quote:Op dinsdag 7 april 2009 01:30 schreef Apfelsaft het volgende:
Haha, net één van m'n eerste serieuze gesprekken gehad, gelijk de msn van een meisje uit Eindhoven
Okay. Maar beloof me dat je niet gaat meeten. Je omgeving zal je raar vinden, en je toekomstig kroost zal je nooit serieus nemen.quote:Op dinsdag 7 april 2009 01:29 schreef Dimitri_ het volgende:
[..]
Sorry? Ik woon niet bepaald in the biblebelt.En zij ook niet..
Nee, ik ben ook niet dermate hopeloos dat ik zoiets snel zal doen.. En zij heeft ook wel een dermate goed sociaal leven dat het niet nodig is..quote:Op dinsdag 7 april 2009 01:31 schreef tho_Omas het volgende:
[..]
Okay. Maar beloof me dat je niet gaat meeten. Je omgeving zal je raar vinden, en je toekomstig kroost zal je nooit serieus nemen.
quote:Connecting to server...
You're now chatting with a random stranger. Say hi!
You: Hoi!
Stranger: hi
Your conversational partner has disconnected.
Same here, a few shitters but generally good chicks and guys.quote:Op dinsdag 7 april 2009 01:27 schreef Dimitri_ het volgende:
Zojuist weer een goed gesprek gehad.. Was een leraar filosofie uit California.. En hij was bezig met een trivia quiz in elkaar te zetten.
Hij heeft gewoon een heleboel vragen op me afgevuurd, hardstikke vermakelijk!![]()
Heb nu zo'n 10 gesprekken gehad, waarvan toch 7 wel serieuze.. En 5 vrouwen, haha.
Dat heb ik dus die ganse Zeit. Zo vaak dat ik het kruisje heb gebruikt. Het is gewoon saai om steeds weer die How are you's of 4chan teksten uit te slaan.quote:
Juist hardstikke hip zou ik zeggen.quote:Iig, er moet veel gebeuren wil ik een keer met haar in het echt afspreken, vind dat nogal kansloos normaliter..
Oke, misschien is kansloos niet de juiste omschrijving, sorry.quote:Op dinsdag 7 april 2009 01:36 schreef alexis_ het volgende:
[..]
Juist hardstikke hip zou ik zeggen.
Ik houd het voor gezien voor vanavond.
Mijn score zijn iemand uit hk, roemenie, californie en eentje uit mjin eigen stad. erg leuk. vooral om contacten in het buitenland te hebben voor je reizen. (erg goede ervaringen mee)
Dat deed een Fokster gisteren ook :pquote:Op dinsdag 7 april 2009 01:44 schreef TubewayDigital het volgende:
correctie: die gast zit intermediar te spelen tussen 2 chats. Hij past alles door van het ene chat venster naar mijn chat venster
Begin over Raptor Jesus.quote:Op dinsdag 7 april 2009 01:51 schreef TheDenialTwist het volgende:
Zo grappig, mensen die zomaar ergens over beginnen
Stranger: do you believe in god?
You: no i dont
You: do you?
Stranger: no
Stranger: well
Stranger: actually I do
Stranger: lol
Stranger: but not in a really religious way
Stranger: I don't follow any organised religion
You: then what do you believe
Stranger: I believe there is some sort of spiritual being out there, I've just always felt that there is, obviously I don't know exactly what/who it is
Stranger: but the bible etc is a load of crap
Haha ja. Gister ook 2 die meteen over God begonnen..quote:Op dinsdag 7 april 2009 01:51 schreef TheDenialTwist het volgende:
Zo grappig, mensen die zomaar ergens over beginnen
Stranger: do you believe in god?
You: no i dont
You: do you?
Stranger: well
Stranger: actually I do
Stranger: lol
Stranger: but not in a really religious way
Stranger: I don't follow any organised religion
You: then what do you believe
Stranger: I believe there is some sort of spiritual being out there, I've just always felt that there is, obviously I don't know exactly what/who it is
Stranger: but the bible etc is a load of crap
hahahahahahaquote:Op dinsdag 7 april 2009 01:50 schreef LasTeR het volgende:
You: Brazilian?
Stranger: girl?
You: No.
You: LOL
Stranger: fuuuuuuu
wat is dat?quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |