Als je er op partijen was gestemd die tegen die missie waren hadden ze er nu niet gezeten denk ik.quote:Op dinsdag 7 april 2009 17:44 schreef Szura het volgende:
[..]
beetje krom vind je niet![]()
![]()
En die bullshit van dat stemmen raakt ook kant noch wal.
Wat voor onzin schreef ik dan? Wijs gerust aan. Ik ben namelijk van mening dat jij degene bent die ofwel lukraak onzin de wereld in slingert of gewoon z'n woorden extreem ongelukkig kiest.quote:Op dinsdag 7 april 2009 17:51 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Ik weiger om serieus op onzin te reageren. Onzin zoals jij schreef dus.
Omdat gasten als jij, die nog veilig onder moeders rok zitten, geen idee hebben van wat het militaire vak nu echt inhoud.
Een tolk van 20 jaar? Ik dacht het niet.quote:Op maandag 6 april 2009 22:32 schreef Mutant01 het volgende:
Het zou mij niet verbazen als het een tolk betrof.
Lees anders je reactie eens door............zucht..........quote:Op dinsdag 7 april 2009 17:53 schreef Fortune_Cookie het volgende:
[..]
Wat voor onzin schreef ik dan? Wijs gerust aan. Ik ben namelijk van mening dat jij degene bent die ofwel lukraak onzin de wereld in slingert of gewoon z'n woorden extreem ongelukkig kiest.
En hoe kom je erbij dat ik onder moeders rok zit?
Ja natuurlijk is de Taliban een tyfusgezwel die is geinspireerd door de Islam. De mensen die het slachtoffer van de Taliban zijn, zullen zich uiteraard ook keren tegen de Taliban. Maar er zijn ook mensen die slachtoffers zijn van de coalitietroepen. Door bombardementen etc. En die zullen zich uiteraard tegen de coalitietroepen keren en een deel daarvan sluit zich ook aan bij de Taliban. Wat betekent dat de slachtoffers van de coalitietroepen aanslagen plegen tégen de coalitietroepen.quote:Op dinsdag 7 april 2009 16:56 schreef Andyy het volgende:
[..]
En wat doen ze ?
ze onderdrukken ze, voeren publieke executies uit en doden iedereen die ook maar tegen ze is.
Ik weet heel goed wat ik post, dus dat is niet nodig.quote:Op dinsdag 7 april 2009 17:57 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Lees anders je reactie eens door............zucht..........
Risico van het vak dus. Was dat niet alles wat ik zei, maar jij ontkende?quote:Ja als militair loop je risico's dat je voor je flikker geschoten word.
Nogal wiedes. Gun het niemand ook.quote:Maar geen enkele militair hoopt dat hem/haar dat ook ooit zal gebeuren.
Jij stelt dat ze het gehele NL volk vertegenwoordigen omdat we een democratie zijn. Dat is werkelijk de grootste kolder die je maar kunt verzinnen.quote:En ja, de NL troepen zitten daar uit naam van geheel Nederland. Ook alweer een feit en geen apekool.
Heeft niemand op die partijen gestemd dan?quote:Indien men op die partijen had gestemd en blijft doen dan zitten daar geen NL militairen.
Democratie behelst wel iets meer dan dat sinds, pak hem beet de tweede wereldoorlog, maar okee.quote:Dat heet nu democratie, love it or hate it.
Dat mag je alleen als je op de stem knop drukt, wat heb je er nu over te zeggen dan?quote:Op dinsdag 7 april 2009 18:05 schreef Fortune_Cookie het volgende:
Democratie behelst wel iets meer dan dat sinds, pak hem beet de tweede wereldoorlog, maar okee.
Ik ben er redelijk mee in m'n nopjes aangezien het m'n recht garandeert me uit te spreken tegen onze deelname, mocht ik dat willen.
Ik heb het niet over zeggenschap (die ook middels het uitbrengen van je stem zeer beperkt is) maar de mogelijkheid me er tegen uit te spreken.quote:Op dinsdag 7 april 2009 18:07 schreef MevrouwHopjes83 het volgende:
[..]
Dat mag je alleen als je op de stem knop drukt, wat heb je er nu over te zeggen dan?
dat heet vooruit denken.. probeer het eensquote:Op dinsdag 7 april 2009 18:07 schreef MevrouwHopjes83 het volgende:
[..]
Dat mag je alleen als je op de stem knop drukt, wat heb je er nu over te zeggen dan?
Tja die mogelijkheid is er maar er wordt toch niks mee gedaan.quote:Op dinsdag 7 april 2009 18:09 schreef Fortune_Cookie het volgende:
[..]
Ik heb het niet over zeggenschap (die ook middels het uitbrengen van je stem zeer beperkt is) maar de mogelijkheid me er tegen uit te spreken.
Johquote:Op dinsdag 7 april 2009 18:10 schreef BarraCupraCuda het volgende:
[..]
dat heet vooruit denken.. probeer het eens
Met een uitspraak van 1 persoon niet nee.quote:Op dinsdag 7 april 2009 18:10 schreef MevrouwHopjes83 het volgende:
[..]
Tja die mogelijkheid is er maar er wordt toch niks mee gedaan.
Ja dat is waar, als zijn die mogelijkheden vrij beperkt.quote:Op dinsdag 7 april 2009 18:11 schreef Fortune_Cookie het volgende:
[..]
Met een uitspraak van 1 persoon niet nee.
Maar er liggen gelukkig mogelijkheden om meer te doen wanneer je daar aanleiding toe ziet.
Dus zit men daar.quote:Op dinsdag 7 april 2009 18:11 schreef Fortune_Cookie het volgende:
[..]
Met een uitspraak van 1 persoon niet nee.
Maar er liggen gelukkig mogelijkheden om meer te doen wanneer je daar aanleiding toe ziet.
Zo beperkt als de fantasie en de wet.quote:Op dinsdag 7 april 2009 18:12 schreef MevrouwHopjes83 het volgende:
[..]
Ja dat is waar, als zijn die mogelijkheden vrij beperkt.
Ja, dat heb je ondertussen 3 keer gezegd. Nu graag de uitleg waarom ik een nitwit ben en jij niet.quote:Op dinsdag 7 april 2009 18:13 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Dus zit men daar.
Ik snap je punt totaal niet behalve dat je echt overkomt als een nitwit.
Ik noem jou een nitwit omdat je geen verstand van zaken hebt. Jij staart je blind vanuit jouw invalshoek en je doet daar geen ene millimeter afstand van.quote:Op dinsdag 7 april 2009 18:16 schreef Fortune_Cookie het volgende:
[..]
Ja, dat heb je ondertussen 3 keer gezegd. Nu graag de uitleg waarom ik een nitwit ben en jij niet.
M'n punt is dat jij onzin verkondigde in de gewreekte post waar het allemaal mee begon. Je bent vrij traag voor een oud korporaal.
quote:Op dinsdag 7 april 2009 16:48 schreef ErwinRommel het volgende:
Rust in Vrede.
Al die gasten die roepen van "risico van het vak",..........apekool is dat.
Niemand verkiest het om dood te gaan, ook een militair niet. Die wilt ook weer heel thuiskomen.
Maar soms is het niet anders en dan vallen er idd slachtoffers, dat is een gegeven.
Wat is dit voor onzin "in naam van het hele volk". Het is juist hartstikke treurig dat een 20-jarige daar sterft aangezien wij daar niets te zoeken hebben. En al helemaal niet "in naam van het volk", aangezien er totaal geen relatie was/is tussen Taliban en Nederlandse volk. Het is een politieke beslissing geweest om daarnaartoe te gaan en in naam daarvan dus, niet de individuele Nederlander die nog nooit heeft stilgestaan bij een land als Afghanistan voordat het leger ernaartoe ging.quote:Op dinsdag 7 april 2009 16:48 schreef ErwinRommel het volgende:
En over gasten die "grapjes" maken over zijn naam? Daar heb ik maar 1 antwoord voor: STERF!!!
Hij heeft zijn plicht gedaan, in naam van het gehele NL volk. Ja, het gehele omdat we in een democratie leven. Had dan anders gestemd als je het niet met me eens bent.
NuKuBu's? Wat zijn dat dan?quote:Op dinsdag 7 april 2009 18:19 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Ik noem jou een nitwit omdat je geen verstand van zaken hebt. Jij staart je blind vanuit jouw invalshoek en je doet daar geen ene millimeter afstand van.
Dat ik traag mag zijn soit..........ben inderdaad niet meer een jonge God nee. Maar wel weet ik dat erg veel NuKuBu's een moeten kappen met onzin te verspreiden waarvan ze totaal geen verstand hebben.
Verlicht me dan met de wijsheid die ik ontbeer! Ik sta best open voor een normale discussie, maar daar horen wel argumenten bij. Wij burgertjes zijn niet gewend alles maar voor waar aan te nemen wat door de hoge baas wordt aangeleverd namelijkquote:Op dinsdag 7 april 2009 18:19 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Ik noem jou een nitwit omdat je geen verstand van zaken hebt. Jij staart je blind vanuit jouw invalshoek en je doet daar geen ene millimeter afstand van.
Dat ik traag mag zijn soit..........ben inderdaad niet meer een jonge God nee. Maar wel weet ik dat erg veel NuKuBu's een moeten kappen met onzin te verspreiden waarvan ze totaal geen verstand hebben.
Men heeft wel toch maar mooie deze "mooie" regering gekozen. Dus zijn we daar met z'n allen verantwoordelijk voor.quote:Op dinsdag 7 april 2009 18:22 schreef Alulu het volgende:
[..]
[/b]
Oftewel: risico van het vak dus.
[..]
Wat is dit voor onzin "in naam van het hele volk". Het is juist hartstikke treurig dat een 20-jarige daar sterft aangezien wij daar niets te zoeken hebben. En al helemaal niet "in naam van het volk", aangezien er totaal geen relatie was/is tussen Taliban en Nederlandse volk. Het is een politieke beslissing geweest om daarnaartoe te gaan en in naam daarvan dus, niet de individuele Nederlander die nog nooit heeft stilgestaan bij een land als Afghanistan voordat het leger ernaartoe ging.
Dat is legerjargon voor Nutteloze Kut Burgers, hen die altijd weer afgeven op defensie mijn lieve schatquote:
quote:Op dinsdag 7 april 2009 18:23 schreef Fortune_Cookie het volgende:
[..]
Verlicht me dan met de wijsheid die ik ontbeer! Ik sta best open voor een normale discussie, maar daar horen wel argumenten bij. Wij burgertjes zijn niet gewend alles maar voor waar aan te nemen wat door de hoge baas wordt aangeleverd namelijk
Maar ga geen onzin verkondigen over onze democratie en weet ik veel wat. Vertel dan gewoon waarom ik het verkeerd zie en wellicht leer ik er iets van.
quote:Op dinsdag 7 april 2009 18:29 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Dat is legerjargon voor Nutteloze Kut Burgers, hen die altijd weer afgeven op defensie mijn lieve schat
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |