Wie wint er? Olga is weg dus het boeit me geen fuck meerquote:Op maandag 6 april 2009 22:26 schreef terrestrial het volgende:
Ik keek deze keer op VTM. Had weinig zin om tot eind maart te wachten op RTL5. We weten inmiddels welk koppel de winnaar zijn geworden.
Volgende week wordt daar de reunie uitgezonden en dan is het weer voorbij. Zonder iets te verklappen kan ik zeggen dat ik het jammer vind dat er het zo snel ging en er zo weinig aandacht was voor de omgang tussen de koppels naast het spel. Echt een gemiste kans voor de programma makers.
Is de hyves van Desiree al bekend trouwens?
Die informatie kun je vinden op de VTM site. Daar zijn ook beauty's en nerds actief. Misschien handig om ze te wijzen op deze thread.quote:Op maandag 6 april 2009 22:38 schreef DirkZz het volgende:
[..]
Wie wint er? Olga is weg dus het boeit me geen fuck meer
Die Olga was zeer neukbaar.. met jou kop zal je zeker niet beter krijgen.quote:Op maandag 6 april 2009 22:40 schreef Chuck_Norris het volgende:
Opdonderen. Ik kijk het niet voor die semi knappe chica's maar voor die bazen van een nerds.
Haha stakkertje.quote:Op maandag 6 april 2009 22:46 schreef DirkZz het volgende:
[..]
Die Olga was zeer neukbaar.. met jou kop zal je zeker niet beter krijgen.
Uhm ja logisch?quote:
quote:Op maandag 6 april 2009 22:26 schreef terrestrial het volgende:
Ik keek deze keer op VTM. Had weinig zin om tot eind maart te wachten op RTL5. We weten inmiddels welk koppel de winnaar zijn geworden.
Volgende week wordt daar de reunie uitgezonden en dan is het weer voorbij. Zonder iets te verklappen kan ik zeggen dat ik het jammer v
ind dat er het zo snel ging en er zo weinig aandacht was voor de omgang tussen de koppels naast het spel. Echt een gemiste kans voor de programma makers.
Is de hyves van Desiree al bekend trouwens?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.ik moet je gelijk geven wat betreft de chemie tussen de koppels. ik zie niet dat de nerds iets leren van de beauties, en ook andersom. hier hadden de makes inderdaad meer uit kunnen halen.
ik weet niet hoe dit met de afgelopen seizoenen is geweest, pas eerste seizoen dat ik volg.
via torrent of usenet?quote:Op dinsdag 7 april 2009 00:31 schreef Liquidootje het volgende:
tvp. al gezien tot aflevering 7, maar toen hield de mietjes belg poster er opeens mee op.
Inderdaad, zit ook op aflevering 9 te wachten.quote:Op dinsdag 7 april 2009 00:31 schreef Liquidootje het volgende:
tvp. al gezien tot aflevering 7, maar toen hield de mietjes belg poster er opeens mee op.
erg logisch dat episode 9 na episode 7 komt, waar Liquidootje op wacht . episode 8 zal morgen pas beschikbaar zijn op usenet (hoop ik, wil graag weten wie er wint.)quote:Op dinsdag 7 april 2009 00:34 schreef EvanStone het volgende:
[..]
Inderdaad, zit ook op aflevering 9 te wachten.
quote:Deze 23-jarige Hagenaar behaalde een Master in game-ontwikkeling.
Mark leeft in zijn eigen virtuele wereld die bestaat uit het spelen van online games en het schrijven van spelsoftware. Kortom deze jongen ademt computergames.
Mark praat en praat en praat… In zijn redeneringen slaat hij altijd een aantal stappen over. Deze spraakwaterval neemt deel aan Beauty & de Nerd om het negatieve imago dat rond nerds hangt te doorbreken. De beauty van Mark wacht een loodzware opdracht. Ze moet hem ervan overtuigen dat er meer in het leven is dan computerspelletjes alleen.
quote:Op dinsdag 7 april 2009 19:25 schreef Tim86 het volgende:
Die mannelijke beauty lijkt echt op een gehandicapte versie van Chris Zeegers zeg
LOL!quote:Op dinsdag 7 april 2009 19:25 schreef Tim86 het volgende:
Die mannelijke beauty lijkt echt op een gehandicapte versie van Chris Zeegers zeg
Dat heeft iets met zijn syndroom te maken denk ikquote:
mwoa, als beauty dan ook weer niet. Maar ze verzorgt zich prima, en ze kwam ook niet echt contactgestoord over ofzo, dus een echte vrouwelijke nerd vind ik het ook niet.quote:Op dinsdag 7 april 2009 22:10 schreef koffiegast het volgende:
de zogenaamde nerdgirl die aan hem gekoppeld is komt ook niet echt zwaar over als nerd en had wellicht ook door kunnen gaan als beauty wat mij betreft.
Dat dus,quote:Op dinsdag 7 april 2009 22:20 schreef LeonH het volgende:
[..]
mwoa, als beauty dan ook weer niet. Maar ze verzorgt zich prima, en ze kwam ook niet echt contactgestoord over ofzo, dus een echte vrouwelijke nerd vind ik het ook niet.
Nee, ik vind het geen beauty. Het is alleen iemand die wat minder contactgestoord lijkt te zijn. Daarnaast heeft ze een groot tactisch nadeel ten opzichte van de anderen door die "draak àla Kahn." Die mark die er in de 1e aflevering uitging, vond ik btw de meest toffe "nerd" van het hele zooitje. Vond hem het minste nerd van allemaal en volgens mij had hij het heel erg ver kunnen schoppen als hij niet werd genomineerd.quote:Op dinsdag 7 april 2009 22:10 schreef koffiegast het volgende:
Ik vond hem al beetje weird, zo'n groot hoofd op een redelijk klein lichaam.. ik bedoel..die proporties zijn toch vaak wat anders bij mensen...of ik heb een erg vertekend beeld... de zogenaamde nerdgirl die aan hem gekoppeld is komt ook niet echt zwaar over als nerd en had wellicht ook door kunnen gaan als beauty wat mij betreft.
lol, ze heeft een ketting met haar naam zodat ze hem niet vergeetquote:Op woensdag 8 april 2009 23:22 schreef DirkZz het volgende:
[ afbeelding ]
![]()
![]()
Waarom, Waarom al weg in de eerste ronde..
Al iets gevonden?quote:Op woensdag 8 april 2009 14:18 schreef LeonH het volgende:
is die Belg ons nou gewoon aan het stangen door episode 9 niet op usenet te gooien?
Wees blij dat het gepost word.quote:Op zaterdag 11 april 2009 00:07 schreef Rijpie het volgende:
de poster zegt dat hij helaas geen tijd vandaag heeft gehad om het erop te zetten, omdat hij wat probleempjes heeft. hij gaat zijn best doen om het zo snel mogelijk online te krijgen.
Het komt wat klagend over allemaal altijd als iemand 1 dag later isquote:
okquote:Op zaterdag 11 april 2009 00:07 schreef Rijpie het volgende:
de poster zegt dat hij helaas geen tijd vandaag heeft gehad om het erop te zetten, omdat hij wat probleempjes heeft. hij gaat zijn best doen om het zo snel mogelijk online te krijgen.
ik heb geprobeerd precies zijn text over te nemenquote:Op zaterdag 11 april 2009 10:36 schreef ScarFace- het volgende:
[..]
Het komt wat klagend over allemaal altijd als iemand 1 dag later isniet specifiek van jou ofzo mja.
quote:Op dinsdag 7 april 2009 19:25 schreef Tim86 het volgende:
ik vind hem echt de ubernerdquote:
bij de reunie is dat he? haha, ik hoop dat die ook nog op usenet gezet wordt.quote:Op maandag 13 april 2009 15:37 schreef ScarFace- het volgende:
Ik heb de harde hand gevoeld![]()
En dat apenpakje ook op het eindevan gijs.
ja vooral hier neerzetten aangezien de winnaars daarin staan vermeldquote:Op maandag 13 april 2009 17:26 schreef Silver_Shark het volgende:
http://hoax.blog.nl/neder(...)d-gijs-nept-eyeworks
dit gaat toch over beauty en de nerdquote:Op maandag 13 april 2009 17:33 schreef LeonH het volgende:
[..]
ja vooral hier neerzetten aangezien de winnaars daarin staan vermeld
ja en in dat stukje tekst staat ook al wie er winnen... En aangezien dat in België al bekend is en hier nog niet is dat een beetje lullig voor de mensen die de NL versie volgenquote:Op maandag 13 april 2009 17:59 schreef Silver_Shark het volgende:
[..]
dit gaat toch over beauty en de nerd
Maar als het er echt op aan komt, danquote:Op maandag 13 april 2009 13:30 schreef BarraCupraCuda het volgende:
[..]
ik vind hem echt de ubernerd
man zn citaten de hele dag door
kan die zelf niet eens wat zeggen ipv:
zoals plato zei: balblabla
ZIEKE timing hahaquote:
HOAXquote:Op maandag 13 april 2009 17:26 schreef Silver_Shark het volgende:
http://hoax.blog.nl/neder(...)d-gijs-nept-eyeworks
Ik denk dat ie dan de boot was afgevlogenquote:Op maandag 13 april 2009 21:00 schreef Tim86 het volgende:
door de lege koffer zal je wel balen, maar het enige waar ik aan denk is dat ik je wil palen
Zo simpel kan het zijn
by far de leukste om te zien idd.quote:Op maandag 13 april 2009 21:08 schreef Stereotomy het volgende:
Desiree heeft het leukste koppie
Jammer dat ze altijd moet janken.
serieus ik volg er geen zak van van als die showbizz maar ik wist alle antwoordenquote:Op maandag 13 april 2009 21:25 schreef DirkZz het volgende:
[..]Het moet je maar net boeien met wie Brad pitt allemaal aan het neuken is.
quote:
Ik geef haar wel gelijk. Hoe kan hij dat fout hebbenquote:Op maandag 13 april 2009 21:31 schreef Szura het volgende:
Haha kutnerd, ook nog boos zijn
voor hetzelfde geld was ze zelf de boosdoener geweest![]()
dat is een tweede, van de andere kant, had ze maar niet zo vals als een kraai moeten zingenquote:Op maandag 13 april 2009 21:32 schreef RHCPeter het volgende:
[..]
Ik geef haar wel gelijk. Hoe kan hij dat fout hebben
Inderdaad, dan ben je echt een ontiechelijke mongool, zelfs mijn broertje van 14 weet dat nog.quote:Op maandag 13 april 2009 21:32 schreef RHCPeter het volgende:
[..]
Ik geef haar wel gelijk. Hoe kan hij dat fout hebben
Die zich weleens mag scheren.quote:Op maandag 13 april 2009 21:55 schreef rene90 het volgende:
Die greet heeft wel een vriend..
[ afbeelding ]
Fattits is toch niet zo slim? Of je bedoelt dat ze erg assertief is en niet net zoals die Desiree gaat janken als ze een keer iets niet weet?quote:Op maandag 13 april 2009 21:33 schreef Tim86 het volgende:
Het meest sociale en relatief slimme meisje zorgt altijd voor het winnende koppel..in de US versies was dat zo en hierbij ook altijd. Dan zou fattits dus winnen
jezusquote:Op woensdag 8 april 2009 23:22 schreef DirkZz het volgende:
[ afbeelding ]
![]()
![]()
Waarom, Waarom al weg in de eerste ronde..
Ze zijn niet voor niets sociaal minder vaardig. Ik vond het ook beetje kansloos hoor. Ok, stom dat hij het niet wist, maar boos worden. pff, daar hoor je boven te staan.quote:Op maandag 13 april 2009 21:31 schreef Szura het volgende:
Haha kutnerd, ook nog boos zijn
voor hetzelfde geld was ze zelf de boosdoener geweest![]()
Wat een kutopmerking iddquote:
Prescilla vind ik echt een stadse trut. Wat heeft die een arrogantie. En maar jankenquote:Op dinsdag 14 april 2009 02:28 schreef Stereotomy het volgende:
Maar die Priscilla (toch?) van Ruud, die moest janken in de boot omdat Ruud haar een gedicht voordroeg, da's toch ook wat![]()
Volgens mij kunnen al die vrouwen op commando janken.
Haha, dat sloeg echt nergens opquote:Op dinsdag 14 april 2009 09:45 schreef Tim86 het volgende:
Het dieptepunt was het feit dat die ene nerd die plant terug moest zetten en hem niet even mocht gebruiken voor zijn date
Wat dacht je van de ruggewervel? Tekent ze de heup. Die koeliequote:Op dinsdag 14 april 2009 09:34 schreef DaviniaHR het volgende:
Wederom briljante aflevering gister!
Waar zit je maag?![]()
En die serenade!
Gijs is leuk!Hopen dat hij zo lang mogelijk blijft! Goede entertainment waarde
illustreert gelijk dat die nerds niet voor zichzelf op kunnen komen. Ik had dat "beauty"wicht wel anders verteldquote:Op dinsdag 14 april 2009 10:10 schreef BoerBert het volgende:
[..]
Haha, dat sloeg echt nergens opDrie uurtjes geen plant voor de deur hebben staan, alsof je leven ervan afhangt
En gelukkig dat 'laatste' stel eruit, vond daar echt geen ene hol aan. Zolang Gijs en Bart (zo heet die dude die met fattits gaat toch?) er maar in blijven, dat is entertainment
Wanneer is daar het laatste nieuwe seizoen geweest dan? Kan me geloof ik maar 2 seizoenen van herinneren...quote:Op dinsdag 14 april 2009 21:26 schreef Soldier2000 het volgende:
Vandaag aflevering 9 gekeken, blijf dit wel het leukste seizoen vinden.
Ben ook wel benieuwt naar de amerikaanse variant, zijn deze nog ergens te downloaden ofzo?
quote:Op dinsdag 14 april 2009 21:53 schreef Tim86 het volgende:
US zijn 5 versies van ofzo. Bij de torrentboer allemaal wel te vinden denk ik. Daar heb je tenminste ECHT chicks
Van seizoen 1 (die dude is volgens mij waar die Gijs zijn karakter op heeft gebasseerd)
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Die middelste is wel knettergeil
Extreme sports en nude model (Leticia)
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
En nog een afsluitertje
[ afbeelding ]
Liefde maakt blindquote:Op dinsdag 14 april 2009 22:49 schreef BarraCupraCuda het volgende:
ik vind de nl beauty's ook best wel lelijk... ik zou niet op ze spugen hoor... maar mijn vriendin vind ik mooier en die doet nog een fatsoenlijke studie ook
pics van je vriendinquote:Op dinsdag 14 april 2009 22:49 schreef BarraCupraCuda het volgende:
ik vind de nl beauty's ook best wel lelijk... ik zou niet op ze spugen hoor... maar mijn vriendin vind ik mooier en die doet nog een fatsoenlijke studie ook
dacht je toch niet zelf... ik hoef mezelf niet te bewijzen ....quote:
Zoals ik al zei: Liefe maakt blind.quote:Op dinsdag 14 april 2009 22:58 schreef BarraCupraCuda het volgende:
[..]
dacht je toch niet zelf... ik hoef mezelf niet te bewijzen ....
t viel me gewoon op dat ze geen mega lekkere wijven hadden in dat programma...
Joh, ga er serieus op inquote:Op dinsdag 14 april 2009 22:58 schreef BarraCupraCuda het volgende:
[..]
dacht je toch niet zelf... ik hoef mezelf niet te bewijzen ....
t viel me gewoon op dat ze geen mega lekkere wijven hadden in dat programma...
van jouwquote:Op dinsdag 14 april 2009 23:00 schreef Adothehague het volgende:
[..]
Zoals ik al zei: Liefe maakt blind.
Het valt dus wel mee met die vriendin van jouw.
quote:Op woensdag 15 april 2009 10:47 schreef BarraCupraCuda het volgende:
wat me opvalt is dat ze allemaal wel een hyves hebben....
en die gijs kan best wel een acteur zijn.. ik bedoel... elke nerd weet toch dat witte sportsokken in je sandalen toch echt echt niet kunnen?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 1% gewijzigd door Rijpie op 15-04-2009 10:58:27 ]
quote:Op woensdag 15 april 2009 10:49 schreef Rijpie het volgende:
[..]Godver, wat 'n spoiler onder dat artikel zeg.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
heb het erbij gezet, excusez-moiquote:Op woensdag 15 april 2009 10:55 schreef Beauregard het volgende:
[..]
Godver, wat 'n spoiler onder dat artikel zeg.
Had voor de grap seizoen 5 gedownload, maar beauty and the geek is echt te Amerikaans, lijkt net of dat sommige mensen daar acteren.quote:Op dinsdag 14 april 2009 21:53 schreef Tim86 het volgende:
US zijn 5 versies van ofzo. Bij de torrentboer allemaal wel te vinden denk ik. Daar heb je tenminste ECHT chicks
Van seizoen 1 (die dude is volgens mij waar die Gijs zijn karakter op heeft gebasseerd)
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
En nog een afsluitertje
[ afbeelding ]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Preview aflevering 10 (Na de aflevering 9 finale)quote:Op donderdag 16 april 2009 00:53 schreef koffiegast het volgende:
Als dat gijs niet is...
P.s. source?
quote:Op donderdag 16 april 2009 00:59 schreef Dj_Day-V het volgende:
SWEET MOTHER OF JESUSSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Confidence through competence
quote:Op donderdag 16 april 2009 00:59 schreef Dj_Day-V het volgende:OMG!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Aids.
Misschien keek ze of hij nog witte sokken en sandalen aan had *insert gijs emoticon*quote:Op donderdag 16 april 2009 02:25 schreef Stereotomy het volgende:
Zit Bridget nou naar de kont van Gijs te kijken?
hoezo? dit komt van de reunie, aflevering 10.quote:Op donderdag 16 april 2009 01:44 schreef W00fer het volgende:
Eigenlijk is dat plaatje een HUGE ass spoiler, maar vooruit.
gebruik spoilertagsquote:Op donderdag 16 april 2009 09:21 schreef Thunder0x het volgende:
huh is dit niet oud? ... had toch al gewonnen?
quote:Op donderdag 16 april 2009 09:26 schreef Rijpie het volgende:
[..]
gebruik spoilertags![]()
dit gaat over de nederlandse versie, die is pas bij aflevering 3
Zelf heb ik het al gezien, maar niet zo leuk voor degene die de ned versie kijken.quote:
Goh waarom die spoiler tags dan?quote:Op donderdag 16 april 2009 01:44 schreef W00fer het volgende:
Eigenlijk is dat plaatje een HUGE ass spoiler, maar vooruit.
Voor mij is een plaatje in een spoiler tag gewoon onzichtbaar hoor.quote:Op donderdag 16 april 2009 10:51 schreef Tourniquet het volgende:
[..]
Een plaatje in spoilertags is gewoon zichtbaar, je kunt beter alleen het linkje neerzetten.
lang leve de baggerlayout!quote:Op donderdag 16 april 2009 10:51 schreef Tourniquet het volgende:
[..]
Een plaatje in spoilertags is gewoon zichtbaar, je kunt beter alleen het linkje neerzetten.
zit nu net eerste afl. te bekijken koffer inpakken... "ik weet niet wat ik moet inpakkenquote:Op donderdag 16 april 2009 23:08 schreef iBolt het volgende:
focking hell wat een stelletje mongolen zeg
bronquote:Drie favoriete websites: wikipedia, www.justfuckinggoogleit.com, www.imaginarygirlfriends.com
De torrentboer vind niksquote:Op dinsdag 14 april 2009 21:53 schreef Tim86 het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
En nog een afsluitertje
[ afbeelding ]
En geef hem eens ongelijk.quote:Op vrijdag 17 april 2009 00:38 schreef iBolt het volgende:
omg die gast... op einde aflevering 2die geellimineert was... "oh van alle beauties had ik niemand anders willen hebben"
![]()
![]()
Daarom is ze dan ook Russischquote:Op vrijdag 17 april 2009 10:41 schreef Ruder het volgende:
[..]
Volgens mij is Olga de enige van hun die je makkelijk kunt b*llen
Bellenquote:Op vrijdag 17 april 2009 10:41 schreef Ruder het volgende:
[..]
Volgens mij is Olga de enige van hun die je makkelijk kunt b*llen
http://www.rtl.nl/service/gemist/home/quote:Op vrijdag 17 april 2009 20:10 schreef Harajuku. het volgende:
Wanneer komt dit er weer op?
Maandag.quote:
Dat kan nietquote:Op vrijdag 17 april 2009 21:44 schreef WebAddict het volgende:
Het hele seizoen is al te vinden op torrents, heb heel seizoen 3 al gezien.
Precies, het seizoen is nog niet afgelopenquote:Op zaterdag 18 april 2009 19:17 schreef Soldier2000 het volgende:
Aflevering 10 staat er anders nog niet op
Waarop niet?quote:Op zaterdag 18 april 2009 19:17 schreef Soldier2000 het volgende:
Aflevering 10 staat er anders nog niet op
Richard reden waarom die vent zo ver was gekomen was door zijn partner Mindiquote:
quote:Op maandag 20 april 2009 20:46 schreef T_Fuff het volgende:
ik hou gewoon niet van als mensen me aanraken, als ik dat zelf niet wil.
God man , wat intelligent weer
Zegt mijn danspartner ook altijdquote:Op maandag 20 april 2009 20:46 schreef T_Fuff het volgende:
ik hou gewoon niet van als mensen me aanraken, als ik dat zelf niet wil.
God man , wat intelligent weer
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |