meesterlijkquote:Op dinsdag 7 april 2009 08:55 schreef cosmick het volgende:
Alleen de zin "hier is mijn tasjeeeeeuu" al.
Ben je weer wezen zoep'n gisteren?quote:Op dinsdag 7 april 2009 09:13 schreef -Hans- het volgende:
[..]![]()
damn, ben echt gaar vandaag.. daar moet nog de nodige koffie in![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op dinsdag 7 april 2009 09:14 schreef TIM-846 het volgende:
* TIM-846 heeft gisteren zijn allerlaatste tentamen gemaakt en dacht dat die hem niet gehaald had of met een 5,5jeGoed bezig TiM!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Lekker hoorquote:Op dinsdag 7 april 2009 09:16 schreef TIM-846 het volgende:
[..]Nu nog 4 dagen afstuderen en vrijdag laatste stagedag
quote:Op dinsdag 7 april 2009 09:29 schreef Piles het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Mogguh trouwens
Hier maar eens een dagje verblijven
Heee piles!quote:Op dinsdag 7 april 2009 09:30 schreef Piles het volgende:
Die slechte muziek, zou dat nou door een pet komen? Ik zie er wel een verband in
Over een maand wordt mijn huis eindelijk opgeleverd , oke 21 dagen te laat , maar nu flink cashen.quote:
Die Top Of Flop-ellende moet stoppen en DWDD moet 'm ook links laten liggen.quote:Op dinsdag 7 april 2009 09:37 schreef Roel_Jewel het volgende:
De eigengeilerij van Beelen begint weer flink toe te nemen.
Als tegenreactie krijg je ditquote:
Wat een vreselijk teringnummer, niet te ZUINIG!quote:Op dinsdag 7 april 2009 09:40 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Als tegenreactie krijg je dit
The Killers![]()
![]()
Ah. Ook nie verkeerd.quote:Op dinsdag 7 april 2009 09:37 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
Over een maand wordt mijn huis eindelijk opgeleverd , oke 21 dagen te laat , maar nu flink cashen.
Binnenkort Studio Brussel.quote:Op dinsdag 7 april 2009 09:37 schreef SilentChaos het volgende:
Waar ga je heen Cos? Leuk man
Wil ook op vakantie
De "" is weer goed vertegenwoordigd vandaag
Lijkt wel een beetje op gister
Ik ook. Dat Genie In A Bottle heeft nog wel iets 80's, erg leuk.quote:Op dinsdag 7 april 2009 09:47 schreef SilentChaos het volgende:
Vet!
Ik heb weinig met Christina en haar muziek, maar dit trek ik toch echt 1000x beter dan die Killers crap enzo
quote:Op dinsdag 7 april 2009 09:49 schreef cosmick het volgende:
[..]
Ik ook. Dat Genie In A Bottle heeft nog wel iets 80's, erg leuk.
Killers maken tegenwoordig overgeproduceerde inhoudsloze shit.
In jouw regio kan je voor wat ik er voor betaald heb (330k+) een aardig paleisje bouwenquote:Op dinsdag 7 april 2009 09:42 schreef cosmick het volgende:
[..]
Ah. Ook nie verkeerd.
Het huizen kopen hebben we maar even uitgesteld tot nadere orde. Maar het kan ook zo zijn dat als wij een droomhuis tegenkomen, we er alsnog voor gaan. In feite kan ik mijn appartement al wel te koop zetten...
Ja, maar The Killers WAREN goed.. die zijn compleet de verkeerde weg in geslagenquote:Op dinsdag 7 april 2009 09:50 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Toch kan overgeproduceerd best lekker zijn soms...Mits goed/geniaal gedaan natuurlijk
Zwolle is ook nie echt goedkoop meer hoor, andersquote:Op dinsdag 7 april 2009 09:51 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
In jouw regio kan je voor wat ik er voor betaald heb (330k+) een aardig paleisje bouwen
En net aan de andere kant van de grens al helemaaaalquote:Op dinsdag 7 april 2009 09:51 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
In jouw regio kan je voor wat ik er voor betaald heb (330k+) een aardig paleisje bouwen
quote:Op dinsdag 7 april 2009 09:52 schreef cosmick het volgende:
[..]
Ja, maar The Killers WAREN goed.. die zijn compleet de verkeerde weg in geslagen.
En over overgeproduceerd gesproken; Britney Spears nowadays. Haha, dat heeft eigenlijk niets meer met muziek te maken, maar toch vind ik het leuk.
Waait het zo hard in de binnenstad?quote:
Valt gelukkig wel meequote:Op dinsdag 7 april 2009 09:57 schreef themauster het volgende:
[..]
Waait het zo hard in de binnenstad?
quote:Op dinsdag 7 april 2009 10:31 schreef Roel_Jewel het volgende:
Nou, on_air. Toch nog stenen voor je.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |