Patriotismequote:Op dinsdag 7 april 2009 11:45 schreef misteriks het volgende:
Geef ons een referendum en Turkije wordt sowieso weggestemd ! Je moet de promofilmpjes van het moederland maar eens bekijken op Youtube ! Van 'n achterlijk , gevaarlijk gebrainwashed patriotisme gesprokenWij in west europa zijn al murw geslagen door het so called politiek correcte denken ! Ik ben heel blij met de uitbreiding naar Oost-Europa; daar stemt 99% tegen toedreding van Turkije ! Ik was toevallig in Bratislava, 2 maand nadat ze toegetreden waren tot de EU ; wel daar was een betoging van een paar tienduizend man al ah betogen tegen de toedreding van Turkije
da's the spirit
Arabist Jansen.quote:Op dinsdag 7 april 2009 12:25 schreef buachaille het volgende:
Een stukje over dit onderwerp waar het cynisme vanaf druipt.
quote:Op dinsdag 7 april 2009 12:28 schreef Meh7 het volgende:
Arabist Jansen.Ik heb geen letter van de tekst gelezen nadat ik zijn foto zag. Die man is niet serieus te nemen.
Klopt. Patriotisme is een groot goed wat Nederlanders niet kennen.quote:Op dinsdag 7 april 2009 11:54 schreef nils7 het volgende:
[..]
PatriotismeAlleen in Nederland wordt je als racist aangekeken als je de 3-kleur buiten hangt. Maar netzoals in Turkije en elk ander land hebben zij een redelijk hoog chauvinisme!
Voor Nederlandse begrippen is dat al snel "overtroffen". Hier zijn we alleen nationalistisch met het W- of EK maar in de meeste andere landen is dat niet zo. We zijn er te nuchter voor.... als er een keer een Nederlander succes heeft dan wordt meestal zo snel mogelijk de grond ingestampt hier, en bij de meeste sporten mogen we pas mee doen op olympisch niveau wanneer we een kans van winnen hebben. Dat is in de meeste landen allemaal wel anders, als je daar je nek uitsteekt en je doet het goed wordt dat gewaardeerd, in NL vinden ze je dan al snel buiten de schoenen lopen.quote:Op dinsdag 7 april 2009 13:31 schreef GasTurbine het volgende:
[..]
Ik zie daar niks verkeerds in. Gewoon leer over eigen land. Zouden wij ook moeten doen.
Hans Jansenquote:Op dinsdag 7 april 2009 12:25 schreef buachaille het volgende:
Een stukje over dit onderwerp waar het cynisme vanaf druipt.
quote:Op dinsdag 7 april 2009 11:45 schreef misteriks het volgende:
Ik was toevallig in Bratislava, 2 maand nadat ze toegetreden waren tot de EU ; wel daar was een betoging van een paar tienduizend man al ah betogen tegen de toedreding van Turkijeda's the spirit
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |