Als ze op deze voet verder gaan zeer zekerquote:Op maandag 6 april 2009 23:09 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
Dat kun je best wel zeggen, vind de Kooks steeds beter worden.
Slechter dan 't origineel is onmogelijk.quote:
Het productieteam van Draadstaal kan niets anders zeggen.quote:Op maandag 6 april 2009 23:09 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
Dat kun je best wel zeggen, vind de Kooks steeds beter worden.
Die wil je ook nu niet meer zien, krijg je niet eens meer een stijfje vanquote:Op maandag 6 april 2009 23:41 schreef TheZapster het volgende:
Kim Wilde was in Paradiso vanavond, mijn jaren 80 natte droom
daar bne je getrouwd voorquote:Op maandag 6 april 2009 23:52 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
Die wil je ook nu niet meer zien, krijg je niet eens meer een stijfje van
Dat is ook wel weer waarquote:Op maandag 6 april 2009 23:52 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
Die wil je ook nu niet meer zien, krijg je niet eens meer een stijfje van
quote:Op maandag 6 april 2009 23:56 schreef TheZapster het volgende:
[..]
Ben je weer uit Budget Tv geknipt?
laat t dr maarn ie lezenquote:Op dinsdag 7 april 2009 00:09 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
Sex in het donker wil ook helpen
grote kans jaquote:Op maandag 6 april 2009 23:56 schreef TheZapster het volgende:
[..]
Ben je weer uit Budget Tv geknipt?
Herrie?!quote:
Ik wil Mr. Lee's Mysterious Washing Machine terug!quote:Op dinsdag 7 april 2009 00:29 schreef TheZapster het volgende:
[..]
Herrie?!
Ik mag hopen dat met de nieuwe zendercoordinator er eens een echt rock-programma op 3FM komt naast al die dance-programma's in het weekend
Je moet nog een hoop leren, Roel...quote:Op dinsdag 7 april 2009 00:31 schreef Roel_Jewel het volgende:
Wat een schoonheid na die pokkenherrie van net.
En nu echt pitten.
Slayer <> Rockquote:Op dinsdag 7 april 2009 00:29 schreef TheZapster het volgende:
[..]
Herrie?!
Ik mag hopen dat met de nieuwe zendercoordinator er eens een echt rock-programma op 3FM komt naast al die dance-programma's in het weekend
Met Jaap Bootsquote:Op dinsdag 7 april 2009 00:30 schreef Sersjee het volgende:
[..]
Ik wil Mr. Lee's Mysterious Washing Machine terug!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |