Als jij dan ff zegt dat het een stoere film is. Dan ben ik ook weer geholpen.quote:Op dinsdag 7 april 2009 17:26 schreef BliksemSchigt het volgende:
[..]
Je hebt gelijk, maar mooie film mogen alleen mensen van het vrouwelijk geslacht zeggen.
Het is absoluut de moeite waard.quote:Op dinsdag 7 april 2009 17:28 schreef Breach het volgende:
[..]
Als jij dan ff zegt dat het een stoere film is. Dan ben ik ook weer geholpen.
Ik die ene met dat moderne gedoe. Maar ik dacht dat dat dus silver was. Maar dat blijkt zn oude, lelijk uitziende forumweergave te zijn.quote:Op dinsdag 7 april 2009 17:29 schreef BliksemSchigt het volgende:
Ik weet niet eens welke layout ik gebruik.
Sowieso is alles waar bagger in voorkomt toch wel aan jou toevertrouwdquote:Op dinsdag 7 april 2009 17:35 schreef Rots het volgende:
Zo bagger vind ik hem niet, maar inderdaad wel een aparte naam.![]()
En Breach, zo snel mogelijk kijken, al die Oscars zeggen genoeg.
quote:Op dinsdag 7 april 2009 16:35 schreef sezten het volgende:
PS. Stroomkabel van mijn laptop op school laten liggen
quote:
Gaat de goede kant op.quote:Totaal alle rekeningen: -872,45 EUR
quote:Negatief saldo sinds: 04-05-2007
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.AFC Ajax | SS Lazio | SK Slavia | Bobby Haarms †
"Het gaat nu even slecht, maar je moet Ajax altijd blijven steunen hè," zei hij. Hij herhaalde zijn boodschap nog eens: "Altijd blijven steunen, die club. Daar ben je Ajacied voor."
quote:Op dinsdag 7 april 2009 21:15 schreef Aanvoerder het volgende:
[..]![]()
![]()
Als ik deze baan zou krijgen ben ik eind mei in 1 klap van al m'n schulden af.
Heb je je studie niet afgemaakt? Wat heb je dan gestudeerd?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
matig toma, erg matig van je.quote:
matig Houniet, erg matig van je.quote:Op dinsdag 7 april 2009 23:02 schreef Houniet het volgende:
Ik ga maar eens slapen. In weken niet zo vroeg naar bed geweest.
Welke studie/school doe je?quote:Op dinsdag 7 april 2009 23:04 schreef Rots het volgende:
Ik ga maar eens niet slapen, laatste week van de periode is weer aangebroken. Alle portfolio's etc inleveren.
![]()
Commerciele Economie is toch wel redelijk bekend?quote:
Oja dat was hetquote:Op dinsdag 7 april 2009 23:06 schreef Aanvoerder het volgende:
[..]
Commerciele Economie is toch wel redelijk bekend?
quote:
Precies dat doe ik ookquote:Op dinsdag 7 april 2009 23:06 schreef Aanvoerder het volgende:
[..]
Commerciele Economie is toch wel redelijk bekend?
En wéér een week extra bij dat logistiek bedrijf.quote:Op woensdag 8 april 2009 10:16 schreef Aanvoerder het volgende:
Wat een anti-climax. De manager die me zou interviewen om 11:00 is ziek, dus het interview is naar volgende week dinsdag verplaatst.
Gewoon tussen de druppels door rennen.quote:Op woensdag 8 april 2009 10:21 schreef Breach het volgende:
Kak, wil ik gaan hardlopen, gaat het regenen..
Mwoh, gelukkig heb ik werk. En nu meer tijd om me voor te bereiden. Heb van de recruiting agency ook hele goeie documenten gekregen om je voor te bereiden op interviews. Die kan ik zeker ook voor andere interviews gebruiken om beter voorbereidt te zijn.quote:Op woensdag 8 april 2009 10:19 schreef Breach het volgende:
[..]
En wéér een week extra bij dat logistiek bedrijf.
Hehe, gelukkig heb ik dat nog even niet. Al heb ik stukken minder vaste lasten dan jij denk ik. maar ik zit ook wel bijna op het punt dat ik ga pakken wat ik pakken kan, als ik maar iets heb.quote:Op woensdag 8 april 2009 10:28 schreef Aanvoerder het volgende:
[..]
Mwoh, gelukkig heb ik werk. En nu meer tijd om me voor te bereiden. Heb van de recruiting agency ook hele goeie documenten gekregen om je voor te bereiden op interviews. Die kan ik zeker ook voor andere interviews gebruiken om beter voorbereidt te zijn.
Het geeft wel een hoop rust als je ten minste nog een baan hebt. In die 2 maanden zonder werk zag ik alles echt heel somber in.
Op zich een strakke planning. Maar ik heb nu nog makkelijk lullen omdat ik mn stufi nog heb. Als dat wegvalt dan moet ik gewoon pakken wat ik pakken kan. Maar goed, dat is pas in augustus.quote:Op woensdag 8 april 2009 10:37 schreef Aanvoerder het volgende:
Mwoh, enige vaste lasten die ik nu heb ik 120 Euro zorgverzekering per maand. UIteindelijk gaat daar nog 57 Euro af aan zorgtoeslag, maar die heb ik pas net aangevraagd omdat ik nog op een nieuwe DigID zat te wachten.Maar goed, als ik weer een baan heb leg ik m'n pa ook 100-200 Euro per maand bij, Internet voor 20-50 Euro, beltegoed zal denk ik 10-20 Euro zijn. Ik bel niet zo vaak meer tegenwoordig.Fitness is wel 44 Euro per maand. Oh ja, Ajax komt er ook nog bij.
Wil daar minimaal 200 Euro per maand voor sparen zodat ik ook al geld voor Europese reisjes heb.
Al met al zal ik dit jaar flink veel geld kunnen sparen als ik een vaste baan heb, omdat ik eigenlijk niet zo heel veel vaste kosten heb. Scheelt al dat ik geen huur meer hoef te betalen. En ben in Tsjechie toch wat zuiniger leren omgaan met m'n geld.
Ja, dat heb ik dus ook niet, omdat ik mn studie gewoon gehaald heb en nooit extra geleend hebquote:Op woensdag 8 april 2009 10:44 schreef Aanvoerder het volgende:
Ik moet in januari stufi al terugbetalen. En dat is een goed misselijk bedrag per maand.
Hoeveel ongeveer per maand dan?quote:Op woensdag 8 april 2009 10:44 schreef Aanvoerder het volgende:
Ik moet in januari stufi al terugbetalen. En dat is een goed misselijk bedrag per maand.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |