Precies. Slayer hoort erbij. Hoeft niet elke week langs te komen, maar eens in de zoveel tijd is het toch wel errug prettig...quote:Op dinsdag 7 april 2009 00:36 schreef TheZapster het volgende:
[..]
Eensch! Mannen die muziek van Slayer niet kunnen waarderen
Van mij mag het elke week hoor, misschien afgewisseld met wat Sepultura of Panteraquote:Op dinsdag 7 april 2009 00:40 schreef Sersjee het volgende:
[..]
Precies. Slayer hoort erbij. Hoeft niet elke week langs te komen, maar eens in de zoveel tijd is het toch wel errug prettig...
En Machine Head en Fear Factory! Oe, en Madball, Sick of it All, Agnostic Front, Life of Agony enz. enz.quote:Op dinsdag 7 april 2009 00:43 schreef TheZapster het volgende:
[..]
Van mij mag het elke week hoor, misschien afgewisseld met wat Sepultura
Sick of it Allquote:Op dinsdag 7 april 2009 00:47 schreef Sersjee het volgende:
[..]
En Machine Head en Fear Factory! Oe, en Madball, Sick of it All, Agnostic Front, Life of Agony enz. enz.
Die is er nu alleen op de woensdag. Ik heb liever oproerkraaier Bert dan Kristel.quote:Op dinsdag 7 april 2009 00:56 schreef TheZapster het volgende:
Dit klinkt ook best lekker, wat is het, ik lette niet op
Ah, Wolfmother![]()
Ohja, geen Bert vannacht![]()
Ach Kristel is ook best leukquote:Op dinsdag 7 april 2009 00:59 schreef Ofyles2 het volgende:
[..]
Die is er nu alleen op de woensdag. Ik heb liever oproerkraaier Bert dan Kristel.
1 Mei weer een nieuwe programmering bij KX.Ik ben benieuwd wat voor wisselingen er plaats gaan vindenquote:Op dinsdag 7 april 2009 00:58 schreef broer het volgende:
[..]
Even de podcast van KX van vanmiddag downloaden.
Bert is de ideale dj voor PowNed als die talkradio willen makenquote:Op dinsdag 7 april 2009 00:59 schreef Ofyles2 het volgende:
[..]
Die is er nu alleen op de woensdag. Ik heb liever oproerkraaier Bert dan Kristel.
Ik moet toegeven dat ze een redelijk tot goede muzieksmaak heeft.quote:Op dinsdag 7 april 2009 01:01 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
Ach Kristel is ook best leuk
Bertje kan prima lullen en is lekker tegendraadsquote:Op dinsdag 7 april 2009 01:03 schreef TheZapster het volgende:
[..]
Bert is de ideale dj voor PowNed als die talkradio willen maken
Hij werd een keer op non-actief gesteld omdat hij iets van plan was met de 06 van een Frutje Friemel.quote:Op dinsdag 7 april 2009 01:09 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
Bertje kan prima lullen en is lekker tegendraads
Dat die jongen niet bij BNN zit begrijp ik nog steeds niet,maar het BNN van nu is natuurlijk niet meer het BNN van wat jaartjes terug.Niets rebels meer aanquote:Op dinsdag 7 april 2009 01:09 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
Bertje kan prima lullen en is lekker tegendraads
Op TV misschien dan.quote:Op dinsdag 7 april 2009 01:11 schreef TheZapster het volgende:
[..]
Dat die jongen niet bij BNN zit begrijp ik nog steeds niet,maar het BNN van nu is natuurlijk niet meer het BNN van wat jaartjes terug.Niets rebels meer aan
Echt? Waar haal je dat vandaan?quote:Op dinsdag 7 april 2009 01:02 schreef TheZapster het volgende:
1 Mei weer een nieuwe programmering bij KX.Ik ben benieuwd wat voor wisselingen er plaats gaan vinden
Hyvesquote:
O, ja, dat is waar ook. In het KX-topic worden geen kotssmileys gepost als iemand de muziek even niet begrijpt.quote:Op dinsdag 7 april 2009 02:11 schreef morpheus_at_work het volgende:
Dames dit is het 3fm topic niet het kx radio topic
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |