Had hetzelfde maar dan met een andere opleidingquote:Op maandag 6 april 2009 22:24 schreef Zotheid het volgende:
Wtf, ik heb vandaag een brief gekregen van de HVA, in het Engels, dat ik geïnteresseerd ben in hun internationale psychotherapie opleiding.
quote:
quote:Op maandag 6 april 2009 22:25 schreef Zotheid het volgende:
[..]
Piano en gitaar.
Ik wil ook nog viool leren, maar pas nadat ik redelijk op niveau ben op bovenstaande instrumenten.
Ja maar ik heb me voor volgend jaar nog helemaal niet ingeschreven bij studielink. Ik heb bij de hva alleen ingevuld dat ik in een andere opleiding geïnteresseerd was.quote:Op maandag 6 april 2009 22:29 schreef kurk_droog het volgende:
[..]
Had hetzelfde maar dan met een andere opleidingBij studielink kan je toch gewoon als je twijfelt je voor 10 opleidingen inschrijven zodat je later kan kiezen welke je neemt?
*Schaaltje met aardbeien wegschuift.quote:Op maandag 6 april 2009 22:30 schreef Syb-rund. het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[..]
Inderdaad. Muziek is sowieso ontzettend mooi. Als ik bij m'n pa kom staat er nooit muziek aan, daar kan ik echt niet tegen. ik hou echt van muziek.quote:Op maandag 6 april 2009 22:30 schreef Syb-rund. het volgende:
[..]
gaaf! pianospelers zijn altijd toffe lui
ik hou niet van mannenquote:Op maandag 6 april 2009 22:31 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Het geeft niet dat je van mannen houdt, doe ik ook!
Ik wel.quote:
Welkom in de homo scquote:Op maandag 6 april 2009 22:34 schreef Broekpaling het volgende:
Helleuw.
en je haat kinderen en bejaardenquote:
Correctquote:
dat klopt! jongeman wanneer is die mihoen-meet!?quote:Op maandag 6 april 2009 22:34 schreef Zotheid het volgende:
[..]
Inderdaad. Muziek is sowieso ontzettend mooi. Als ik bij m'n pa kom staat er nooit muziek aan, daar kan ik echt niet tegen. ik hou echt van muziek.Zoals Nietzsche al zei: Without music, life would be a mistake.
Ik word er eigenlijk ook niet vrolijk van... Maar HEE vrije meningsuiting hier...quote:Op maandag 6 april 2009 22:37 schreef kurk_droog het volgende:
[..]
Heb ik ook voor mijn ban nog paar dagen gepost. Werden ze niet vrolijk van
Is het dan zo afschuwelijk om mannen te zien zoenenquote:Op maandag 6 april 2009 22:32 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
*Schaaltje met aardbeien wegschuift.
DAT DIT KAN IN ONS NEDERLAND!!!quote:Op maandag 6 april 2009 22:39 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik word er eigenlijk ook niet vrolijk van... Maar HEE vrije meningsuiting hier...
Ik heb morgen wel een gaatje.quote:Op maandag 6 april 2009 22:38 schreef Syb-rund. het volgende:
[..]
dat klopt! jongeman wanneer is die mihoen-meet!?
kinderen hinderenquote:Op maandag 6 april 2009 22:38 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Correct![]()
Nou eigenlijk alleen als ze lastig zijn, maar aangezien ze dat bijna altijd wel zijn...
quote:Op maandag 6 april 2009 22:39 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Is het dan zo afschuwelijk om mannen te zien zoenen? Stel je niet aan juffie
![]()
Ik had het over die lovehandels van die jongeman...quote:Op maandag 6 april 2009 22:39 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Is het dan zo afschuwelijk om mannen te zien zoenen? Stel je niet aan juffie
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |