SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wie hebben er allemaal welke draagdoek?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 0% gewijzigd door BE op 06-04-2009 22:01:02 ]DancingPhoebe op <a href="http://forum.fok.nl/topic/1352192/3/51#73971988" target="_blank" >23/10/09</a>:[/b]
God, wat is het toch een dunne scheidslijn tussen een vrije geest zijn en je plek in het universum niet kennen :')
Wat leuk joh! Dat hupsen is wel herkenbaar. Ik ben de laatste paar dagen bezig om de rucksack goed onder de knie te krijgen en ik merk dat hij altijd een stuk beter zit als ik even een stukje heb gelopen. Wat ook goed werkt is om achter je te reiken, de voetjes te pakken en ze omhoog te duwen. Dan schiet het kontje goed in de buidel.quote:Op maandag 6 april 2009 12:11 schreef Brighteyes het volgende:
Ik heb vanmorgen een ruck geprobeerd en dat ging niet eens slecht vond ik zelf. Foto's staan nog op de cam, komen later wel. Erg fijn vond ik dat je, door het tibetaanse afknopen, geen band om je buik hoeft. Komt goed uit hier.
Ik denk alleen dat ik ietsje meer moet hupsen om Sasha zijn kontje iets later te krijgen.
Het voelde wel erg goed. En dan dat warme koppie in mijn nek.
Dat weet ik, ik kwam (a little bit tipsy) thuis van een avondje bij een vriendin, helemaal plat gepm-ed en gemaildquote:Op maandag 6 april 2009 21:32 schreef Macka66 het volgende:
LL, je weet dat ik je van harte een Inka gun, dus ik duim voor je!
En als mijn paasei bij wijze van hele grote verrassing een Inka bevat is 'ie voor jou![]()
Een wildvreemd iemand die voorbij kwam lopen?quote:Op maandag 6 april 2009 21:26 schreef Brighteyes het volgende:Maneki!
Hoewel ik me op zich wel kan voorstellen dat het er wel engig uitziet voor iemand die niet weet hoe of wat.
Ik had gisteren een (korte) discussie met een BabyBjorn fan. Er liep er eentje langs en toen ik zei dat dat heel slecht was voor de heupjes van de baby bitste zij dat draagdoeken juist voor de heupen en rug van de moeder slecht waren.
Oh nee, haha! We zaten met een groep meiden te tea-en en toen zagen we iemand met een BB langs komen.quote:Op maandag 6 april 2009 22:00 schreef k_i_m het volgende:
[..]
Een wildvreemd iemand die voorbij kwam lopen?.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |