waar doe je dat, glow in the dark midgetgolven?quote:Op maandag 23 november 2009 21:58 schreef revpolen het volgende:
wat hebben jullie het allemaal makkelijk...
wij MOETEN naar Jabjum geen discusie mogelijk...
maarja de dochter van een bestuurslid organiseert dan ook JJ...
dus ja dan moeten wij ook maar![]()
afgelopen weekend een weekendje gehad![]()
vrijdag op zaterdag 0 uur geslapen, zaterdag op zondag 2 uurtjes...
zaterdag wezen indoor glow in de dark midget golfen... heel leuk enkel lag iedereen op de grond en was het gemiddelde van de baan ineens met records verhoogdrank drank drank...
dit dusquote:Op maandag 23 november 2009 22:48 schreef koei het volgende:
Ik weet dat je het sowieso in Scheveningen kunt doen (palace promenade, tegenover de bowling), maar er zijn vast meer plaatsen in Nederland.
Ik had er nog niks van gehoord, (ook niet het idee dat ik er snel wat van mee zou gaan krijgen, aangezien ik in een geheel andere regio zit) maar als ik het zo lees is daar een scoutinghater bezig op de Veluwe...Ede, Lunteren, Putten en nu dan dus Nuenen...quote:Op woensdag 25 november 2009 13:35 schreef withxhonor het volgende:
iemand al iets gehoord over het afbranden van het gebouw van scoutingvereniging Guithégro uit nunspeet?
http://www.omroepgelderla(...)nspeet-afgebrand.htm
Ik ben 30 en nog steeds Pivo, geen probsquote:Op vrijdag 9 oktober 2009 22:35 schreef MMUFC het volgende:
Een pivo+ meldt zich
Pivo+ is in principe geen officiële afdeling.. maar we hebben zelf een groep gevormd van mensen die te oud zijn voor de pivo's(21-23 mag je kiezen.. het kalenderjaar dat je 23 wordt moet je weg bij de pivo's). We hebben geen "opkomsten" ofzo zoals de pivo's bij ons hebben maar we komen gewoon 1x in de 2 weken op zaterdag avond bij elkaar om gezellig een biertje te drinken en een beetje te darten/pokeren/praten/spelletje te doen..
Ik heb opgevangen dat er van onze groep uit met het hele gevolgte naar de JubJam gegaan wordt.. maar veel weet ik er niet vanaf..
Op www.scoutingforum.nl staat wel wat meer informatie. Het is in die hoek inderdaad veel te vaak raakquote:Op woensdag 25 november 2009 13:35 schreef withxhonor het volgende:
iemand al iets gehoord over het afbranden van het gebouw van scoutingvereniging Guithégro uit nunspeet?
http://www.omroepgelderla(...)nspeet-afgebrand.htm
Echte scouts maken dat zelfquote:Op maandag 23 november 2009 22:43 schreef swarmahoer het volgende:
[..]
waar doe je dat, glow in the dark midgetgolven?
Een brandende wc rol geeft ook een mooi effectquote:Op zondag 29 november 2009 23:02 schreef Merel1808 het volgende:
[..]
Echte scouts maken dat zelf
Wij hebben een glow-in-the-dark voetbal, geen onverdeeld succes in het donker op een veld met 6 grote kerels, we zijn echt honderd keer tegen elkaar op gerend
ken ik jouquote:Op zondag 29 november 2009 16:17 schreef bloodacolyte het volgende:
winter'ike heres we are comes, whoohooz
ligt er een beetje aan; welke groep zit je?quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |