abonnement Unibet Coolblue
  maandag 6 april 2009 @ 16:06:48 #1
188728 Lyzio
why do we fall
pi_67762898
Een vriend van mij is afgelopen jaar op vakantie geweest naar de Cook Eilanden. Bij terugkomst is er natuurlijk het bekijken van de foto's en de gemaakte video's. Ik was meteen verkocht -wie zou dat niet zijn?- aan dit prachtige eiland. Eigenlijk meerdere eilanden, maar goed.

Hij vertelde me dat er een grote werkloosheid heerst op deze eilanden, omdat iedereen met een diploma vertrekt naar Nieuw-Zeeland of Australië om aldaar een baan te zoeken. Nu begon ik mij af te vragen of het dan niet juist gemakkelijk zou zijn om te wonen en werken op de Cook Eilanden. Aangezien ik geen idee heb waar ik moet beginnen om al mijn vragen te stellen doe ik dat hier.

Als iemand iets weet over deze eilanden inzake mijn post, zou ik dat graag horen

Mocht het in een verkeerd subforum staan, bij deze mijn excuses.
live as if you'll die today
dream as if you'll live forever
- james 'jimmy' dean
  maandag 6 april 2009 @ 18:55:58 #2
188728 Lyzio
why do we fall
pi_67768409
KICK
live as if you'll die today
dream as if you'll live forever
- james 'jimmy' dean
pi_67772823
Wat voor werk zou je daar dan willen doen als zelfs de oorspronkelijke bewoners niets kunnen vinden?
Alle eendjes zwemmen in het water. :)
Anatidaephobia is altijd terecht! Wij zijn de beste stalkers...
pi_67772878
waarom neem je niet even contact op met de ambassade van de cook eilanden?
zomaar ideetrje hoor, zij zouden je zeker meer kunnen vertellen
http://www.visuminfo.nl/cms6/index.php?section=136
'Met een banaan door het water, later'
Franky boy | fanmail, hatemail, lovemail, sexmail | Tom
  maandag 6 april 2009 @ 20:56:15 #5
188728 Lyzio
why do we fall
pi_67772910
De horeca natuurlijk. Dat is een leegloop daar waar je u tegen zegt. Ik heb alleen geen idee waar ik moet beginnen om informatie te verzamelen.
live as if you'll die today
dream as if you'll live forever
- james 'jimmy' dean
pi_67772974
quote:
Op maandag 6 april 2009 20:56 schreef Lyzio het volgende:
De horeca natuurlijk. Dat is een leegloop daar waar je u tegen zegt. Ik heb alleen geen idee waar ik moet beginnen om informatie te verzamelen.
quote:
Op maandag 6 april 2009 20:55 schreef Mirjam het volgende:
waarom neem je niet even contact op met de ambassade van de cook eilanden?
zomaar ideetrje hoor, zij zouden je zeker meer kunnen vertellen
http://www.visuminfo.nl/cms6/index.php?section=136
'Met een banaan door het water, later'
Franky boy | fanmail, hatemail, lovemail, sexmail | Tom
  maandag 6 april 2009 @ 20:58:35 #7
188728 Lyzio
why do we fall
pi_67773016
Dat is een begin Dankjewel Mirjam!
live as if you'll die today
dream as if you'll live forever
- james 'jimmy' dean
  dinsdag 7 april 2009 @ 02:36:36 #8
15080 static
03.09.2006 - 11:35
pi_67781928
quote:
Op maandag 6 april 2009 18:55 schreef Lyzio het volgende:
KICK
Is nergens voor nodig na zo'n korte tijd.
Yvonne riep ergens: [b]Static is gewoon Static, je leeft met hem of niet.
Geen verborgen agenda's, trouw, grote muil, lief hartje, bang voor bloed, scheld FA's graag uit voor lul.[/b]
  dinsdag 7 april 2009 @ 11:04:54 #9
188728 Lyzio
why do we fall
pi_67787389
Sorry
live as if you'll die today
dream as if you'll live forever
- james 'jimmy' dean
pi_67796214
De Cook eilanden (en nog meer in die regio ) : a dreammmmmmm!
 FR
  dinsdag 7 april 2009 @ 16:11:36 #11
188728 Lyzio
why do we fall
pi_67797530
Precies
live as if you'll die today
dream as if you'll live forever
- james 'jimmy' dean
  woensdag 8 april 2009 @ 04:00:45 #12
210227 rechtsedirecte
Southern most Fok!ker
pi_67816846
mop hier in Nieuw Zeeland:

aardbeving treft de Cook eilanden met vele slachtoffers...USA stuurt tenten en voedselhulp, Australie stuurt drinkwatervoorzieningen en.....Nieuw Zeeland stuurt Cook eilanders...

Dit somt zo'n beetje op hoeveel "Islanders" er hier in NZ wonen

[ Bericht 0% gewijzigd door rechtsedirecte op 09-04-2009 04:13:27 ]
'Lopen is geen sport maar een manier van reizen'
'Als ik loop voel ik me beroerd, maar als ik niet loop nog beroerder'
'Once you discover the rewards of pain, you want more pain'
  woensdag 8 april 2009 @ 04:05:34 #13
210227 rechtsedirecte
Southern most Fok!ker
pi_67816852
quote:
Op dinsdag 7 april 2009 15:34 schreef Bora-Bora het volgende:
De Cook eilanden (en nog meer in die regio ) : a dreammmmmmm!
Inderdaad, "the Islands" zoals wij de regio noemen is een populaire vakantie bestemming voor NZers.
Te vergelijken met wat "een weekje Griekenland of Canarische eilanden" voor Nederlanders is.
Ben zelf niet op de Cook Islands geweest maar wel in Vanuatu, Frans Polynesie en Fiji en idd een droombestemming met laid back atmosphere en eindeloze bounty stranden.
'Lopen is geen sport maar een manier van reizen'
'Als ik loop voel ik me beroerd, maar als ik niet loop nog beroerder'
'Once you discover the rewards of pain, you want more pain'
  woensdag 8 april 2009 @ 08:09:01 #14
188728 Lyzio
why do we fall
pi_67817462
Wauw. Jij woont op Nieuw-Zeeland! Hoe is dat zo gekomen?
live as if you'll die today
dream as if you'll live forever
- james 'jimmy' dean
  donderdag 9 april 2009 @ 04:03:09 #15
210227 rechtsedirecte
Southern most Fok!ker
pi_67851788
@ Lyzio, ben hier 12 jaar terug op de bonefooi met alleen een koffer met kleding naar toe gegaan naardat ik een baan aangeboden had gekregen en woon hier nu nog steeds
'Lopen is geen sport maar een manier van reizen'
'Als ik loop voel ik me beroerd, maar als ik niet loop nog beroerder'
'Once you discover the rewards of pain, you want more pain'
  donderdag 9 april 2009 @ 12:18:41 #16
188728 Lyzio
why do we fall
pi_67859340
quote:
Op donderdag 9 april 2009 04:03 schreef rechtsedirecte het volgende:
@ Lyzio, ben hier 12 jaar terug op de bonefooi met alleen een koffer met kleding naar toe gegaan naardat ik een baan aangeboden had gekregen en woon hier nu nog steeds
Mijn held! Zo 'ongeveer' ben ik het ook van plan, alleen een beetje meer uitgestippeld. Maar op de korrel ga ik hetzelfde doen ja
live as if you'll die today
dream as if you'll live forever
- james 'jimmy' dean
  donderdag 9 april 2009 @ 20:40:12 #17
210227 rechtsedirecte
Southern most Fok!ker
pi_67875968
@ Lyzio, vergeet niet, ga er voor, als het niet lukt gaan er elke dag weer vliegtuigen terug maar niet geschoten is altijd mis.
'Lopen is geen sport maar een manier van reizen'
'Als ik loop voel ik me beroerd, maar als ik niet loop nog beroerder'
'Once you discover the rewards of pain, you want more pain'
  zaterdag 11 april 2009 @ 11:30:41 #18
188728 Lyzio
why do we fall
pi_67919881
quote:
Op donderdag 9 april 2009 20:40 schreef rechtsedirecte het volgende:
@ Lyzio, vergeet niet, ga er voor, als het niet lukt gaan er elke dag weer vliegtuigen terug maar niet geschoten is altijd mis.
Jep. Zo denk ik er ook over. Echter wil ik eerst mijn opleiding hier afmaken en dan eens op vakantie naar de Cook's. Contact leggen met mensen, beetje netwerken. Zo'n dingen. En dan kijken we verder. Maar het plan is er!
live as if you'll die today
dream as if you'll live forever
- james 'jimmy' dean
  woensdag 15 april 2009 @ 18:38:53 #19
188728 Lyzio
why do we fall
pi_68047158
Er is telefonisch contact geweest met de ambassade Ik heb een afspraak gemaakt zodat we wat verder in de details kunnen duiken
live as if you'll die today
dream as if you'll live forever
- james 'jimmy' dean
pi_68094096
Spannend!!
 FR
  vrijdag 17 april 2009 @ 09:19:55 #21
188728 Lyzio
why do we fall
pi_68097196
Yep. Zeker, ik hou jullie op de hoogte!
live as if you'll die today
dream as if you'll live forever
- james 'jimmy' dean
pi_68224885
je kan misschien als duikinstructeur gaan werken
"If i think, it all seems absurd to me; if i feel, it all seems strange; if i desire, he who desires is something inside of me." Fernando Pessoa - The Book of Disquiet
Wandelen in Noorwegen
  dinsdag 21 april 2009 @ 17:48:16 #23
188728 Lyzio
why do we fall
pi_68244367
Zou kunnen
live as if you'll die today
dream as if you'll live forever
- james 'jimmy' dean
pi_68304188
quote:
Op maandag 6 april 2009 20:56 schreef Lyzio het volgende:
De horeca natuurlijk. Dat is een leegloop daar waar je u tegen zegt. Ik heb alleen geen idee waar ik moet beginnen om informatie te verzamelen.
Horeca is tegemakkelijk. Vraag is; Wat voor soort horeca. en daarbij komt er meer kijken dan alleen een zaakje openen en klandizie verwachten.
75 topics = FIN
  zondag 3 mei 2009 @ 19:21:32 #25
252325 Legendo
Free Legend
pi_68629999
Ik ben precies het zelfde van plan op de Cook eilanden te gaan wonen en werken voor een jaar of langer. Na wat onderzoek ben ik bij de volgende link gekomen met vacatures op de Cook eilanden http://www.ck/jobs.htm

Heb je trouwens al meer nieuws van de ambassade?

Gr,

Ps.
http://cook-eilanden.startpagina.nl/
Hie vind je ook wat info over werken en ondernemen op de Cook eilanden
Harder then
  maandag 11 mei 2009 @ 20:36:31 #26
188728 Lyzio
why do we fall
pi_68917638
quote:
Op zondag 3 mei 2009 19:21 schreef Legendo het volgende:
Ik ben precies het zelfde van plan op de Cook eilanden te gaan wonen en werken voor een jaar of langer. Na wat onderzoek ben ik bij de volgende link gekomen met vacatures op de Cook eilanden http://www.ck/jobs.htm

Heb je trouwens al meer nieuws van de ambassade?

Gr,

Ps.
http://cook-eilanden.startpagina.nl/
Hie vind je ook wat info over werken en ondernemen op de Cook eilanden
Ik heb 3 juli een afspraak, ik hou jullie op de hoogte
live as if you'll die today
dream as if you'll live forever
- james 'jimmy' dean
pi_68932067
En wat ga je daar doen dan alleen wat zon vangen?
75 topics = FIN
pi_68995835
Hallo Lyzio,

Gave plannen. De cooks zijn echt geweldig. Ik ben er in 2007 geweest en het is echt waanzinnig. We zijn op Rarotonga geweest en we hebben ook een paar dagen op Aitutaki doorgebracht.

Waar je denk ik wel rekening mee moet houden is dat de cook islands een vrij kleine gemeenschap is in the middle of fucking nowhere. De eilanden zijn geweldig en de mensen zijn erg vriendelijk. De gemeenschap is echt Polynesisch en is opgebouwd uit een hechte familie gemeenschap met een sterke band en trots voor hun afkomst en verleden. Ik heb verschillende westerlingen ontmoet, maar die waren allemaal getrouwd met een local en zijn zo op de eilanden terecht gekomen.

Ik kan me ook herinneren dat de regering op de Cooks erg terughoudend is voor buitenstaanders. Ze willen hun eigen bevolking en werkgelegenheid beschermen. Het is niet zo dat er daar een groot tekort is aan beroepsbevolking. De jonge mensen die naar NZ vertrekken gaan juist weg, omdat ze op de cooks geen werk kunnen vinden.

De beste kans zou je naar mijn idee maken op Rarotonga. Daar is de meeste bedrijvigheid en daar zitten ook de grotere hotels waar het "massa" toerisme uit NZ en Australie naar toe gaat. De andere eilanden (ik ken alleen Aitutaki) zijn zo klein en hecht dat ik je daar vrij weinig kans geef. Bijna alles wordt daar door locale families geregeld.

Het is natuurlijk wel makkelijk gezegd, maar het zou echt aan te raden zijn om voor dat je definitef vertrekt een keer te gaan kijken. Normale vluchten zijn loei-duur, maar wij hebben destijds bij worldticketcenter.nl een round the wold ticket gekocht voor 999 euro, waarbij de tussenstop op rarotonga slechts 80 euro extra kostte. Daarnaast heb je dan een stop in de VS, NZ en in Azie.

Als je echt een toegankelijk land zoek daar "in de buurt" dan is NZ echt een aanrader. Ik heb daar samen met mijn vriendin in 2001 zonder problemen een half jaar doorgebracht. 4 maanden in Christchurch en 2 maanden rondreizen. Mijn vriendin studeerde toen af en ik heb wat uitzendwerkgedaan. Uitzendwerk kun je volgens mij op de cooks wel vergeten. Volgens mij hebben ze daar nog nooit van gehoord ;-)

Heel veel succes. Ik hoop voor je dat het gaat lukken. Ik ga je topic zeker in de gaten houden. Mocht je nog vragen hebben, of wat foto's willen zien, dan hoor ik dat graag van je.

Groet, Yourekon
  donderdag 14 mei 2009 @ 11:00:50 #29
188728 Lyzio
why do we fall
pi_69008199
quote:
Op woensdag 13 mei 2009 22:04 schreef youreckon het volgende:
Hallo Lyzio,

Gave plannen. De cooks zijn echt geweldig. Ik ben er in 2007 geweest en het is echt waanzinnig. We zijn op Rarotonga geweest en we hebben ook een paar dagen op Aitutaki doorgebracht.

Waar je denk ik wel rekening mee moet houden is dat de cook islands een vrij kleine gemeenschap is in the middle of fucking nowhere. De eilanden zijn geweldig en de mensen zijn erg vriendelijk. De gemeenschap is echt Polynesisch en is opgebouwd uit een hechte familie gemeenschap met een sterke band en trots voor hun afkomst en verleden. Ik heb verschillende westerlingen ontmoet, maar die waren allemaal getrouwd met een local en zijn zo op de eilanden terecht gekomen.

Ik kan me ook herinneren dat de regering op de Cooks erg terughoudend is voor buitenstaanders. Ze willen hun eigen bevolking en werkgelegenheid beschermen. Het is niet zo dat er daar een groot tekort is aan beroepsbevolking. De jonge mensen die naar NZ vertrekken gaan juist weg, omdat ze op de cooks geen werk kunnen vinden.

De beste kans zou je naar mijn idee maken op Rarotonga. Daar is de meeste bedrijvigheid en daar zitten ook de grotere hotels waar het "massa" toerisme uit NZ en Australie naar toe gaat. De andere eilanden (ik ken alleen Aitutaki) zijn zo klein en hecht dat ik je daar vrij weinig kans geef. Bijna alles wordt daar door locale families geregeld.

Het is natuurlijk wel makkelijk gezegd, maar het zou echt aan te raden zijn om voor dat je definitef vertrekt een keer te gaan kijken. Normale vluchten zijn loei-duur, maar wij hebben destijds bij worldticketcenter.nl een round the wold ticket gekocht voor 999 euro, waarbij de tussenstop op rarotonga slechts 80 euro extra kostte. Daarnaast heb je dan een stop in de VS, NZ en in Azie.

Als je echt een toegankelijk land zoek daar "in de buurt" dan is NZ echt een aanrader. Ik heb daar samen met mijn vriendin in 2001 zonder problemen een half jaar doorgebracht. 4 maanden in Christchurch en 2 maanden rondreizen. Mijn vriendin studeerde toen af en ik heb wat uitzendwerkgedaan. Uitzendwerk kun je volgens mij op de cooks wel vergeten. Volgens mij hebben ze daar nog nooit van gehoord ;-)

Heel veel succes. Ik hoop voor je dat het gaat lukken. Ik ga je topic zeker in de gaten houden. Mocht je nog vragen hebben, of wat foto's willen zien, dan hoor ik dat graag van je.

Groet, Yourekon
Thanks Allemaal informatie waar ik iets mee kan. Als ik vragen heb, dan weet ik je te vinden!
live as if you'll die today
dream as if you'll live forever
- james 'jimmy' dean
pi_69334769
Dus zonder nu inhoudelijk de moeite te nemen om mijn eerder gestelde vraag te beantwoorden,kan ik concluderen dat de Cook eilanden puur en alleen voor vakantie zijn?
75 topics = FIN
  zaterdag 23 mei 2009 @ 22:16:40 #31
210227 rechtsedirecte
Southern most Fok!ker
pi_69336557
quote:
Op zaterdag 23 mei 2009 21:13 schreef FP128 het volgende:
Dus zonder nu inhoudelijk de moeite te nemen om mijn eerder gestelde vraag te beantwoorden,kan ik concluderen dat de Cook eilanden puur en alleen voor vakantie zijn?
ja mijn inziens wel...
'Lopen is geen sport maar een manier van reizen'
'Als ik loop voel ik me beroerd, maar als ik niet loop nog beroerder'
'Once you discover the rewards of pain, you want more pain'
pi_71094559
En, is het tijd voor een update? Hoe was je afspraak bij de ambassade?
pi_71106860
Ja , ben ook benieuwd!
 FR
pi_71137449
Mijn overburen zijn 2 a 3 jaar geleden naar Rarotonga vertrokken. Op dit moment schijnen ook daar de gevolgen van de kredietcrisis voelbaar te zijn. Desondanks hebben ze het er erg naar hun zin. De foto's zijn overgiens prachtig die ik heb gezien.

Succes
I killed. But I didn't just kill fifty, I didn't kill a hundred. I killed TEN thousand! And I was good at it. It wasn't for vengeance, it wasn't for greed. It was because...I liked it
Let us leave, no trace of tears upon our dead faces
  maandag 20 juli 2009 @ 07:30:57 #35
210227 rechtsedirecte
Southern most Fok!ker
pi_71140108
@articblizzard...wat doen je buren daar? het is nu niet bepaald een land waar de banen voor het oprapen liggen
'Lopen is geen sport maar een manier van reizen'
'Als ik loop voel ik me beroerd, maar als ik niet loop nog beroerder'
'Once you discover the rewards of pain, you want more pain'
pi_71149483
een ontzettende TVP
Jusqu'ici tout va bien...
pi_71152357
quote:
Op maandag 20 juli 2009 07:30 schreef rechtsedirecte het volgende:
@articblizzard...wat doen je buren daar? het is nu niet bepaald een land waar de banen voor het oprapen liggen
Ze hebben een kwekerij, doen iets met water purifiers en buiten dat wil zij nu ook extra werk zoeken als manager in de horeca oid. Ze zaten in een vrij luxe startpositie maar ook op Raratonga schijnen ze de gevolgen van de kredietcrisis te voelen.
I killed. But I didn't just kill fifty, I didn't kill a hundred. I killed TEN thousand! And I was good at it. It wasn't for vengeance, it wasn't for greed. It was because...I liked it
Let us leave, no trace of tears upon our dead faces
  maandag 20 juli 2009 @ 21:50:16 #38
210227 rechtsedirecte
Southern most Fok!ker
pi_71161977
quote:
Ze zaten in een vrij luxe startpositie maar ook op Raratonga schijnen ze de gevolgen van de kredietcrisis te voelen.
Dat is haast onoverkomelijk, de economie van de Cook Islands is voor een groot deel afhankelijk van tourisme en dat is hard achter uit gelopen.
'Lopen is geen sport maar een manier van reizen'
'Als ik loop voel ik me beroerd, maar als ik niet loop nog beroerder'
'Once you discover the rewards of pain, you want more pain'
pi_71324831
quote:
[
Ze hebben een kwekerij, doen iets met water purifiers en buiten dat wil zij nu ook extra werk zoeken als manager in de horeca oid. Ze zaten in een vrij luxe startpositie maar ook op Raratonga schijnen ze de gevolgen van de kredietcrisis te voelen.
Grappig. Toen ik daar was in 2007 vertelde de eigenaresse van de B&B waar wij sliepen dat er een Nederlands echtpaar was die behoorlijk succesvol waren met waterfilters oid. Dat moeten jou overburen zijn geweest dan... Klein eilandje hé :-)

Trouwens, iemand ooit nog wat van de TS gehoord?
pi_71328489
quote:
Op zaterdag 25 juli 2009 21:08 schreef youreckon het volgende:

Grappig. Toen ik daar was in 2007 vertelde de eigenaresse van de B&B waar wij sliepen dat er een Nederlands echtpaar was die behoorlijk succesvol waren met waterfilters oid. Dat moeten jou overburen zijn geweest dan... Klein eilandje hé :-)
Ja dat heb je in die streken hè. Op eilanden weet iedereen altijd alles van iedereen.
 FR
pi_71371512
Die baan als IT systems coordinator lijkt me wel wat, heb in ieder geval alle kwallificaties, en ben dit stink land meer als zat
🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️ TikTok next Block
pi_71559121
quote:
Op zaterdag 25 juli 2009 21:08 schreef youreckon het volgende:

[..]

Grappig. Toen ik daar was in 2007 vertelde de eigenaresse van de B&B waar wij sliepen dat er een Nederlands echtpaar was die behoorlijk succesvol waren met waterfilters oid. Dat moeten jou overburen zijn geweest dan... Klein eilandje hé :-)

Trouwens, iemand ooit nog wat van de TS gehoord?
Haha heel cool om te lezen. Kleine wereld, klein eiland.
I killed. But I didn't just kill fifty, I didn't kill a hundred. I killed TEN thousand! And I was good at it. It wasn't for vengeance, it wasn't for greed. It was because...I liked it
Let us leave, no trace of tears upon our dead faces
  User die je het meest gemist hebt 2022 zaterdag 8 augustus 2009 @ 16:25:46 #43
78918 SeLang
Black swans matter
pi_71710032
Ga je je daar niet kapot vervelen op zo'n klein kuteilandje?
Een paar dagen op het strand liggen is misschien leuk, maar wat ga je daarna doen?
"If you want to make God laugh, tell him about your plans"
Mijn reisverslagen
  User die je het meest gemist hebt 2022 zaterdag 8 augustus 2009 @ 16:33:39 #44
78918 SeLang
Black swans matter
pi_71710162
Btw: is Tahiti niet beter? Dat is wat groter en je hebt daar vrije sex enzo (zegt men)

"If you want to make God laugh, tell him about your plans"
Mijn reisverslagen
pi_71716431
quote:
Op zaterdag 8 augustus 2009 16:25 schreef SeLang het volgende:
Ga je je daar niet kapot vervelen op zo'n klein kuteilandje?
Een paar dagen op het strand liggen is misschien leuk, maar wat ga je daarna doen?
Joh, ben jij gek! Da's toch paradijselijk?!
quote:
Op zaterdag 8 augustus 2009 16:33 schreef SeLang het volgende:
Btw: is Tahiti niet beter? Dat is wat groter en je hebt daar vrije sex enzo (zegt men)

[ afbeelding ]
Hmmm, het is er wat losser, maar je kunt er ook weer niet topless op het strand liggen ofzo!
Hoe dan ook, de geruchten zijn hardnekkiger dan de werkelijkheid.

Tahiti als eiland is trouwens niet het mooiste eiland, dus ik vrees dat TS daar niet echt aan z'n trekken zou komen.
 FR
  User die je het meest gemist hebt 2022 zondag 9 augustus 2009 @ 10:42:35 #46
78918 SeLang
Black swans matter
pi_71725650
quote:
Op zaterdag 8 augustus 2009 21:16 schreef Bora-Bora het volgende:
Hmmm, het is er wat losser, maar je kunt er ook weer niet topless op het strand liggen ofzo!
Hoe dan ook, de geruchten zijn hardnekkiger dan de werkelijkheid.
Ik heb Mutiny on the Bounty gezien
"If you want to make God laugh, tell him about your plans"
Mijn reisverslagen
pi_71731150
quote:
Op zondag 9 augustus 2009 10:42 schreef SeLang het volgende:

[..]

Ik heb Mutiny on the Bounty gezien
Dat dacht ik al!!


Maar indd:
Ik kan me levendig voorstellen dat Marlon Brando daar vervolgens "in zee is gegaan" met een lokale schone en een atol heeft gekocht!!
 FR
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')