ow fuck, nu weet ik nog niet wie je bentquote:Op woensdag 30 december 2009 20:14 schreef bloodacolyte het volgende:
winterhike weer overleeft..... knie is overbelast maar geen blaren, whoehoe
Als ik niet van een matje geduwd werd door een zekere Nijmeegse scout kon ik altijd aardig slapen hoor, alleen dat geschreeuw en die tl-lichten 's morgens vroeg zijn niks voor mijquote:Op donderdag 31 december 2009 02:05 schreef swarmahoer het volgende:
en merel doe nu niet alsof je ooit wél hebt geslapen in zo'n zaal
Ehm, dat gaat toch met individuele inschrijving en een heel voortraject? Volgens mij hoef je alleen de financiën zelf te regelen...quote:Op woensdag 24 februari 2010 17:59 schreef revpolen het volgende:
zijjn er nog meer explo's die voorbereidingen maken voor World jamboree zweden volgend jaar?
wij zijn iig wel aan het plannen,..
Als ze nu pas beslissen dat ze naar de world jamboree in Zweden zitten zijn ze sowieso al te laat, die inschrijving sloot in december dacht ik. En gewone leiding mag ook niet mee met losse kinderen, die moeten solliciteren als troepleiding. Ik heb overwogen om dat te gaan doen dus vandaar dat ik me een beetje ingelezen heb. Ook als troepleiding (of andere vrijwilliger) moet je overigens een flinke smak geld neerleggen dus als ik jou was dan zou ik ze richting een gewoon zomerkamp in Zweden sturen, dat is nog steeds duur maar waarschijnlijk wel al een flink stuk goedkoper. Vanwege het geld en een onzekere planning van mijzelf (buiten de jamboree zelf kost het ook nog minimaal 4 weekenden) heb ik uiteindelijk niet gesolliciteerd als troepleiding.quote:Op woensdag 24 februari 2010 23:24 schreef revpolen het volgende:
heb me er verder nog niet in verdiept, maar mijn explo's willen opzich wel gaan
en de leiding ziet het ook wel zitten om naar zweden tegaan...![]()
Ik zit zelf bij een Scouting groep in Oosterhout, en wij hebben een redelijk groot gebouw(ik geloof dat er totaal 5 lokalen verhuurd kunnen worden, waarvan 2 vrij kleine en 3 vrij grote(tussen 2 van de grote zit een wand die eruit kan, waardoor je 1 hele groot lokaal hebt)) en daarbij een achterterrein met gras en bomen waar meerdere ruimtevaarders kunnen staan. Verder zit je daar vlak bij het bos en vlak bij een veld waar je eenvoudig een groot spel kan doen.quote:Op zondag 11 april 2010 22:29 schreef koei het volgende:
Maar weer even een schop! Dat dit topic na een jaar nog niet vol is klopt niet helemaal natuurlijk
Hebben er mensen tips voor outdoor activiteiten en aparte overnachtingslocaties die redelijk in de buurt van Teteringen liggen? Aangezien we dit jaar een heel klein clubje explo's hebben gaan we deels met de welpen en verkenners mee op kamp. Vanuit daar laten we ons droppen en dan lopen (en eventueel een stukje treinen) we in een paar dagen weer terug naar hun kampterrein. Tips voor simpele kampeerterreinen, of een schuur ofzo waar je kan blijven slapen zijn welkom! Ik heb zelf geen ervaring met het vooraf organiseren van kampen. De afgelopen jaren zijn we steeds naar het buitenland geweest waarbij we enkel een kaart meenamen waarop de campings stonden aangegeven en verder maar op de bonnefooi gingen. Aangezien we nu qua vervoer afhankelijk zijn van anderen en ook het programma een beetje op de andere groepen af moeten stemmen moeten we het dit jaar iets concreter hebben vooraf.
Ik denk dat dat net iets te dichtbij is. Wij zitten aan de Bergse Baan in de Teteringse bossen en we willen op loopdagen 15 tot 20 km afleggen. Maar ik hou het in mn achterhoofd!quote:Op maandag 12 april 2010 17:19 schreef MMUFC het volgende:
[..]
Ik zit zelf bij een Scouting groep in Oosterhout, en wij hebben een redelijk groot gebouw(ik geloof dat er totaal 5 lokalen verhuurd kunnen worden, waarvan 2 vrij kleine en 3 vrij grote(tussen 2 van de grote zit een wand die eruit kan, waardoor je 1 hele groot lokaal hebt)) en daarbij een achterterrein met gras en bomen waar meerdere ruimtevaarders kunnen staan. Verder zit je daar vlak bij het bos en vlak bij een veld waar je eenvoudig een groot spel kan doen.
Mocht je interesse hebben dan laat je het maar weten, dan kan ik je de gegevens pm-en
Die hebben wij ook gedaan! De 15 in ons geval, en met grote rugzak op als training voor het zomerkamp. Wel fijn dat ze dit jaar het einde van de route over de berg hadden gedaan in plaats van eromheen zoals normaal gesprokenquote:Op maandag 12 april 2010 19:29 schreef 4-elements het volgende:
We hebben afgelopen zaterdag de Duinenmars gelopen in Den Haag. Wandelen door de duinen, met een medaille als beloning. Ik moest wel 5 kilometer lopen dit jaar... Pfffff. Ben nu nog moe
Goed zo, lekker trainen.quote:Op maandag 12 april 2010 22:32 schreef koei het volgende:
[..]
Die hebben wij ook gedaan! De 15 in ons geval, en met grote rugzak op als training voor het zomerkamp. Wel fijn dat ze dit jaar het einde van de route over de berg hadden gedaan in plaats van eromheen zoals normaal gesproken
Daar gaan wij ook heen. Ik neem wel één explorer meequote:Op dinsdag 13 april 2010 00:10 schreef 4-elements het volgende:
[..]
Goed zo, lekker trainen.![]()
Naar de Jubjam of de Fundays ga ik niet, wel naar Scouts2Day. Ook dan met mijn welpjes mee.
Ik zou eerst niet mee gaan vanwege mijn bedrijf kan niet 5 weken achter elkaar wegquote:Op maandag 12 april 2010 23:47 schreef koei het volgende:
Ach, 5 dagen JubJam is toch wel leuk? Gaan je explo's ook maar vijf dagen of word je afgelost?
Wij gaan dit jaar voor het eerst naar de Fundays. Twee dagen sixflags gaat sowieso wel leuk worden!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |