die is hier pas 14 en 15 meiquote:Op zondag 10 april 2011 19:25 schreef withxhonor het volgende:
RSW hollans midden was weer gaaf! vooral door het heerlijke weer van het weekend!
euh, ik zie dat de account van mn vriendin nog aangemeld was... maar dat was ik dus..quote:Op zondag 10 april 2011 21:56 schreef RandomMoron het volgende:
onze regio is altijd het 2e weekend in april, volgens mij
Ik leef met je mee. Inderdaad onbegrijpelijk dat er nog niet-scouts naar Walibi komen op zo'n dag...quote:Op zondag 10 april 2011 19:33 schreef IkWistGeenNaam het volgende:
De scouting verpest altijd mijn dagje walibi world. al 2x in 2 jaar gebeurt. Allemaal grote rijen doordat de scouting ook weer zo nodig moet komen
.
Dan moet je dit jaar niet gaan op 27, 28 of 29 mei.quote:Op zondag 10 april 2011 19:33 schreef IkWistGeenNaam het volgende:
De scouting verpest altijd mijn dagje walibi world. al 2x in 2 jaar gebeurt. Allemaal grote rijen doordat de scouting ook weer zo nodig moet komen
.
Dat is alleen kamperen zo te zien? We hebben ook echt een blokhut erbij nodig omdat het anders eigenlijk niet te doen is qua spullen en met name het vervoer daarvan. Vijf jaar geleden zaten we allemaal in een gebouw en toen moesten er al drie aanhangers met spullen meequote:Op dinsdag 26 april 2011 23:30 schreef swarmahoer het volgende:
sint walrick bij nijmegen, zit nét binnen je tijdsgrens
wij zijn ook weer bij de dodenherdenking geweest. Was zoals altijd weer mooi.quote:Op woensdag 4 mei 2011 18:44 schreef Klonterpot het volgende:
Vanavond richting de dodenherdenking, daarna bewaking bij het bevrijdingsfestival hier in de stad!
Wij hebben als groep sinds kort ook twee van die oude schuiten staan. Ze willen van die waterverkenners oprichting, toch niet helemaal mijn ding, ben toch meer van het drogequote:Op donderdag 16 juni 2011 13:36 schreef Klonterpot het volgende:
[ afbeelding ]
Afgelopen weekend hebben twee vrienden en ik een miniatuur-lelievlet gemaakt voor les- en promotionele doeleinden!
Ik was daar ook afgelopen weekend, alleen dan als staf (TD, met de trekkert etc).quote:Op donderdag 9 juni 2011 17:42 schreef du_ke het volgende:
Wij gaan naar het PKD in Dwingeloo, al geloof ik dat die hun langste tijd wel gehad hebben
Het was wel gezellig in elk gevalquote:Op donderdag 16 juni 2011 18:49 schreef Gokkie het volgende:
[..]
Ik was daar ook afgelopen weekend, alleen dan als staf (TD, met de trekkert etc).
Haha, als je het goed aanpakt kan dat een hele leuk invulling worden. Bij ons is er een soort concurrentie tussen land- en waterscouts ontstaan, maar alleen intern. Zeeverkenners bestaan sinds 1923 en de landscouts sinds 1995. Laatstgenoemden zien het liefst de watertak verdwijnen.quote:Op donderdag 16 juni 2011 17:41 schreef du_ke het volgende:
[..]
Wij hebben als groep sinds kort ook twee van die oude schuiten staan. Ze willen van die waterverkenners oprichting, toch niet helemaal mijn ding, ben toch meer van het droge
toe maar! Veel centjes enzo.quote:Op donderdag 16 juni 2011 17:43 schreef Fallen het volgende:
Wij gaan met de bevers, welpen en scouts naar Loon op Zand. De explo's gaan naar Denemarken. Vorig jaar zijn onze explo's naar Canada geweest... dat was briljant!
Ja, heel veel centjes. Maar daar hebben ze dan ook 2 jaar keihard voor gewerkt. De vereniging heeft slechts een symbolisch bedrag geholpen, de rest hebben ze toch echt helemaal zelf gedaan.quote:Op vrijdag 17 juni 2011 10:47 schreef RandomMoron het volgende:
[..]
toe maar! Veel centjes enzo.
Wij gaan met de pv's naar overasselt
de provincie of st walrick?quote:Op vrijdag 17 juni 2011 10:47 schreef RandomMoron het volgende:
[..]
toe maar! Veel centjes enzo.
Wij gaan met de pv's naar overasselt
Waar haal je dat geld uberhaupt vandaan?quote:Op vrijdag 17 juni 2011 13:54 schreef swarmahoer het volgende:
wij hebben meestal 4000 á 5000 euro besteed voor 8 man ook allemaal zelf gefinancierd, als explo's kreeg je niks uit de groep(sowieso moeten alle kampen self supported zijn dacht ik bij ons)
Dit lijkt ook erg op onze constructie. Wij vragen dit jaar en vorig jaar 125 euro voor een dikke week kamp in Duitsland, vorig jaar alleen de trein dit jaar trein plus 1 auto.quote:Op vrijdag 17 juni 2011 14:10 schreef Merel1808 het volgende:
Wij vragen 130 euro per explorer, de leiding moet ook kampgeld betalen en daarmee moet het geregeld worden. Dat zijn kampen naar Duitsland, Belgie, Luxemburg, niet veel verder, met de trein en 1 auto, en dan zit wel het meeste bier bij het kampgeld in.
Die 125 euro p.p. is al het geld? Doen jullie goed danquote:Op vrijdag 17 juni 2011 16:39 schreef du_ke het volgende:
[..]
Dit lijkt ook erg op onze constructie. Wij vragen dit jaar en vorig jaar 125 euro voor een dikke week kamp in Duitsland, vorig jaar alleen de trein dit jaar trein plus 1 auto.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |