Ergste soort,.... trek het ook niet. Wil gewoon lekker chill kunnen gamen, zonder het gevoel te krijgen iets te missen door haasten.quote:Op zaterdag 11 april 2009 11:51 schreef Lyzio het volgende:
Time-based missions sowiesoHeb ik een grafhekel aan.
Inderdaad. Vooral als het een missie is die je moet uitspelen, omdat anders het verhaal niet verder loopt. GTA als grootste voorbeeldquote:Op zaterdag 11 april 2009 12:59 schreef Sjotime het volgende:
[..]
Ergste soort,.... trek het ook niet. Wil gewoon lekker chill kunnen gamen, zonder het gevoel te krijgen iets te missen door haasten.
Je moet die power-dingen kapot maken zodat ie supertraag beweegt, dan heb je daar rechts een soort beschutting in de rotsen waar je prima flink wat tanks kunt laten staan, als de laser weer wegkijkt dan rijd je naar hem toe en schiet je hem kapot, komt ie weer terug dan ga je snel weer in de rotsen zitten... Dit heb ik 3x gedaan ofzo en toen was ie doodquote:Op zaterdag 11 april 2009 12:10 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
Ik was er strax wel dichtbij maar toen schoot die mijn basis al stuk!
Ging er op af met die tanks en die zijn niet echt handig maar later met zo'n klein ding kreeg ik hem haast dood
quote:Op zaterdag 11 april 2009 13:36 schreef Lyzio het volgende:
Is er ook een limited edition van Halo Wars?
quote:Op zaterdag 11 april 2009 14:05 schreef Lyzio het volgende:
Hoeveel mensen hebben al op dat 'Play' knopje gedrukt in de plaatjes?
Je kunt het al zien aan de lay-out dat het geen filmpjes zijn.. maar toch even proberen hequote:Op zaterdag 11 april 2009 14:05 schreef Lyzio het volgende:
Hoeveel mensen hebben al op dat 'Play' knopje gedrukt in de plaatjes?
Tijdslimiet in games voelt zo arcade aan. Het zou verboden moeten worden!quote:Op zaterdag 11 april 2009 13:11 schreef Lyzio het volgende:
[..]
Inderdaad. Vooral als het een missie is die je moet uitspelen, omdat anders het verhaal niet verder loopt. GTA als grootste voorbeeld
Het is me net vrij eenvoudig geluktquote:Op zaterdag 11 april 2009 13:27 schreef SpankmasterC het volgende:
[..]
Je moet die power-dingen kapot maken zodat ie supertraag beweegt, dan heb je daar rechts een soort beschutting in de rotsen waar je prima flink wat tanks kunt laten staan, als de laser weer wegkijkt dan rijd je naar hem toe en schiet je hem kapot, komt ie weer terug dan ga je snel weer in de rotsen zitten... Dit heb ik 3x gedaan ofzo en toen was ie dood
Zorg trouwens wel dat je anti-lucht units erbij hebt zitten, want die Banshees maken je helemaal stuk anders
Wat zit daar allemaal bij?quote:Op zaterdag 11 april 2009 13:53 schreef Sala-adin het volgende:
[..]
Ja en die heb ik dus
Voor 45 bij Gaymehubs
Die filmpjes doen het heel nietquote:Op zaterdag 11 april 2009 14:01 schreef Cyberia18 het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Dat was inderdaad een kudt missie.quote:Op zaterdag 11 april 2009 11:57 schreef Lyzio het volgende:
[..]
Bij GTA zitten er ook altijd zulke missies tussen. Tergend. Kan me nog herinneren bij San Andreas moest je een missie doen voor die nerd. Moest je met zo'n helicoptertje vliegen. Toen is ook m'n controller gesneuveld
quote:Op zaterdag 11 april 2009 15:02 schreef Edwinuss het volgende:
[..]
Dat was inderdaad een kudt missie.
WTF is een naabquote:Op zaterdag 11 april 2009 18:05 schreef RickoKun het volgende:
[..]alleen naabs vinden dat een kut missie!
Een noob naab of een naab noob!quote:
Is het een demo? of die beta? want die beta was er al een in oktober, maar vond hem echt kut.quote:Op zaterdag 11 april 2009 15:15 schreef Klonk het volgende:
voor de liefhebbers en zolang de voorraad strekt, codes om de demo Red Faction: Guerrilla te downloaden: http://www.thq-games.com/uk/home/index alleen ff aanmelden
quote:Op zaterdag 11 april 2009 18:05 schreef RickoKun het volgende:
Broeder. Hij was kut. Face it.quote:Op zaterdag 11 april 2009 18:05 schreef RickoKun het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |