Hoho. gelly was hier de nazi heh, en hij was er nog trots op ook.quote:Op donderdag 9 april 2009 17:59 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
En dus lijkt het je aardig om jezelf als een irritant, nazistisch en bekrompen persoon neer te zetten?
Wat mij betreft niet hoor. Ik zit hier vooral ter vermaak. En tot nu toe lukt dat vrij aardig.quote:Ik denk dat het niet slechts beperkt is tot "wat te lachen hebben", immers die fase zijn we allang voorbij.
Ik maak me eerder zorgen over de topicstarters ervanquote:Op donderdag 9 april 2009 19:06 schreef popolon het volgende:
Ik maak me zorgen om Nederland.
[ afbeelding ]
Drie op een rij! Je zou bijna denken dat er echte problemen zijn.
Je zou er bijna PVV van gaan stemmen. Misschien een ideetje voor 2011?quote:Op donderdag 9 april 2009 19:06 schreef popolon het volgende:
[ afbeelding ]
Ontgaat je het sarcasme van Populon?quote:Op vrijdag 10 april 2009 08:23 schreef Lemmeb het volgende:
[..]
Je zou er bijna PVV van gaan stemmen. Misschien een ideetje voor 2011?
Nee, natuurlijk niet. Ontgaat jou mijn ironie?quote:Op vrijdag 10 april 2009 09:43 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Ontgaat je het sarcasme van Populon?
Ironie? Het was een ordinaire ronselsessie. Daar kunnen jihad-imams nog wat van leren.quote:Op vrijdag 10 april 2009 09:46 schreef Lemmeb het volgende:
[..]
Nee, natuurlijk niet. Ontgaat jou mijn ironie?
Zo ken ik je weer!quote:Op vrijdag 10 april 2009 09:47 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Ironie? Het was een ordinaire ronselsessie. Daar kunnen jihad-imams nog wat van leren.
http://en.wikipedia.org/wiki/Ironyquote:Op vrijdag 10 april 2009 09:46 schreef Lemmeb het volgende:
[..]
Nee, natuurlijk niet. Ontgaat jou mijn ironie?
Wat is daarmee? Weet je nu ook wat "irony" betekent? Knappe jongen hoor!quote:
Als het een kloon van een gebande was, dan was ie allang weg geweest.quote:Op donderdag 9 april 2009 15:43 schreef gelly het volgende:
Ik kan me niet voorstellen dat deze kloon nog niemand in de crew was opgevallen. Maar goed, bij deze dan :
DikVoormekaar
Het is wel goed dat jehet signaleert. Het zegt vooral iets over de rits aan topics die hier geopend wordt over werkelijk alle incidenten. Dus het valt best mee, dit zijn alle incidenten met Marokkanen. Over die met autochtonen worden nauwelijks topics geopend.quote:Op donderdag 9 april 2009 19:06 schreef popolon het volgende:
[ afbeelding ]
Nog geen reactie op gehad.quote:Op woensdag 8 april 2009 15:05 schreef Lemmeb het volgende:
PvdA denkt aan sancties tegen Israel ---> POL
Het gaat hier om een intentie van de PvdA. Nieuws is het pas als die partij die intentie omzet in daden. Aangezien die partij juist met dat laatste nogal moeite schijnt te hebben, moet ik het allemaal nog zien.
Er wordt naar gekeken... naar je diarree..en die topics.quote:Op vrijdag 10 april 2009 10:35 schreef SCH het volgende:
[..]
Het is wel goed dat jehet signaleert. Het zegt vooral iets over de rits aan topics die hier geopend wordt over werkelijk alle incidenten. Dus het valt best mee, dit zijn alle incidenten met Marokkanen. Over die met autochtonen worden nauwelijks topics geopend.![]()
Maar serieus: loopt het niet een beetje uit de hand met die diarree aan topics over incidentjes, een dode in Den Bosch bv.
Heb d'r overheen gelezen sorry. Zal me d'r straks in verdiepen, maar de workload op mijn werk ligt er ook nogquote:Op vrijdag 10 april 2009 10:39 schreef Lemmeb het volgende:
[..]
Nog geen reactie op gehad.
Jullie wilden de workload in NWS toch verkleinen? Dan lijkt dit me een goed begin.
Blijft een discussiepunt idd... POL wil graag topics, wij willen niet alles afstaan. POL zit ook niet te wachten op de reltopics, wij ook niet. Alles sluiten is ook geen optie. Wij zijn zwaar onderbezet, dus wordt er minder gecommuniceerd of gekeken of daar al soortgelijke topics lopen. Topics gewoon dubbel openen is dan de beste optie misschien.quote:Op vrijdag 10 april 2009 10:49 schreef Rock_de_Braziliaan het volgende:
T is trouwens van de gekke dat heel NWS vol staat met POL topics. Ik weet dat t "beleid" is, maar toch...
Het maakt mij persoonlijk weinig uit hoor, dus doe rustig aan. Ik dacht jullie alleen een handje te helpen.quote:Op vrijdag 10 april 2009 11:11 schreef Frutsel het volgende:
Heb d'r overheen gelezen sorry. Zal me d'r straks in verdiepen, maar de workload op mijn werk ligt er ook nogZo vlak voor pasen helemaal
![]()
Wat is nog meer ècht POL dan? Ik zie wel een paar twijfelgevallen maar vind het eigenlijk reuze meevallen. Ik zie er verder geeneen meer die echt naar POL moet.quote:Op vrijdag 10 april 2009 10:49 schreef Rock_de_Braziliaan het volgende:
T is trouwens van de gekke dat heel NWS vol staat met POL topics. Ik weet dat t "beleid" is, maar toch...
Ik heb iets gemist: Jij bent geen mod meer?quote:
Als mod natuurlijk, duhhhuhhhh.quote:
quote:Op vrijdag 10 april 2009 16:05 schreef Elfletterig het volgende:
Al bijna een maand niet meer, capricia
Zie: Elfletterig stopt als NWS-mod
Of: [NWS FB] Feedback, gefrutsel en playoffs
Ja hoor, die zijn openbaar en verschijnen regelmatig in GC:quote:Op vrijdag 10 april 2009 16:08 schreef Lemmeb het volgende:
Waar haal ik die stats vandaan trouwens? Kan ik daar ook bij?
Ah, kijk, het retejong.quote:
GVD, ik sta onder jou...liever sta ik boven je...quote:Op vrijdag 10 april 2009 16:08 schreef Lemmeb het volgende:
Waar haal ik die stats vandaan trouwens? Kan ik daar ook bij?
Nee, die is dood. Dus jij bent het.quote:
Ahhh, fuck off..je gaat toch geen loopje met overleden familie leden aan?quote:
Ik kaats de bal alleen maar terug. Schelden was echt niet nodig naar aanleiding van mijn post.quote:Op vrijdag 10 april 2009 16:35 schreef capricia het volgende:
[..]
Ahhh, fuck off..je gaat toch geen loopje met overleden familie leden aan?
Hoe wil jij dat we over palistina reageren? Of over overleden Moslims of zo? Dat wil je echt niet...
Precies. En nu staan we 'even' toch?quote:Op vrijdag 10 april 2009 16:37 schreef Meh7 het volgende:
[..]
Ik kaats de bal alleen maar terug. Schelden was echt niet nodig naar aanleiding van mijn post.
Het interesseert me geen ruk wat jij allemaal aan mijn adres neerzet.quote:Op vrijdag 10 april 2009 16:41 schreef Meh7 het volgende:
[..]
Je schijnt het leuk te vinden voor zover ik dat kan afleiden aan je PI.
Vroeger werden topics over Politiek consequent naar POL overgeheveld, dat gebeurt nu niet meer. Maakt mij niet uit maar volgens mij komt het daar hoor.quote:Op vrijdag 10 april 2009 15:53 schreef Elfletterig het volgende:
Het is niet zo dat NWS de vliegen afvangt van POL wat politieke onderwerpen betreft. Er worden gewoon weinig topics geopend in POL. Zelfs niet over politieke kwesties waarvan je denkt: goh, dat ze daar geen onderwerp over hebben op POL.
Dat en het feit dat MevrouwHopjes een orgasme krijgt bij het openen van een topic wat gaat over Marokkanen.quote:Op vrijdag 10 april 2009 23:34 schreef SCH het volgende:
[..]
Vroeger werden topics over Politiek consequent naar POL overgeheveld, dat gebeurt nu niet meer. Maakt mij niet uit maar volgens mij komt het daar hoor.
Serieus? Hmmm. Interesting...quote:Op zaterdag 11 april 2009 11:36 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Dat en het feit dat MevrouwHopjes een orgasme krijgt bij het openen van een topic wat gaat over Marokkanen.
Die discussie zul je altijd houden. Als in het nieuws komt dat Verhagen een Twitter-account heeft geopend, is dat zowel NWS als POL. Zo zijn er legio onderwerpen. Maar ik zie ook wel eens dingen waarover geen topic in NWS loopt, terwijl er politiek gezien zeker discussie in zit. Maar op POL zie je dan ook geen topic.quote:Op vrijdag 10 april 2009 23:34 schreef SCH het volgende:
Vroeger werden topics over Politiek consequent naar POL overgeheveld, dat gebeurt nu niet meer. Maakt mij niet uit maar volgens mij komt het daar hoor.
Dat is toch honderd procent POL?quote:Op zaterdag 11 april 2009 16:43 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Die discussie zul je altijd houden. Als in het nieuws komt dat Verhagen een Twitter-account heeft geopend, is dat zowel NWS als POL.
Wegwimpelen of wegkijken? Waarom noem je dat nou weer en niet het aandikken, overdrijven en de vele hysterische reacties. Zoals altijd gekleurd als het gaat om allochtonen en moslims, zo kennen we je weer. Goed dat je gestopt bentquote:Op zaterdag 11 april 2009 16:43 schreef Elfletterig het volgende:
En wat het geneuzel over Marokkanen-topic betreft: niemand hoeft ze te lezen of erop te reageren. En als wegwimpelen of wegkijken het enige is wat je wilt doen, kun je net zo goed niet reageren. Want dan volgt er namelijk ook geen discussie en zakken zulke topics vanzelf weg. NWS geeft weer wat er leeft bij mensen. En dat zal ook altijd zo blijven, denk ik.
Exact, het is een zegen dat hij gestopt is. Aandikken en overdrijven was namelijk ook altijd zijn ding, voor als je het nog niet gemerkt hebt. Nogal logisch dat hij dat dan ook fantastisch vond.quote:Op zaterdag 11 april 2009 16:46 schreef SCH het volgende:
[..]
Wegwimpelen of wegkijken? Waarom noem je dat nou weer en niet het aandikken, overdrijven en de vele hysterische reacties. Zoals altijd gekleurd als het gaat om allochtonen en moslims, zo kennen we je weer. Goed dat je gestopt bent
Ik vond hem heel eng als het om moslims gaat. Hij is radicaal en is ook er niet op aanspreekbaar. Ik vind het vreemd dat extreme users tot mod worden aangewezen. Net als zo'n Bolkestijn, die is ook heel radicaal als het om opvattingen over overheid gaat. Dat zijn derhalve geen geschikte modjes.quote:Op zaterdag 11 april 2009 16:49 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Exact, het is een zegen dat hij gestopt is. Aandikken en overdrijven was namelijk ook altijd zijn ding, voor als je het nog niet gemerkt hebt. Nogal logisch dat hij dat dan ook fantastisch vond.
Nee. Het heeft ook gewoon nieuwswaarde.quote:
Het is duidelijk dat je niet begrijpt wat ik ermee bedoelde te zeggen. Het voortbestaan van zulke topics wordt gevoed door mensen die erop ingaan. Verder is er voor iedere topicstarter altijd een beetje bewegingsruimte, maar aantoonbare onzin en leugens worden wel degelijk bestreden. Dat mensen in jouw ogen ergens hysterisch over doen, wil niet zeggen dat ze daarmee de forumregels overtreden.quote:Op zaterdag 11 april 2009 16:46 schreef SCH het volgende:
Wegwimpelen of wegkijken? Waarom noem je dat nou weer en niet het aandikken, overdrijven en de vele hysterische reacties. Zoals altijd gekleurd als het gaat om allochtonen en moslims, zo kennen we je weer. Goed dat je gestopt bent![]()
Ja duh....quote:Op zaterdag 11 april 2009 16:54 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Nee. Het heeft ook gewoon nieuwswaarde.
Hautain mannetje. Je hebt altijd een dubbele agenda gehad maar blijkbaar kon je die als mod toch niet genoeg kwijt en ben je gestopt.quote:Het is duidelijk dat je niet begrijpt wat ik ermee bedoelde te zeggen. Het voortbestaan van zulke topics wordt gevoed door mensen die erop ingaan. Verder is er voor iedere topicstarter altijd een beetje bewegingsruimte, maar aantoonbare onzin en leugens worden wel degelijk bestreden. Dat mensen in jouw ogen ergens hysterisch over doen, wil niet zeggen dat ze daarmee de forumregels overtreden.
Je laatste opmerking neem ik voor kennisgeving aan; boeit me eigenlijk niet zo. Ik ben hier gewoon user en sommige dingen vallen me gewoon op; meer niet.
Dus kun je ook alles wat in POL staat, naar NWS schoppen. Net zoals dat omgekeerd vaak kan. Het beleid is - voor zover ik weet, nog steeds - dat dubbele topics naast elkaar kunnen lopen. Ik merkte alleen op dat het mij opvalt dat veel politieke topics in POL onbesproken blijven, zelfs als in NWS geen topic over loopt.quote:Op zaterdag 11 april 2009 16:58 schreef SCH het volgende:
Ja duh....
Dat is een onzinnige redenering natuurlijk, vrijwel alles wat in POL staat heeft nieuwswaarde.
Ik heb eigenlijk niet zo veel zin om 100 jaar door te praten over iets dat al bijna een maand geleden is. De bovenstaande bewering is niet juist. Je leest nog maar eens rustig terug wat ik 16 maart in NWS-feedback schreef en ik ga er verder niet meer op in.quote:Op zaterdag 11 april 2009 16:58 schreef SCH het volgende:
Hautain mannetje. Je hebt altijd een dubbele agenda gehad maar blijkbaar kon je die als mod toch niet genoeg kwijt en ben je gestopt.
POL was een tijdje veel interessanter da NWS toen er veel beter gemoderate wrodt en niet dat halfslachtige gedoe waar jij een voorstander van bent.quote:Op zaterdag 11 april 2009 17:08 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Dus kun je ook alles wat in POL staat, naar NWS schoppen. Net zoals dat omgekeerd vaak kan. Het beleid is - voor zover ik weet, nog steeds - dat dubbele topics naast elkaar kunnen lopen. Ik merkte alleen op dat het mij opvalt dat veel politieke topics in POL onbesproken blijven, zelfs als in NWS geen topic over loopt.
Ik constateer gewoon hoe jij je op het forum hebt bewogen, als mod en als user. En dat je een extreme opvatting hebt als het om moslims gaat, waar heel veel topics over gaan. Verder hoeven we er geen 100 jaar over door te praten, het is alleen opvallend dat je nu weer met van die anti-allochtonen praatjes komt en het voor de users pneemt die marokkanen komen bashen.quote:Ik heb eigenlijk niet zo veel zin om 100 jaar door te praten over iets dat al bijna een maand geleden is. De bovenstaande bewering is niet juist. Je leest nog maar eens rustig terug wat ik 16 maart in NWS-feedback schreef en ik ga er verder niet meer op in.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |