Maarrrrrr. als de statistieken klopen dan maakt het niet meer uit volgens mij, jouw vader wordt door Nederlandse troepen ( per ongeluk ) gedood en jij wordt gedreven in de armen van de Taliban. Volgens mij, juist door zulke gebeurtenissen krijgt de Taliban meer steun van het volk en de normale burger.quote:Op dinsdag 7 april 2009 10:41 schreef buachaille het volgende:
[..]
Dat zal wel meevallen denk ik, bijna alle Afghanen hebben tegenwoordig wel een dichter of verder familielid in Nederland zitten. Alleen de echt fanatieke taliban / jihadstrijder zal er nog op gebrand zijn een "onbesnedene" te grazen te nemen, de gewone Afghaan die vraagt aan de Nederlandse militairen of ze een cadeautje willen meenemen voor iemand in Nederland.
Opeens nog wel.quote:Op dinsdag 7 april 2009 10:41 schreef Xenomaniac het volgende:
[..]
Ben je nu opeens wel een Nederlander?
Sow, jij bekijkt het rooskleurig.quote:Op dinsdag 7 april 2009 10:41 schreef buachaille het volgende:
[..]
Dat zal wel meevallen denk ik, bijna alle Afghanen hebben tegenwoordig wel een dichter of verder familielid in Nederland zitten. Alleen de echt fanatieke taliban / jihadstrijder zal er nog op gebrand zijn een "onbesnedene" te grazen te nemen, de gewone Afghaan die vraagt aan de Nederlandse militairen of ze een cadeautje willen meenemen voor iemand in Nederland.
En ook heel veel levens gered. De gemiddelde Afghaan is volgens mij nog steeds redelijk blij met de aanwezigheid van Nederlandse troepen.quote:Op dinsdag 7 april 2009 10:44 schreef Nicky_Rincon het volgende:
[..]
Sow, jij bekijkt het rooskleurig.
Ooit van het begrip wraak gehoord? Er zijn al zoveel doden/gewonden gevallen onder de Afghaanse bevolking door toedoen van buitenlandse troepen.
Uhuh, en een ander deel van de Afghanen (en moslims in andere landen) is niet blij. Laat het nou net die groep zijn die continu aanslagen plegen op Westerse coalitietroepen. De coalitietroepen die door dat deel van de mensen als een bezetter wordt gezien.quote:Op dinsdag 7 april 2009 10:59 schreef SCH het volgende:
[..]
En ook heel veel levens gered. De gemiddelde Afghaan is volgens mij nog steeds redelijk blij met de aanwezigheid van Nederlandse troepen.
Ik heb ook een tijd bij defensie gezeten en ik kan inderdaad zeggen dat het echt geen vetpot is, een simpel burgerbaantje betaalt al beter! Kost en inwoning lijkt gratis, maar dat wordt gewoon op je salaris ingehouden.quote:Ik ga me niet in deze discussie mengen na de dood van een Nederlands militair maar dit wil ik wel even rechtzetten.
dat je niks voor de zorgverzekering betaalt klopt, minder loonbelasting klopt niet en tankpas is helemaal uit je duim gezogen (Seedorf is immers gesloten). je betaalt zelfs meer loonbelasting, omdat bijvoorbeeld oefentoelages zwaarder belast worden. verder kan ik je vertellen dat een beginnend soldaat (2e klasse) zoals Chadli tussen de 1000 en 1200 bruto verdient afhankelijk van leeftijd.
En dat kan ik die mensen niet eens kwalijk nemen.quote:Op dinsdag 7 april 2009 11:01 schreef Zienswijze het volgende:
[..]
Uhuh, en een ander deel van de Afghanen (en moslims in andere landen) is niet blij. Laat het nou net die groep zijn die continu aanslagen plegen op Westerse coalitietroepen. De coalitietroepen die door dat deel van de mensen als een bezetter wordt gezien.
De Taliban wordt niet als bezetters gezien wil je zeggen ?quote:Op dinsdag 7 april 2009 11:01 schreef Zienswijze het volgende:
[..]
Uhuh, en een ander deel van de Afghanen (en moslims in andere landen) is niet blij. Laat het nou net die groep zijn die continu aanslagen plegen op Westerse coalitietroepen. De coalitietroepen die door dat deel van de mensen als een bezetter wordt gezien.
De Taliban bestaat merendeel uit de mensen van het Afghaanse volk zelf.quote:Op dinsdag 7 april 2009 15:16 schreef Andyy het volgende:
[..]
De Taliban wordt niet als bezetters gezien wil je zeggen ?
Ja maar dat snappen veel mensen nietquote:Op dinsdag 7 april 2009 11:32 schreef Frutsel het volgende:
[..]
en zijn collega's... en hopelijk kunnen de gewonden gauw naar huis
Gewond raken of doodgaan op missie in een gebied waar wordt gevochten is géén risico van het vak?quote:Op dinsdag 7 april 2009 16:48 schreef ErwinRommel het volgende:
Rust in Vrede.
Al die gasten die roepen van "risico van het vak",..........apekool is dat.
Een risico van het vak dus.quote:Niemand verkiest het om dood te gaan, ook een militair niet. Die wilt ook weer heel thuiskomen.
Maar soms is het niet anders en dan vallen er idd slachtoffers, dat is een gegeven.
Beetje emotioneel uit het lood geslagen?quote:En over gasten die "grapjes" maken over zijn naam? Daar heb ik maar 1 antwoord voor: STERF!!!
In naam van de staat Nederland. Niet in naam van het gehele NL volk, lekkere ouwehoer die je der bentquote:Hij heeft zijn plicht gedaan, in naam van het gehele NL volk.
Ja, dat betekent dus juist het tegenovergestelde van hetgeen jij hierboven concludeert.quote:Ja, het gehele omdat we in een democratie leven.
Vergeet de bovenstaande vraag maarquote:Had dan anders gestemd als je het niet met me eens bent.
Nog een marketingpraatje op de koop toequote:En over dat salaris, soldaten doen het voor het salaris? ook weer apekool!!! De meesten doen het voor de ervaring, want daar train je elke dag voor.
En wat doen ze ?quote:Op dinsdag 7 april 2009 15:19 schreef Zienswijze het volgende:
[..]
De Taliban bestaat merendeel uit de mensen van het Afghaanse volk zelf.
Jij snapt het niet echt en ik heb geen zin om met zulke nitwits een discussie aan te gaan!quote:Op dinsdag 7 april 2009 16:55 schreef Fortune_Cookie het volgende:
[..]
Gewond raken of doodgaan op missie in een gebied waar wordt gevochten is géén risico van het vak?
[..]
Een risico van het vak dus.
[..]
Beetje emotioneel uit het lood geslagen?
[..]
In naam van de staat Nederland. Niet in naam van het gehele NL volk, lekkere ouwehoer die je der bent
[..]
Ja, dat betekent dus juist het tegenovergestelde van hetgeen jij hierboven concludeert.
Grappig trouwens dat terroristen jouw redenatie gebruiken om aanslagen op burgerdoelen goed te praten. Mis ik iets, of ligt het toch aan jou?
[..]
Vergeet de bovenstaande vraag maar
[..]
Nog een marketingpraatje op de koop toe
Oftewel: I bitchslapped your ass.quote:Op dinsdag 7 april 2009 17:11 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Jij snapt het niet echt en ik heb geen zin om met zulke nitwits een discussie aan te gaan!
Jij wint, wees er gelukkig mee. Nitwit!quote:Op dinsdag 7 april 2009 17:15 schreef Fortune_Cookie het volgende:
[..]
Oftewel: I bitchslapped your ass.
Bitch
Jou valt toch niets nieuws te vertellen of wel?quote:Op dinsdag 7 april 2009 17:15 schreef Fortune_Cookie het volgende:
[..]
Oftewel: I bitchslapped your ass.
Bitch
beetje krom vind je nietquote:Op dinsdag 7 april 2009 16:48 schreef ErwinRommel het volgende:
Rust in Vrede.
Al die gasten die roepen van "risico van het vak",..........apekool is dat.
Niemand verkiest het om dood te gaan, ook een militair niet. Die wilt ook weer heel thuiskomen.
Maar soms is het niet anders en dan vallen er idd slachtoffers, dat is een gegeven.
En over gasten die "grapjes" maken over zijn naam? Daar heb ik maar 1 antwoord voor: STERF!!!
Hij heeft zijn plicht gedaan, in naam van het gehele NL volk. Ja, het gehele omdat we in een democratie leven. Had dan anders gestemd als je het niet met me eens bent.
En over dat salaris, soldaten doen het voor het salaris? ook weer apekool!!! De meesten doen het voor de ervaring, want daar train je elke dag voor.
Salaris in mijn tijd als korporaal was een schamele 1200 gulden. Uitzending Bosnie kwam uit op 4000 gulden per maand.
Want??? Leg me dat eens uit aub.quote:Op dinsdag 7 april 2009 17:44 schreef Szura het volgende:
[..]
beetje krom vind je niet![]()
![]()
En die bullshit van dat stemmen raakt ook kant noch wal.
Ja hoor.quote:Op dinsdag 7 april 2009 17:43 schreef MevrouwHopjes83 het volgende:
[..]
Jou valt toch niets nieuws te vertellen of wel?
Ik weiger om serieus op onzin te reageren. Onzin zoals jij schreef dus.quote:Op dinsdag 7 april 2009 17:48 schreef Fortune_Cookie het volgende:
[..]
Ja hoor.
Erwin durft het blijkbaar niet aan. Anders had ie me wel van passende repliek gediend.
Maar het leek hem beter mij voor nitwit uit te maken en daarom niet met me te willen praten. Dit terwijl ik toch een paar leuke puntjes aansnij waar Erwin een beetje onzin verkondigt.
Tsja, ik hou niet zo van mensen die dan wel de moeite nemen je te quoten, maar weigeren gewoon antwoord te geven.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |