Ik ken iemand die er in het begin van haar 'leven' hier in Groningen er twee weken in heeft gewoond, dus het moet te doen zijnquote:Op dinsdag 7 april 2009 00:24 schreef Bob. het volgende:
Dat ziet er vanaf buiten wel altijd shabby uit.
Maar misschien is het van binnen wel een paleisje.
quote:Middagtemperatuur tussen 12 graden aan zee en 20 in Groningen
Wat is middag? Ik ben misschien wel een uurtje of drie klaar vandaag, dan zou ik wel kunnen.quote:Op dinsdag 7 april 2009 08:31 schreef nietzman het volgende:
Middagbiertje op je balkon doen Jop? 8).
Het is echt lekker, zelfs als de zon weg is, is het goed te doen.quote:Op dinsdag 7 april 2009 10:13 schreef freecell het volgende:
Net in t-shirt naar de AH gewandeld
Geniaal weertje!
Vanmiddag zit ik alleen vast in mijn huis (bezoek enzulks) misschien vanavond even een eind lopen
Ik vind dat wind-jack ideaal. Nu is het veel te warm, maar als ik zo bezweet ben, en de wind giert erover, brrr.quote:Op dinsdag 7 april 2009 11:00 schreef freecell het volgende:
Ik loop in de winter nog hard in een t-shirt. Pas als het onder nul is loop ik met een t-shirt met lange mouwen
Ik ren mezelf in 5 minuten warm (al zijn die eerste 5 minuten wel naar, maar als ik méér aantrek is het alleen de eerste 5 minuten lekker)
Ben nu ingeschreven bij Gezondheidscentrum Westquote:Op dinsdag 7 april 2009 14:31 schreef maok het volgende:
Hier al op gekeken? http://www.huisartsen.nl/
Ik had de pagina nog niet herladen, maar zit er nu idd ook bijquote:Op dinsdag 7 april 2009 14:47 schreef JH87 het volgende:
Schildersbuurt is Gezondheidscentrum West. Zit tegenover de Mac.
De zon schijnt en meteen komen de alcoholisten uit hun hol.quote:Op dinsdag 7 april 2009 16:09 schreef JH87 het volgende:
Join the club.![]()
En Nietz. Ik heb cornetto's en Leffe Blond bevroren/koud liggen. Dus sleep je luie reet om 17u maar even naar de overkant vd straat.
Neem je voor de zekerheid een reserve distributieriem + kop mee ?quote:
Pownend.quote:Op dinsdag 7 april 2009 18:15 schreef Bob. het volgende:
Ik ga met mijn zus een maand door China treinen.
Inderdaad, zoiets:quote:Op dinsdag 7 april 2009 18:07 schreef LoudGirl het volgende:
Ik ga met Maok een berg beklimmen in Frankrijk.
Neuh, Lada dealers zat daar, en in overleg met mijn 'eigen' dealer, zal ik daar ook een deler bezoeken, om wat onderelen te kopen waar in Nederland niet aan te komen isquote:Op dinsdag 7 april 2009 17:57 schreef 2cv het volgende:
[..]
Neem je voor de zekerheid een reserve distributieriem + kop mee ?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |