abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_80264783
quote:
Op dinsdag 13 april 2010 14:48 schreef revpolen het volgende:
wie nog meer D-H dan?
jij
ik
...?
4-elements komt ook uit Den Haag.

Wat is dat WSS?
RitseB: Dat leer je nog wel, koei heeft altijd gelijk
  dinsdag 13 april 2010 @ 15:19:47 #152
226677 revpolen
Skysong Fireworks Liuyang
pi_80265824
http://www.wssweekend.nl/algemeen/

Westlands Scouting Spektakel
:
ondanks dat ik 100% Hagenees ben zit ik bij scouting Poeldijk (westland )
Skysong Fireworks Liuyang "The BEST fireworks direct to you!"
pi_80267110
quote:
Op dinsdag 13 april 2010 15:19 schreef revpolen het volgende:
http://www.wssweekend.nl/algemeen/

Westlands Scouting Spektakel
:
ondanks dat ik 100% Hagenees ben zit ik bij scouting Poeldijk (westland )
Ah, daar heb ik vorig jaar op BaCu wat Westlandse groepen over gehoord inderdaad, die vonden het erg tof! Ik heb vorig jaar met iemand uit de Haagse regio geprobeerd om de explorertak weer wat nieuw leven in te blazen, maar dat kwam vanwege desinteresse bij andere groepen niet van de grond helaas. De enige regioactiviteit waar wij aan mee doen is dus de explorer BaCu, maar die gaat dit jaar niet door helaas.
  zaterdag 17 april 2010 @ 17:47:44 #154
226677 revpolen
pi_80423854
WSS 16+ overleeft
folder van bacu gekregen van 2 meiden.
moet ff kijken of ik ze me krijg
pi_80436860
bacu is er toch niet dit jaar? Tenminste, de explorer-bacu... Stammenbacu zou er dit jaar voor het eerst sinds een paar jaar weer zijn. Kan ik je ook aanraden, waren erg geslaagde feesten vroeger toen ik nog stamlid was.
  zondag 18 april 2010 @ 18:21:07 #156
226677 revpolen
pi_80452398
idd 17+bacu

voor zover ik het me allemaal nog kan herrineren
pi_81390877
Wie gaan er allemaal naar Scouts2Day zaterdag?
pi_81401748
quote:
Op donderdag 13 mei 2010 19:37 schreef Woepsie het volgende:
Wie gaan er allemaal naar Scouts2Day zaterdag?
Ja! Ik ben er met mijn 7 rowans, te herkennen aan de roze kaartjes om hun nek met de telefoonnummers van de begeleiding
pi_81411845
quote:
Op donderdag 13 mei 2010 23:54 schreef Merel1808 het volgende:

[..]

Ja! Ik ben er met mijn 7 rowans, te herkennen aan de roze kaartjes om hun nek met de telefoonnummers van de begeleiding
Ik zal opletten of ik je zie.

Welke show hebben jullie?
pi_81411899
quote:
Op vrijdag 14 mei 2010 11:51 schreef Woepsie het volgende:

[..]

Ik zal opletten of ik je zie.

Welke show hebben jullie?
Ik dacht ronde 2, maar dat kan ik mis hebben..
pi_81414017
Helaas wij pas in ronde 3.
  vrijdag 14 mei 2010 @ 15:09:42 #162
226677 revpolen
pi_81419062
iemand nog tips voor me programma vanavond?
pi_81419436
SingStar werkt bij ons altijd perfect als improvisatie programma, maar dan moet je daar wel de spullen voor hebben natuurlijk.

En anders vinden ze een dropping ook altijd leuk en dat kost ook weinig voorbereidingstijd (en zorgt voor een rustige avond voor jezelf )

Ik ben er zaterdag ook bij bij scouts2day. Er gaat wel maar 1 explo mee, dus we sluiten aan bij de verkenners. Ik ben wel benieuwd wat het gaat worden, vind het voorlopig nogal een tegenvaller dat we pas rond 3 uur vertrekken en dan rond 9 uur alweer terug zijn. Dat is nog exclusief reistijd. Lekkere 'dag' is het dan... Zeker voor de jonge welpen die mee gaan... Voorlopig ben ik in iedergeval niet heel enthousiast en wacht ik het nog even af...
pi_81419650
quote:
Op vrijdag 14 mei 2010 15:19 schreef koei het volgende:
Ik ben er zaterdag ook bij bij scouts2day. Er gaat wel maar 1 explo mee, dus we sluiten aan bij de verkenners. Ik ben wel benieuwd wat het gaat worden, vind het voorlopig nogal een tegenvaller dat we pas rond 3 uur vertrekken en dan rond 9 uur alweer terug zijn. Dat is nog exclusief reistijd. Lekkere 'dag' is het dan... Zeker voor de jonge welpen die mee gaan... Voorlopig ben ik in iedergeval niet heel enthousiast en wacht ik het nog even af...
Gaan jullie pas om 3 uur weg? Wij moeten om 11uur met de trein en zijn om half 8 weer thuis..
  vrijdag 14 mei 2010 @ 15:27:03 #165
18008 hornage
FOK! Movie Trivia-Prijsmeester
pi_81419685
Een scoutingtopic op Fok waar voor de verandering niet gebasht wordt

Ikke bijna een week terug van de DWP (Dutch Working Party) in Kandersteg.
Dinnetje is daar atm Shortterm staf dus een heuze pinkie!
DWP is echt een aanrader voor de echte scout die wat bij wil dragen en daarna voor weinig tot niets lekker wil genieten van de briljante natuur daar!

Website DWP -> http://www.kanderstegservicekampen.scouting.nl/
Foto's vorige week ->http://picasaweb.google.c(...)serland010510090510#
Test je filmkennis! Speel mee met FOK! Movie Trivia en win prijzen!
pi_81424158
quote:
Op vrijdag 14 mei 2010 15:19 schreef koei het volgende:

Wij gaan ook pas om 15.00 en zijn om 21.30 terug. Ik vond het ook wat kort en laat om terug te komen. Tenslotte was er een hele dag beloofd maar ik heb er wel zin in en ben erg benieuwd naar alles.
  vrijdag 14 mei 2010 @ 18:23:35 #167
241730 Klonterpot
Je geld of je never
pi_81425861
Vandaag Z1A-les (CWO3 open kielboot) gegeven aan een stuk of 10 man, helaas gaan degenen waarvan de kans op slagen het kleinst is morgen naar Scouts2day.
The remedy is the experience.
  vrijdag 14 mei 2010 @ 19:13:48 #168
49501 4-elements
Arrectis Auribus
pi_81427704
quote:
Op vrijdag 14 mei 2010 17:34 schreef Woepsie het volgende:

[..]

Wij gaan ook pas om 15.00 en zijn om 21.30 terug. Ik vond het ook wat kort en laat om terug te komen. Tenslotte was er een hele dag beloofd maar ik heb er wel zin in en ben erg benieuwd naar alles.
Ben om dezelfde tijd met mijn welpen in Utrecht te vinden. Was ook verbaasd toen ik de tijden zag. Hoop dat het programma in het park en in de Jaarbeurs toch wat gaat goedmaken. Zolang ze maar niet uren hoeven te wachten vind ik het best.
That's history. I say history because it happened in the past.
Murray Walker
pi_81466816
ik vond scouts2day tegenvallen :/
pi_81468561
Wij zijn uiteindelijk niet eens heen gegaan
Als het niet wil branden moet je beter stoken.
pi_81471762
Ik ben ook weer thuis, na nog een hapje eten met de rest van de leiding bij de vrijheid.

Ik vond het ook erg tegenvallen. Wij zaten in de derde groep en waren dus pas rond 3 uur in Utrecht. Ik ben met de verkenners mee geweest en voor hen was er een programma met kleine spelletjes. Op zich best aardig, ware het niet dat een deel van de spellen al niet meer te spelen was omdat het materiaal gewoon op was. Sowieso was hier maar heel weinig tijd voor. We hebben vier spelletjes gedaan en zijn daarna naar het grote terrein gegaan waar ze nog net even één ding konden doen (hoorde later dat ze er ook maar één mochten doen, dat werd afgetekend op de bandjes) en toen een groot spel (balonnentrappen wat al begon voordat iedereen zn ballon vast had, en daarna Hollandsche Leeuw wat een perfect spel is om te spelen met zo'n grote groep aangezien het aantal 'tikkers' zich steeds verdubbeld, maar ook dat werd na drie keer overrennen al gestopt waarna iedereen naar de jaarbeurs mocht lopen. Daar aankomen konden we nog de resten zien van wat vermaak wat daar had plaats gevonden en gelijk doorschuiven naar de show die twee minuten later begon.

De show zelf was wel aardig. Zeker voor welpen erg de moeite waard, maar voor de verkenners is een toneelstuk over jungleboek al een stuk minder interessant en ook de quiz had wat toepasselijker gemogen. Een vraag over hoeveel kilo vijf meisjes wegen... Wat heeft dat met scouting te maken? Sipke Jan was als presentator wel weer erg goed gekozen en ook Nick en Simon werden door de meeste kinderen wel gewaardeerd. Ik denk echter dat de meeste explo's de show niks zouden hebben gevonden, hij was echt teveel gericht op met name de welpen.

En ook een beetje matig dat een groep die pech had gehad met de trein hun hele inschrijfgeld terug krijgt. Leuk voor hen enzo, maar ze hebben de show nog helemaal mee kunnen maken en al die spelletjes in het park waren nog geen 5 euro p.p. waard... Zeker aangezien je geen geld terug kon krijgen voor kinderen die uiteindelijk toch niet mee konden vond ik dit wel een hele vreemde beslissing die niet fair is tegenover alle anderen.

Een volgende keer zullen wij twee keer nadenken voordat we aan iets dergelijks mee gaan doen. Van een hele dag in Utrecht en touwbruggen over de grachten enzo heb ik in ieder geval niks gemerkt. Een evenement voor 22.000 scouts opzetten is lastig, maar maak er anders meerdere losse events van die elk wel echt de moeite waard zijn. Eén per provincie moet veel beter te regelen zijn.
pi_81472282
Ik ben het eens met Koei!

Wij zaten ook in groep 3 maar wij gingen pas weg uit Rotterdam om 15.00. Daardoor hebben onze kids weinig kunnen doen. Alleen grappig dat onze scouts juist een tijd hebben staan wachten tot het begin van de ballonnentrap maar wij hadden geen ballonen want die waren op.

De kinderen hebben zich wel prima vermaakt maar het had een heel stuk beter kunnen zijn. Best leuk z'n show maar buiten spelen is toch een stuk leuker dus had ons langer in Transwijk gelaten en de show ingekort.

De reis daar in tegen was prima geregeld en ook het ontvangst op Utrecht was erg leuk.
pi_81472810
Ik vond het een topdag! Het hele mr. X-spel was nogal een flop, maar gelukkig zit het sowieso niet in de HTR-mentaliteit om diehard met dat soort dingen mee te doen, dus wij hebben lekker op een terrasje gezeten. De show vond ik zelf niet zo, maar mijn rowans gingen helemaal los, compleet onder de indruk van de stokkendieren en keihard swingen met Nick&Simon, zij hebben het prachtig gehad, daar gaat het om!
pi_81473030
He, Merel1808. Ik heb nog naar je gezocht maar geen roze kaartjes gezien.
  zondag 16 mei 2010 @ 10:32:35 #175
226677 revpolen
pi_81481047
blij dat ik niet met me explorers ben geweest dus
wel over 2,5 week de fundays

daar heb ik wel zin in
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar: