quote:
quote:
Helaas, de politie is al ingelicht.quote:Op woensdag 8 april 2009 22:40 schreef kwiwi het volgende:
OMG! Dago doe snel je handjes voor je ogen jij mag die vieze woorden helemaal niet lezen!
Neuqen?quote:Op woensdag 8 april 2009 22:40 schreef kwiwi het volgende:
OMG! Dago doe snel je handjes voor je ogen jij mag die vieze woorden helemaal niet lezen!
Ik word al door Freeflyer gedaan in de bosjes, dus ik moet helaas je aanbod afslaan.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
IK WIL EEN FIETS.quote:
quote:
Omdat sommige lui het topic vernaggelenquote:Op woensdag 8 april 2009 22:29 schreef Dagoduck het volgende:
Jojootje is hier al heel lang niet geweest...
quote:Op woensdag 8 april 2009 22:44 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Ik word al door Freeflyer gedaan in de bosjes, dus ik moet helaas je aanbod afslaan.Ja, ik ga al.. moet morge weer vroeg naar schoolSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
|| FOK!Stok || tatatatatataatatatattaaaaapiediedieuwtididipieuwpidibididi She said I'll throw myself away pididididum They're just photos after all! || Den Helder || Winnaar VBL Wijndal-award 2020: beste AZ-user! || Mijn concertstatistieken ||
Jij blijkbaar want als jij hier was geweest was er nix gebeurt..quote:Op woensdag 8 april 2009 22:45 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Omdat sommige lui het topic vernaggelen
Daar had ik het ook niet over.quote:Op woensdag 8 april 2009 22:45 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Fritzl was toch doodgeschoten in die andere tekening?
Dus ik moet mezelf na elk plaatje weer normaal painten?quote:Op woensdag 8 april 2009 22:46 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Jij blijkbaar want als jij hier was geweest was er nix gebeurt..
thx, kwiwi, dat scheelt mij m'n fiets denk ik...quote:Op woensdag 8 april 2009 22:46 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Jahaaaaaaa ik ga er straks wel weer even 1 voor je painten
Joepie.quote:Op woensdag 8 april 2009 22:46 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Jahaaaaaaa ik ga er straks wel weer even 1 voor je painten
Ik krijg lekker een driewieler.quote:
Hoe kun je nou fokken terwijl je me aan het pijpen bent?quote:Op woensdag 8 april 2009 22:07 schreef kwiwi het volgende:
* kwiwi krijgt vliegtuigje tegen haar hoofd
ik zit hier te pijpen ja! ga ergens anders spelen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |