quote:Op maandag 6 april 2009 23:10 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Hihiooh en dit is mijn persoonlijke favoriet
:
[ afbeelding ]
Ik nodig jullie van harte uit ook een favoriet te kiezen!
Het lijken wel arabieren of ben ik scheel?quote:Op maandag 6 april 2009 23:10 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Hihiooh en dit is mijn persoonlijke favoriet
:
[ afbeelding ]
Ik nodig jullie van harte uit ook een favoriet te kiezen!
Tja, maar andersom wil je het wel zien. Ondertussen zijn de dames hier zowat in de overhand dus is het niet zo raar.quote:Op maandag 6 april 2009 23:08 schreef kurk_droog het volgende:
[..]
Leuk hoor die mening en zo maar die pics zijn verboden
Ik ga hem zo editten en notenquote:
quote:
natuurlijk heb je het daar ook, maar dat blijft meestal onder de radarquote:Op maandag 6 april 2009 23:11 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Het lijken wel arabieren of ben ik scheel?
Is dat niet taboe daar...
Je hoeft het niet eens te zijn met hem.quote:Op maandag 6 april 2009 23:12 schreef Zotheid het volgende:
(Laat ik nog even vooropstellen dat ik hetero ben, maar het niet eens kan zijn met de bekrompen mening van Gers.)
Kom op zegquote:
Het gaat ook niet alleen om die fallus op de laatste picquote:Op maandag 6 april 2009 23:13 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Kom op zegik had het niet eens gezien. Als ik per ongeluk een stukje van een kut had geplaatst was het geen probleem geweest.
Precies, maar plaats dan blote vrouwenquote:Op maandag 6 april 2009 23:13 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Je hoeft het niet eens te zijn met hem.
toppie 14.gifquote:
Klopt, positieve discriminatiequote:Op maandag 6 april 2009 23:13 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Kom op zegik had het niet eens gezien. Als ik per ongeluk een stukje van een kut had geplaatst was het geen probleem geweest.
Waar? Hier? Nu? Als jij nergens over was begonnen had je ook niemand uitgedaagd.quote:
quote:
Ja, omdat het een taboe is moeten ze zich maar niet aan hun verlangens toegeven. Zolang ze er andere geen schade mee berokken is er niks mis mee. Naar mijn mening.quote:Op maandag 6 april 2009 23:11 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Het lijken wel arabieren of ben ik scheel?
Is dat niet taboe daar...
ach ik heb ook een note gekregen voor een overkill aan plaatjes, dan worden de modjes nogal wild weetjequote:Op maandag 6 april 2009 23:13 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Geef mij dan ook maar een note.quote:
Dat slaat dus nergens op!quote:
Nee, en ik mag dus ook mijn mening verkondingen. Net zoals hij doet.quote:Op maandag 6 april 2009 23:13 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Je hoeft het niet eens te zijn met hem.
het gaat dus om de hoeveelheid plaatjes die je hebt gepost (denk ik)quote:Op maandag 6 april 2009 23:17 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Positieve discriminatie is bullshit, zet mn plaatjes terug.
Homotopic is voor dat soort shit. Hier alleen vrouwen.quote:Op maandag 6 april 2009 23:17 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Positieve discriminatie is bullshit, zet mn plaatjes terug.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |