Een banquote:Op maandag 6 april 2009 23:16 schreef Skaff-a het volgende:
Geef bt maar gewoon een ban hoor, had ieder ander ook gehad.
En die paarse fallusquote:Op maandag 6 april 2009 23:18 schreef Syb-rund. het volgende:
[..]
het gaat dus om de hoeveelheid plaatjes die je hebt gepost (denk ik)
quote:Op maandag 6 april 2009 23:18 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Een banyeah right, dat lijkt me echt op zn plaats hier, NOT.
In dat geval wil ik ook een ban.quote:Op maandag 6 april 2009 23:16 schreef Skaff-a het volgende:
Geef bt maar gewoon een ban hoor, had ieder ander ook gehad.
Moeten ze zelf weten wat ze doen maar ik hoef er hier op een openbare site niet naar te kijkenquote:Op maandag 6 april 2009 23:15 schreef Zotheid het volgende:
[..]
Waar? Hier? Nu? Als jij nergens over was begonnen had je ook niemand uitgedaagd.
[..]
[..]
Ja, omdat het een taboe is moeten ze zich maar niet aan hun verlangens toegeven. Zolang ze er andere geen schade mee berokken is er niks mis mee. Naar mijn mening.
Had je een piemel gepost?quote:Op maandag 6 april 2009 23:13 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Kom op zegik had het niet eens gezien. Als ik per ongeluk een stukje van een kut had geplaatst was het geen probleem geweest.
OHNOES, toen ik een opengespreide kut postte kreeg ik daar ook alleen een note voor.quote:
Oke en nu wordt het een beetje vervelend.quote:Op maandag 6 april 2009 23:15 schreef Zotheid het volgende:
Ja, omdat het een taboe is moeten ze zich maar niet aan hun verlangens toegeven. Zolang ze er andere geen schade mee berokken is er niks mis mee. Naar mijn mening.
eens, doe mij ook maar een ban als jullie zo bekrompen gaan doen.quote:Op maandag 6 april 2009 23:19 schreef Zotheid het volgende:
[..]
In dat geval wil ik ook een ban.
Als het andersom was geweest was er geen probleem geweest maar in dit geval is het maar bah. Ik sta in dit geval volkomen achter Bt.
Ja, en alleen omdat het een vieze kut wasquote:Op maandag 6 april 2009 23:19 schreef Zotheid het volgende:
[..]
OHNOES, toen ik een opengespreide kut postte kreeg ik daar ook alleen een note voor.
Wel!quote:Op maandag 6 april 2009 23:19 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Oke en nu wordt het een beetje vervelend.
Ik zeg toch helemaal niet dat ik met dat taboe eens ben?
Maar in het geval van vrouwen mag het wel? Toch? Of post jij in het vervolg ook geen tieten meer of zoenende vrouwen?quote:Op maandag 6 april 2009 23:19 schreef Skaff-a het volgende:
[..]
Moeten ze zelf weten wat ze doen maar ik hoef er hier op een openbare site niet naar te kijkener zijn toch regels hier op fok!? Opdonderen met je plaatjes, pm elkaar maar of gebruik gvd gewoon een spoiler als het zonodig hier moet
Het was ook niet tegen jou.quote:Op maandag 6 april 2009 23:19 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Oke en nu wordt het een beetje vervelend.
Ik zeg toch helemaal niet dat ik met dat taboe eens ben?
quote:
Je quote mij toch?quote:
Precies, als er zoveel foto's van vrouwen achter elkaar staan is het geen probleem, maar omdat sommige jongetjes nogal problemen hebben met hun mannelijkheid is het allemaal maar bah en moet het zo snel mogelijk wel.quote:Op maandag 6 april 2009 23:20 schreef Syb-rund. het volgende:
[..]
eens, doe mij ook maar een ban als jullie zo bekrompen gaan doen.
een note is op zijn plaats, en niet meer
Dank je wel voor het maken van mijn punt.quote:Op maandag 6 april 2009 23:21 schreef kurk_droog het volgende:
[..]
Ja, en alleen omdat het een vieze kut was
Ik post bijna nooit tieten zo nu en dan is 1. En hier gaat het ook niet om 'een' plaatje maar meteen een halve meterquote:Op maandag 6 april 2009 23:21 schreef Zotheid het volgende:
[..]
Maar in het geval van vrouwen mag het wel? Toch? Of post jij in het vervolg ook geen tieten meer of zoenende vrouwen?
[..]
Ja, maar daarmee doel ik toch niet dat ik tegen jouw mening inga. Ik zeg alleen dat het er daar anders aan toe gaat.quote:
Waarom zou dit dan wel mogen?quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |