nope ik heb hotmail, als ik het bij ongeoorloofd zet krijg ik het alsnog..quote:Op maandag 6 april 2009 17:37 schreef swarmahoer het volgende:
heb je geen spamfilter op gmail zitten ?
Dat dus, als je hem forward naar abuse@gmail.com dan kunnen ze eventueel actie ondernemen. Over het algemeen wel effectief en een kleine moeitequote:Op maandag 6 april 2009 17:37 schreef Netsplitter het volgende:
Report als spam werkt ook goed.
Moet dat echt?quote:Op maandag 6 april 2009 17:38 schreef zoekjewat het volgende:
[..]
maar de mail slaat ook nergens op, wacht ik printscreen hem ff
Inderdaad! Je mist een gouden kans!quote:
Oh noes, krijg ik nu de FBI, CIA e.d. op mijn dak omdat ik een slotje wenste?quote:Op maandag 6 april 2009 17:41 schreef Biogarde het volgende:
Straks issie echt van Obami.
Altijd weer spannend, een moderator in je leven.quote:Op maandag 6 april 2009 17:43 schreef Xebber het volgende:
[..]
Oh noes, krijg ik nu de FBI, CIA e.d. op mijn dak omdat ik een slotje wenste?
Zeker, mijn dag is weer helemaal goed.quote:Op maandag 6 april 2009 17:46 schreef Biogarde het volgende:
[..]
Altijd weer spannend, een moderator in je leven.
Wat moet ik zien?quote:
btw doe maar niet wat bereik jedaar mee?quote:Op maandag 6 april 2009 17:52 schreef Netsplitter het volgende:
Ik ga eerst ff op msn zoeksites kijken of ik je nick kan spammen .
het is wel SUPERIRRITANTquote:
Dankjequote:Op maandag 6 april 2009 17:57 schreef zoekjewat het volgende:
[..]
het is wel SUPERIRRITANT
voordegene die denke dat het de OBAMA is:
ask.it.to.obama@gmail.com
quote:
quote:Wat is spam?
E-mail die ongevraagd en in bulk verstuurd is, is spam. Beide criteria moeten van toepassing zijn om de term "spam" van toepassing te laten zijn.
Jij bent gek! Dus Obama zou je eerst nog eens moeten vragen of ie jou een mailtje mocht sturen waar jij een vraag aan hém mag stellen!? En dat mailtje dan? En het mailtje daarvoor? Kom op man, grow up.quote:
quote:Op maandag 6 april 2009 18:02 schreef punkjunk het volgende:
[..]
Jij bent gek! Dus Obama zou je eerst nog eens moeten vragen of ie jou een mailtje mocht sturen waar jij een vraag aan hém mag stellen!? En dat mailtje dan? En het mailtje daarvoor? Kom op man, grow up.
zet je dat neer om te trollen of ben je nou echt zo dom kortzichtig?quote:Op maandag 6 april 2009 18:02 schreef punkjunk het volgende:
[..]
Jij bent gek! Dus Obama zou je eerst nog eens moeten vragen of ie jou een mailtje mocht sturen waar jij een vraag aan hém mag stellen!? En dat mailtje dan? En het mailtje daarvoor? Kom op man, grow up.
ja want het was ook egt obama die dat stuurdequote:Op maandag 6 april 2009 18:02 schreef punkjunk het volgende:
[..]
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |