Moet je dan ook nog nablijven als je 'spijbelt'? Op mijn oude school moest dat wel, afhangende van je mentor. Daar zat je dan in 6vwo, en je werd behandeld als een eersteklasser.quote:Op vrijdag 24 april 2009 18:07 schreef Marissaatje het volgende:
En dan, zijn jullie daarna vrij?![]()
Onze laatste schooldag is gewoon pas 16 mei..En het gala is pas na de examens..
Hier wel, je moet je dan melden bij zo'n lokaal (aka straflokaal) maar daar ben ik al 3 maanden niet geweestquote:Op zaterdag 25 april 2009 01:48 schreef Rikketik het volgende:
[..]
Moet je dan ook nog nablijven als je 'spijbelt'? Op mijn oude school moest dat wel, afhangende van je mentor. Daar zat je dan in 6vwo, en je werd behandeld als een eersteklasser.
Ja, precies. Op mijn oude school hadden ze ook een straflokaal, maar meestal moesten ze me dwingen om daar naartoe te gaan. En dan werd ik alsnog gematst met twee middagen nablijven voor zestig meldingen.quote:Op maandag 27 april 2009 12:12 schreef fusionfake het volgende:
[..]
Hier wel, je moet je dan melden bij zo'n lokaal (aka straflokaal) maar daar ben ik al 3 maanden niet geweestIk ga er gewoon niet meer heen, wat willen ze doen dan als ik van school af ben, mij in de gevangenis gooien?
Jup, dat heb ik gedaan ja, alleen bij Wiskunde en Nederlands was het duidelijk aangegeven.quote:Op donderdag 23 april 2009 15:07 schreef Desunoto het volgende:
Bij mij was het duidelijk uitgelegd bij elk vak. Let je wel genoeg op in de lessen?
Nee, bedanktquote:Op donderdag 23 april 2009 15:07 schreef -J-D- het volgende:
En je hebt al gekeken op www.watmoetikleren.nl ?
Ja voor iedereen geldt, je moet je inloggen en als je dat niet doet omdat je er niet bent of je pasje bent vergeten moet je nakomen/eerder komen, en dat je dan 6v'er bent, dat maakt niet uit volgens onze afdelingsleider .quote:Op zaterdag 25 april 2009 01:48 schreef Rikketik het volgende:
[..]
Moet je dan ook nog nablijven als je 'spijbelt'? Op mijn oude school moest dat wel, afhangende van je mentor. Daar zat je dan in 6vwo, en je werd behandeld als een eersteklasser.
Heb je die niet van je school gekregen?quote:Op vrijdag 1 mei 2009 17:16 schreef Agorias het volgende:
Hoi,
In de hoop hier wat mensen te vinden die Samengevat boekjes hebben liggen: ik ben op zoek naar VWO economie en m&o. Heb je ze liggen? Stuur mij aub een pm!
Jasper
bol.com , 2e hands bespaar je een paar euro maar het is het niet echt waard, ik had er één of twee 2e hands gekocht en overal aantekeningen en dingen gemarkeerd e.d.quote:Op vrijdag 1 mei 2009 17:16 schreef Agorias het volgende:
Hoi,
In de hoop hier wat mensen te vinden die Samengevat boekjes hebben liggen: ik ben op zoek naar VWO economie en m&o. Heb je ze liggen? Stuur mij aub een pm!
Jasper
Jij ook Fems?quote:Op vrijdag 1 mei 2009 21:58 schreef Fems het volgende:
Hallo mensen,
ik dacht, laat ik me hier ook maar even melden.
Nog twee weken! joepie!
NT. En nee niet echt, beetje Natuurkunde examens doorgekeken.quote:Op vrijdag 1 mei 2009 22:22 schreef Fems het volgende:
[..]
NT NG EM CM?
Ben je trouwens druk aan het leren?
Oké! ik ben dus niet de enige!quote:Op vrijdag 1 mei 2009 22:33 schreef Rumille het volgende:
[..]
NT. En nee niet echt, beetje Natuurkunde examens doorgekeken.
Naah, sta een 6.2 dus gewoon een 4.8. Eigenlijk ga ik voor elk vak voor de 5,5 dan ben ik tevree.quote:Op vrijdag 1 mei 2009 22:40 schreef Fems het volgende:
[..]
Oké! ik ben dus niet de enige!
Ben je ook van plan om voor wiskunde een 8.3 te halen?
Hmm, niet van plan zo hoog mogelijk te halen nee?quote:Op vrijdag 1 mei 2009 22:42 schreef Rumille het volgende:
[..]
Naah, sta een 6.2 dus gewoon een 4.8. Eigenlijk ga ik voor elk vak voor de 5,5 dan ben ik tevree.
Waarom zou ikquote:Op vrijdag 1 mei 2009 22:43 schreef Fems het volgende:
[..]
Hmm, niet van plan zo hoog mogelijk te halen nee?
Oude examens maken. Om de dag wiskunde en economie. Het is even zwaar maar dat ga je echt flink merken in het eindresultaat.quote:Op zondag 3 mei 2009 20:47 schreef Lucivia het volgende:
Ben inmiddels beetje begonnen met leren.. Kunstgeschiedenis en geschiedenis. Meteen maar beginnen met de leukste, zo lang mogelijk wiskunde en economie leren uitstellen. Daar kan je toch in the end weinig voor doen.
Er zit ergens een knop op je rekenmachine waardoor je kan differentieren!quote:Op zondag 3 mei 2009 20:59 schreef Lucivia het volgende:
Ik kan echt geen wiskunde en heb m'n 6.2 SE alleen te danken aan het laatste tentamen van 25% waar ik ineens outta the blue een 7.0 haalde.. Maar oefenen helpt dus?
Dingen die ik vooral niet kan:
- Differentieren alles moeilijker dan x^3+0.25X-5
- Recursie!? que?![]()
- Kansberekeningen moeilijker dan een standaard binomiale, normale of hypothesetoets, maar zodra het bijv. een tweezijdige toets word of standaard kansopstelling word, jah dan houd het op.
- Alles dat je niet kan plotten en berekenen met 2nd -> stat -> calc of 2nd -> stat -> max![]()
Niets dus..
Volgens mij wel, maar ik weet het niet heeel zeker!quote:
Waar zit die functie ook alweerquote:Op zondag 3 mei 2009 21:15 schreef Fems het volgende:
[..]
Er zit ergens een knop op je rekenmachine waardoor je kan differentieren!
Maar er is ook nog een andere manier volgens mij!quote:Op zondag 3 mei 2009 21:22 schreef GlowMouse het volgende:
Je krijgt alleen een numeriek antwoord, bv. voor de afgeleide van f met functievoorschrift f(x) = e^(2x) in x=0 geeft hij dat het 2 is. Hij kan niet vinden f'(x) = 2 e^(2x). Met een aparte app kan dat wel, maar dat levert soms hele lelijke antwoorden op.
Oefenen helpt echt.
Differentieren is toch niet zo lastig, op je formulekaart staat gewoon verschillende manieren om te differentieren.quote:Op zondag 3 mei 2009 21:29 schreef Butterfly91 het volgende:
Oja ik weet het weer, ik tekende altijd een raaklijn. Niet hetzelfde natuurlijk, maar voor eenvoudige functies kan het handig zijn.
Nu ben ik gewend om alles exact te doen, dus die functie gebruik ik sowieso niet (zelden) meer.
Klopt en de standaarden van differentiëren/integreren ken ik ook wel. Ik heb het alleen gebruikt toen ik voor het eerst leerde differentiëren. Ik was alleen vergeten hoe ik dat toen ook alweer deedquote:Op maandag 4 mei 2009 11:41 schreef Kingside het volgende:
[..]
Differentieren is toch niet zo lastig, op je formulekaart staat gewoon verschillende manieren om te differentieren.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |