Kon wel kaarten krijgenquote:Op maandag 6 april 2009 21:33 schreef Zotheid het volgende:
Zijn er nog mensen die naar de Matthaeus passion gaan?
correctquote:Op maandag 6 april 2009 21:28 schreef Zotheid het volgende:
[..]
Klassieke muziek is waarschijnlijk breder dan moderne muziek, een uitvoering van Bach is bijvoorbeeld niet te vergelijken met een of ander symfonieorkest dat rockclassics speelt. Klassieke muziek niet waarderen is hetzelfde als de publieke omroep niet waarderen, er zit troep bij maar het overgrote deel is van goede kwaliteit en in vele gevallen beter dan de moderne muziek (in dit verband de commerci๋le omroepen).
quote:
heel kut.quote:
Kusje!quote:
Wat is daarquote:
Heart of Darkness is toch dat FF/Disney spel? Ik heb er wel over gehoord maar nooit gespeeld.quote:Op maandag 6 april 2009 21:34 schreef Syb-rund. het volgende:
[..]
correct
hey zotheid, ken je heel toevallig het spel heart of darkness? dat spel heeft een zeer hoogstaande soundtrack vol met klassieke muziek die echt perfect bij het spel past![]()
[..]
ik zou het wel een keertje willen zien, heb er alleen erg weinig euro's beschikbaar op dit momentquote:Op maandag 6 april 2009 21:33 schreef Zotheid het volgende:
Zijn er nog mensen die naar de Matthaeus passion gaan?
Jammer, het is echt de moeite waard. Bij mij begon het met het zwanenmeer, het ballet was mooi maar wat me echt aangreep was de muziek. Sindsdien ben ik eigenlijk steeds meer klassiek gaan luisteren.quote:Op maandag 6 april 2009 21:37 schreef Syb-rund. het volgende:
[..]
ik zou het wel een keertje willen zien, heb er alleen erg weinig euro's beschikbaar op dit moment
volgensmij is het niet van disney, maar ik vond/vind het nog steeds een vet spel ( volgensmij is het ook wel geschikt is voor de kids (van rond 8-10) )quote:Op maandag 6 april 2009 21:37 schreef Zotheid het volgende:
[..]
Wat is daaraan?
Naar mijn mening is Bach een van de grootste componisten die op deze planeet heeft rondgelopen. Het zou helemaal niet slecht zijn om gewoon een keer naar zo'n concert te gaan.
[..]
Heart of Darkness is toch dat FF/Disney spel? Ik heb er wel over gehoord maar nooit gespeeld.
nouja ach, volgensmij komt er nog redelijk veel klassiek langs in nederland, dus ik krijg mijn kans waarschijnlijk nog welquote:Op maandag 6 april 2009 21:40 schreef Zotheid het volgende:
[..]
Jammer, het is echt de moeite waard. Bij mij begon het met het zwanenmeer, het ballet was mooi maar wat me echt aangreep was de muziek. Sindsdien ben ik eigenlijk steeds meer klassiek gaan luisteren.
Even luisteren.quote:Op maandag 6 april 2009 21:41 schreef Syb-rund. het volgende:
[..]
volgensmij is het niet van disney, maar ik vond/vind het nog steeds een vet spel wat volgensmij ook wel geschikt is voor de kids
als je stukken herkent, hit me up![]()
ja dat is best wel vervelend want daarom herkent tunatic hem ook nietquote:Op maandag 6 april 2009 21:46 schreef Zotheid het volgende:
Waar ik aan dacht was Kingdom's Heart.
Klinkt mooi, alleen jammer van die stemmen die er continu doorheen praten.
Kopen!quote:Op maandag 6 april 2009 21:52 schreef Syb-rund. het volgende:
[..]
ja dat is best wel vervelend want daarom herkent tunatic hem ook niet
ik vind het nadeel aan klassieke muziek dat het altijd zo verrekte moeilijk om het te downloaden, echt dat geklooi altijd
Klopt, er is maar weinig te vinden buiten het bekende werk. En dan meestal ook nog in erg lage kwaliteit.quote:Op maandag 6 april 2009 21:52 schreef Syb-rund. het volgende:
[..]
ja dat is best wel vervelend want daarom herkent tunatic hem ook niet
ik vind het nadeel aan klassieke muziek dat het altijd zo verrekte moeilijk om het te downloaden, echt dat geklooi altijd
Dat dus! De Bijenkorf heeft een erg grote collectie klassieke muziek!quote:
quote:
ik heb al genoeg cd'squote:Op maandag 6 april 2009 21:55 schreef Zotheid het volgende:
Dat dus! De Bijenkorf heeft een erg grote collectie klassieke muziek!
*aait*quote:
quote:
Helaas heb je bij klassiek niet altijd keuze, zeker omdat er vaak zoveel verschillende uitvoeringen zijn zodat de versie die je in de winkel vind niet op internet staat en vice versa.quote:Op maandag 6 april 2009 21:57 schreef Syb-rund. het volgende:
[..]
[..]
ik heb al genoeg cd's
en ik koop enkel cd's die ik heel goed vind (ik wil ze eerst altijd even luisteren voordat ik blind ga kopen)
quote:
Het gaat over klassiek, doe je mee?quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |