Ja.quote:Op maandag 6 april 2009 22:48 schreef misterwiseguy het volgende:
Gelukkig zit je veilig achter je pctje!
Alleen als er 15+ tegelijk gaan dan is het even weer speciaalquote:Op maandag 6 april 2009 22:49 schreef wise het volgende:
De usa verliest dagelijks tientallen. Hoor je ook niks over
Ja, onterechte klacht.quote:Op maandag 6 april 2009 22:47 schreef Orealo het volgende:
Is het dan zo speciaal omdat het een Nederlander is?
Ja, liever een afgaan dan een nederlanderquote:Is het dan zo speciaal omdat het een Nederlander is? Blijkbaar wel, want anders kunnen we een heel kanaal voor omgekomen militairen inregelen. Laat staan burgerslachtoffers.
Waarom zou daar niet over geklaagd kunnen worden? Die selectieve mediaberichtgeving?quote:Op maandag 6 april 2009 22:59 schreef Pool het volgende:
De ene dode krijgt wat meer aandacht dan de ander inderdaad, maar dat is nog lang niet zo triest als een klaagtopic openen om doden te gaan bagatelliseren.
De OP zegt iets heel anders. Die gaat erover dat iemand er zelf voor kiest. Lekkere timing op dit momentquote:Op maandag 6 april 2009 23:05 schreef Adelante het volgende:
[..]
Waarom zou daar niet over geklaagd kunnen worden? Die selectieve mediaberichtgeving?
Rationeel gezien zou dat niet moeten idd, maar als het een Nederlander is, is het 'een van ons', wat zorgt voor veel sterkere gevoelens van medeleven bij mensen. Zo werkt het nou éénmaalquote:Op maandag 6 april 2009 22:53 schreef Strani het volgende:
Ik stoor me ook aan de hoofdletters op teletekst, zeker gezien de 130 Italiaanse doden die een paar regeltjes omlaag met kleine lettertjes zijn weggeduwd.
Ook ik vind het heel erg voor de familie, maar medeleven houdt niet op bij de grens als het goed is.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |