Gefeliquote:Op donderdag 9 april 2009 09:39 schreef Butterfly91 het volgende:
Eindelijk, toetsweek zit erop.![]()
Een 7,5 voor Letterkunde mondeling
Waarom heeft iedereen zo weinig urenquote:Op donderdag 9 april 2009 22:10 schreef Christiaan het volgende:
Vrij tot maandag. En elke woensdag maar één en donderdag twéé uur les. Dus dat wordt vrijpakken
.
Ik moet nu nog leren voor mijn herkansing (ook scheikundequote:Op vrijdag 10 april 2009 22:34 schreef fusionfake het volgende:
Gister m´n laatste SE ooit gehad (herkansing sk) ging wel goed denk ik en ben nu lekker tot woensdag vrij
Vraag me af wanneer ik moet beginnen met leren en vooral hoe? zijn jullie al begonnen ?
quote:Op zaterdag 11 april 2009 10:52 schreef florabay het volgende:
wij mogen onze laatste SE-week niet herkansen![]()
best vervelend want ik had een 3,9 voor natuurkunde
Dat is best wel een kutte herkansingsregelingquote:Op zaterdag 11 april 2009 17:22 schreef -SG- het volgende:
Wij mogen ook niet herkansen maar we mogen wel het laagste punt van elk vak 1 keer laten vallen. Dus als het 3 keer meetelt bijvoorbeeld telt het als je het laat vallen 2 keer mee.
Aan de ene kant best gunstig, maar aan de andere kant jammer dat je niet gewoon die ene SE opnieuw mag maken.quote:Op zaterdag 11 april 2009 17:22 schreef -SG- het volgende:
Wij mogen ook niet herkansen maar we mogen wel het laagste punt van elk vak 1 keer laten vallen. Dus als het 3 keer meetelt bijvoorbeeld telt het als je het laat vallen 2 keer mee.
Komt vanzelf, als het echt dichtbij komtquote:Op maandag 13 april 2009 11:39 schreef KermitKikker het volgende:
Het is hier inderdaad wel een echt SLOWchat, iemand zin om te helpen het hier wat levendiger te maken
Die heb ik woensdagquote:Op donderdag 9 april 2009 21:57 schreef Stukjekaas het volgende:
[..]
Dan heb ik een presentatie over mijn PWS
Ah joh, beetje samenvattingen goed doorlezen en je bent klaar met letterkunde. Bij ons werd het in elk geval totaal niet streng beoordeeldquote:Op dinsdag 14 april 2009 13:31 schreef Hanneke12345 het volgende:
Komende week letterkunde-mondeling (herkansing) en pws inleveren, en ik moet voor beide nog een hoop doen. Dat wordt weer nachtwerk \0/
Ja hier ook nietquote:Op zaterdag 11 april 2009 10:52 schreef florabay het volgende:
wij mogen onze laatste SE-week niet herkansen![]()
best vervelend want ik had een 3,9 voor natuurkunde
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |