meesterlijkquote:Op dinsdag 7 april 2009 08:55 schreef cosmick het volgende:
Alleen de zin "hier is mijn tasjeeeeeuu" al.
Ben je weer wezen zoep'n gisteren?quote:Op dinsdag 7 april 2009 09:13 schreef -Hans- het volgende:
[..]![]()
damn, ben echt gaar vandaag.. daar moet nog de nodige koffie in![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op dinsdag 7 april 2009 09:14 schreef TIM-846 het volgende:
* TIM-846 heeft gisteren zijn allerlaatste tentamen gemaakt en dacht dat die hem niet gehaald had of met een 5,5jeGoed bezig TiM!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Lekker hoorquote:Op dinsdag 7 april 2009 09:16 schreef TIM-846 het volgende:
[..]Nu nog 4 dagen afstuderen en vrijdag laatste stagedag
quote:Op dinsdag 7 april 2009 09:29 schreef Piles het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Mogguh trouwens
Hier maar eens een dagje verblijven
Heee piles!quote:Op dinsdag 7 april 2009 09:30 schreef Piles het volgende:
Die slechte muziek, zou dat nou door een pet komen? Ik zie er wel een verband in
Over een maand wordt mijn huis eindelijk opgeleverd , oke 21 dagen te laat , maar nu flink cashen.quote:
Die Top Of Flop-ellende moet stoppen en DWDD moet 'm ook links laten liggen.quote:Op dinsdag 7 april 2009 09:37 schreef Roel_Jewel het volgende:
De eigengeilerij van Beelen begint weer flink toe te nemen.
Als tegenreactie krijg je ditquote:
Wat een vreselijk teringnummer, niet te ZUINIG!quote:Op dinsdag 7 april 2009 09:40 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Als tegenreactie krijg je dit
The Killers![]()
![]()
Ah. Ook nie verkeerd.quote:Op dinsdag 7 april 2009 09:37 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
Over een maand wordt mijn huis eindelijk opgeleverd , oke 21 dagen te laat , maar nu flink cashen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |