en niet zijn standpunten
quote:Op dinsdag 7 april 2009 16:30 schreef Danny het volgende:
en er zijn ook nog mensen die hun abo daadwerkelijk hebben aangeschaft
Overigens zal binnen ongeveer twee maanden (als alles goed gaat) de nieuwe layout af zijn. op dat moment vervallen de volgende layouts volledig:
- fokforum_dark
- fokforum_light
- foksilver
- baggerlayout
Dat wordt weer acclimatiserenquote:
Fucking belachelijk.quote:
quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |