quote:Op maandag 6 april 2009 17:29 schreef Eisoep het volgende:
ik heb deze week examen voor mij beroepsgerichte vak.
dat is nog niet zo erg maar als je klaar ben om half 12 kan je gerust wachten tot 3 uurtot je je les weer kan volgen.
klacht: tussenuur dat veel te lang is.
nee had examen tot half 12 en toen nog wachten en dat is dodend als je evengoed de hele tijd je muil moet houdenquote:Op maandag 6 april 2009 17:34 schreef PWSteal.Ldpinch.D het volgende:
[..]ik dacht bij het zien van de TT, je zit vanaf half 9 te niksen omdat je om 4 uur nog les hebt. Die 3 uurtjes kan je toch wel doorkomen?
Swarmahoer is een klasgenoot van TSquote:Op maandag 6 april 2009 17:36 schreef swarmahoer het volgende:
verwachtte reacties mogen achterwege blijven, dank u
Verwachttequote:Op maandag 6 april 2009 17:36 schreef swarmahoer het volgende:
verwachtte reacties mogen achterwege blijven, dank u
ik ga niet ff 10 kilometer rijzen omdat ik een tussenuur heb:P dan blijft me vader autorijden:Pquote:Op maandag 6 april 2009 17:41 schreef Biogarde het volgende:
Ik ging met dergelijk lange tussenuren lekker naar huis. Het zuur voor de school.
Belachelijk, je zou eens tijd aan school moeten besteden.quote:Op maandag 6 april 2009 17:38 schreef Eisoep het volgende:
[..]
nee had examen tot half 12 en toen nog wachten en dat is dodend als je evengoed de hele tijd je muil moet houden![]()
Alles aan deze post symboliseert het falen van onze TS.quote:Op maandag 6 april 2009 17:42 schreef Eisoep het volgende:
ik ga niet ff 10 kilometer rijzen omdat ik een tussenuur heb:P dan blijft me vader autorijden:P
Reizen, mijn vader. Het is goddomme net alsof ik op YouTube de comments zit te lezen.quote:Op maandag 6 april 2009 17:42 schreef Eisoep het volgende:
[..]
ik ga niet ff 10 kilometer rijzen omdat ik een tussenuur heb:P dan blijft me vader autorijden:P
Ja maar de kilometers rijzen de pan uit!quote:Op maandag 6 april 2009 17:44 schreef Biogarde het volgende:
[..]
Reizen, mijn vader. Het is goddomme net alsof ik op YouTube de comments zit te lezen.
Ik val nooit over spelling, maar dit is wel heel erg
owja, kofschipquote:
Een 10 en een sticker in je schrift.quote:Op maandag 6 april 2009 17:47 schreef Eisoep het volgende:
had wel een 10 voor me klachtenbrief voor NL hoormaarja so what lekker belangrijk.
Jij hebt 40 tussenuren? Wat is dat voor schoolquote:Op maandag 6 april 2009 17:44 schreef wikwakka2 het volgende:
Ik heb 11 van de 40 tussenuren vrij. Dat kan soms best saai zijn inderdaad, al helemaal als zo zo verspreid zitten dat het geen zin heeft om school te verlaten. Maar verder klaag ik niet, want het kan ook best chill zijn, alhoewel het jammer is dat ik ongeveer een kwart van mijn schooltijd zit te niksen.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |