Had hetzelfde maar dan met een andere opleidingquote:Op maandag 6 april 2009 22:24 schreef Zotheid het volgende:
Wtf, ik heb vandaag een brief gekregen van de HVA, in het Engels, dat ik geïnteresseerd ben in hun internationale psychotherapie opleiding.
quote:
quote:Op maandag 6 april 2009 22:25 schreef Zotheid het volgende:
[..]
Piano en gitaar.
Ik wil ook nog viool leren, maar pas nadat ik redelijk op niveau ben op bovenstaande instrumenten.
Ja maar ik heb me voor volgend jaar nog helemaal niet ingeschreven bij studielink. Ik heb bij de hva alleen ingevuld dat ik in een andere opleiding geïnteresseerd was.quote:Op maandag 6 april 2009 22:29 schreef kurk_droog het volgende:
[..]
Had hetzelfde maar dan met een andere opleidingBij studielink kan je toch gewoon als je twijfelt je voor 10 opleidingen inschrijven zodat je later kan kiezen welke je neemt?
*Schaaltje met aardbeien wegschuift.quote:Op maandag 6 april 2009 22:30 schreef Syb-rund. het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[..]
Inderdaad. Muziek is sowieso ontzettend mooi. Als ik bij m'n pa kom staat er nooit muziek aan, daar kan ik echt niet tegen. ik hou echt van muziek.quote:Op maandag 6 april 2009 22:30 schreef Syb-rund. het volgende:
[..]
gaaf! pianospelers zijn altijd toffe lui
ik hou niet van mannenquote:Op maandag 6 april 2009 22:31 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Het geeft niet dat je van mannen houdt, doe ik ook!
Ik wel.quote:
Welkom in de homo scquote:Op maandag 6 april 2009 22:34 schreef Broekpaling het volgende:
Helleuw.
en je haat kinderen en bejaardenquote:
Correctquote:
dat klopt! jongeman wanneer is die mihoen-meet!?quote:Op maandag 6 april 2009 22:34 schreef Zotheid het volgende:
[..]
Inderdaad. Muziek is sowieso ontzettend mooi. Als ik bij m'n pa kom staat er nooit muziek aan, daar kan ik echt niet tegen. ik hou echt van muziek.Zoals Nietzsche al zei: Without music, life would be a mistake.
Ik word er eigenlijk ook niet vrolijk van... Maar HEE vrije meningsuiting hier...quote:Op maandag 6 april 2009 22:37 schreef kurk_droog het volgende:
[..]
Heb ik ook voor mijn ban nog paar dagen gepost. Werden ze niet vrolijk van
Is het dan zo afschuwelijk om mannen te zien zoenenquote:Op maandag 6 april 2009 22:32 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
*Schaaltje met aardbeien wegschuift.
DAT DIT KAN IN ONS NEDERLAND!!!quote:Op maandag 6 april 2009 22:39 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik word er eigenlijk ook niet vrolijk van... Maar HEE vrije meningsuiting hier...
Ik heb morgen wel een gaatje.quote:Op maandag 6 april 2009 22:38 schreef Syb-rund. het volgende:
[..]
dat klopt! jongeman wanneer is die mihoen-meet!?
kinderen hinderenquote:Op maandag 6 april 2009 22:38 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Correct![]()
Nou eigenlijk alleen als ze lastig zijn, maar aangezien ze dat bijna altijd wel zijn...
quote:Op maandag 6 april 2009 22:39 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Is het dan zo afschuwelijk om mannen te zien zoenen? Stel je niet aan juffie
![]()
Ik had het over die lovehandels van die jongeman...quote:Op maandag 6 april 2009 22:39 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
![]()
ON-GE-LO-VE-LIJK !!!!quote:
die opmerking maak je express omdat ik van die gaypics heb zitten postenquote:
In afwachting van uw (pm) antwoord,quote:Op maandag 6 april 2009 22:39 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
![]()
Eens.quote:
Hij was wel erg makkelijk he.quote:Op maandag 6 april 2009 22:41 schreef Syb-rund. het volgende:
[..]
die opmerking maak je express omdat ik van die gaypics heb zitten posten
Spijkermat.quote:Op maandag 6 april 2009 22:40 schreef kurk_droog het volgende:
Kk tuperware wagens met neppe knalpijp die herrie maken in de straat
Dan is het goedquote:Op maandag 6 april 2009 22:40 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik had het over die lovehandels van die jongeman...
jaquote:Op maandag 6 april 2009 22:39 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
![]()
Que?quote:Op maandag 6 april 2009 22:41 schreef Zotheid het volgende:
[..]
In afwachting van uw (pm) antwoord,
Hoogachtend,
Martinus Anthonius Zotheid
Hou je bek man. En laat eens een hersenscan doen want er zit overduidelijk ergens een steekje los.quote:Op maandag 6 april 2009 22:44 schreef gers het volgende:
[..]
ja
het is onnatuurlijk vies en smerig
hopelijk kan een goede priester hun genezen
nee hoor bij mij nietquote:Op maandag 6 april 2009 22:45 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Hou je bek man. En laat eens een hersenscan doen want er zit overduidelijk ergens een steekje los.
best wel jaquote:
Die pm.quote:
Inderdaad. Wat is er nou zo op tegen als die mensen daar gelukkig mee zijn. Het lijkt er toch echt sterk op dat je (gers) dit gedrag vertoond om "niet op te vallen".quote:Op maandag 6 april 2009 22:45 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Hou je bek man. En laat eens een hersenscan doen want er zit overduidelijk ergens een steekje los.
Alsjeblieft zeg.quote:Op maandag 6 april 2009 22:47 schreef gers het volgende:
[..]
nee hoor bij mij niet
wel bij mensen die denken dat ze homo zijn
zijn overigens hele goede genezers hiervoor zelfs voor tieners
quote:Op maandag 6 april 2009 22:47 schreef Syb-rund. het volgende:
[..]
best wel ja, maar je kan gers er opzich wel gek mee maken
die mensen zullen veel gelukkiger worden als ze als een hetero levenquote:Op maandag 6 april 2009 22:48 schreef Zotheid het volgende:
[..]
Die pm.
Die laatste uit die reeks.
[..]
Inderdaad. Wat is er nou zo op tegen als die mensen daar gelukkig mee zijn. Het lijkt er toch echt sterk op dat je (gers) dit gedrag vertoond om "niet op te vallen".
Natuurlijk, en daarom heb je al die vaders die stiekem naar een homoparkeerplaats gaan. Omdat ze het zo leuk hebben met hun leugenachtige heteroleven. Laat die mensen toch, je hoeft toch zelf niet met mannen te zoenen. Leven en laten leven.quote:Op maandag 6 april 2009 22:51 schreef gers het volgende:
[..]
die mensen zullen veel gelukkiger worden als ze als een hetero leven
je moet er toch niet aan denken dat een klein kind opgroeit in zo'n slechte omgeving
Die mannen moeten een goed gesprek voeren met hun pastoor en dan eventueel in behandeling om zo hun gezinsleven weer goed te laten verlopenquote:Op maandag 6 april 2009 22:54 schreef Zotheid het volgende:
[..]
Natuurlijk, en daarom heb je al die vaders die stiekem naar een homoparkeerplaats gaan. Omdat ze het zo leuk hebben met hun leugenachtige heteroleven. Laat die mensen toch, je hoeft toch zelf niet met mannen te zoenen. Leven en laten leven.
neequote:Op maandag 6 april 2009 22:51 schreef gers het volgende:
[..]
die mensen zullen veel gelukkiger worden als ze als een hetero leven
je moet er toch niet aan denken dat een klein kind opgroeit in zo'n slechte omgeving
quote:Op maandag 6 april 2009 22:47 schreef gers het volgende:
[..]
nee hoor bij mij niet
wel bij mensen die denken dat ze homo zijn
zijn overigens hele goede genezers hiervoor zelfs voor tieners
4ebe hangt nu vast boven het toiletquote:Op maandag 6 april 2009 22:58 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Nuja, overdrijven is ook een vak.....quote:Op maandag 6 april 2009 22:58 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
quote:Op maandag 6 april 2009 22:58 schreef Florian_ het volgende:
Dus.
Ja, wat moet die pastoor dan zeggen? Dat de gevoelens nep zijn? Dat god boos is als ze homoseksueel zijn? Kom op. Die mensen worden op die manier echt niet gelukkig. Je kan niet iemand zijn seksuele voorkeur veranderen. Dat moet je ook helemaal niet proberen want dat zorgt alleen maar voor meer problemen. Wees blij dat we in een vrij land wonen waar we dit soort verworvenheden hebben. Het is toch mooi om te zien dat iemand zonder oordeel voor zijn mening/seksuele voorkeur of wat dan ook uit kan komen?quote:Op maandag 6 april 2009 22:56 schreef gers het volgende:
[..]
Die mannen moeten een goed gesprek voeren met hun pastoor en dan eventueel in behandeling om zo hun gezinsleven weer goed te laten verlopen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |