quote:Op donderdag 9 april 2009 13:41 schreef metallicattim het volgende:
[..]
Klopt 100W volbuizen. 3 kanaals, clean, crunch en lead. Hheeft absoluut een vet geluid, maar toen ik op de Engl speelde wowmjah die is dan ook weer een stapje duurder
![]()
Heb eff geen betere foto:
[ afbeelding ]
*aanmeldquote:Op donderdag 9 april 2009 17:05 schreef Cynic het volgende:
Misschien moet ik, bij gebrek aan werk, ook maar weer eens gitaarles gaan geven.
quote:
Moest ik idd nog doen, zojuist gebeurdquote:
Ga ik ook doen denk ikquote:Op donderdag 9 april 2009 17:05 schreef Cynic het volgende:
Misschien moet ik, bij gebrek aan werk, ook maar weer eens gitaarles gaan geven.
Welke is dat dan ? *quote:Op donderdag 9 april 2009 19:05 schreef The_Dean het volgende:
Ah nee! Die oude Yamaha is juist vet!
zou best les van je willen, kan geloof ik best leuke dingen van jou lerenquote:Op donderdag 9 april 2009 17:05 schreef Cynic het volgende:
in de oefenruimte: een warp 7 met 2 H&K 4x12 cabinets eronder (1 van de warp serrie en 1 van de attax serrie)quote:Op donderdag 9 april 2009 18:24 schreef metallicattim het volgende:
Aan de metal-gitaristen: Over welk cabinet ( en amp. ) spelen jullie eigenlijk?
Ik heb een zelfbouw kast met 4x 12" 75W Celestions speakers.
Misschien dat het goedkoper is om een ander cabinet te kopen/bouwen i.p.v. een andere amp. want je speakers bepalen misschien nog wel meer van het geluid dan de amp.
Joetjoep?quote:Op donderdag 9 april 2009 21:37 schreef Gitaarmat het volgende:
Heeft iemand een filmpje/link van een versie van Play the blues for you van Jeff Healey?
Voor clean zeker! Model schijnt wel gewild te zijn onder vintageliefhebbers. Het is een Yamaha G100 trouwens.quote:Op donderdag 9 april 2009 19:05 schreef The_Dean het volgende:
Ah nee! Die oude Yamaha is juist vet!
Ach, sjouwen moet je toch. Moet je ook weer een floorcontroller hebben om alles aan te sturen enzoquote:Op donderdag 9 april 2009 23:55 schreef Witchfynder het volgende:
[..]
Voor clean zeker! Model schijnt wel gewild te zijn onder vintageliefhebbers. Het is een Yamaha G100 trouwens.
Punt is, Patrick wil een buizengeluid en wat effecten voor clean en solo's. Hij weet nog niet of hij zo'n rackoptie wil of een head met een effectenbak erbij. Maar dan heeft hij 2 dingen te sjouwen en hij ziet mij alleen in één rack doen en dat vond hij wel handig.
Maar daar breek je dan weer minder je nek over dan een GT-6.quote:Op vrijdag 10 april 2009 00:05 schreef Cynic het volgende:
[..]
Ach, sjouwen moet je toch. Moet je ook weer een floorcontroller hebben om alles aan te sturen enzo
Leugens!quote:
Hoe zit dat precies met die pitch?quote:We're in Baroque pitch of A=415 instead of A=440. It's about a half-step difference.
En A=415 is een algemene afspraak om barokmuziek (quote:On at least two occasions, pitch inflation has become so severe that reform became needed. At the beginning of the 17th century, Michael Praetorius reported in his encyclopedic Syntagma musicum that pitch levels had become so high that singers were experiencing severe throat strain and lutenists and viol players were complaining of snapped strings. The standard voice ranges he cites show that the pitch level of his time, at least in the part of Germany where he lived, was at least a minor third higher than today's.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |