nope ik heb hotmail, als ik het bij ongeoorloofd zet krijg ik het alsnog..quote:Op maandag 6 april 2009 17:37 schreef swarmahoer het volgende:
heb je geen spamfilter op gmail zitten ?
Dat dus, als je hem forward naar abuse@gmail.com dan kunnen ze eventueel actie ondernemen. Over het algemeen wel effectief en een kleine moeitequote:Op maandag 6 april 2009 17:37 schreef Netsplitter het volgende:
Report als spam werkt ook goed.
Moet dat echt?quote:Op maandag 6 april 2009 17:38 schreef zoekjewat het volgende:
[..]
maar de mail slaat ook nergens op, wacht ik printscreen hem ff
Inderdaad! Je mist een gouden kans!quote:
Oh noes, krijg ik nu de FBI, CIA e.d. op mijn dak omdat ik een slotje wenste?quote:Op maandag 6 april 2009 17:41 schreef Biogarde het volgende:
Straks issie echt van Obami.
Altijd weer spannend, een moderator in je leven.quote:Op maandag 6 april 2009 17:43 schreef Xebber het volgende:
[..]
Oh noes, krijg ik nu de FBI, CIA e.d. op mijn dak omdat ik een slotje wenste?
Zeker, mijn dag is weer helemaal goed.quote:Op maandag 6 april 2009 17:46 schreef Biogarde het volgende:
[..]
Altijd weer spannend, een moderator in je leven.
Wat moet ik zien?quote:
btw doe maar niet wat bereik jedaar mee?quote:Op maandag 6 april 2009 17:52 schreef Netsplitter het volgende:
Ik ga eerst ff op msn zoeksites kijken of ik je nick kan spammen .
het is wel SUPERIRRITANTquote:
Dankjequote:Op maandag 6 april 2009 17:57 schreef zoekjewat het volgende:
[..]
het is wel SUPERIRRITANT
voordegene die denke dat het de OBAMA is:
ask.it.to.obama@gmail.com
quote:
quote:Wat is spam?
E-mail die ongevraagd en in bulk verstuurd is, is spam. Beide criteria moeten van toepassing zijn om de term "spam" van toepassing te laten zijn.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |