Ja. En er dan naar gaan luisteren. Met andere mensen.quote:
Contact hebben met ander mensenquote:Op maandag 6 april 2009 15:53 schreef jeroen25 het volgende:
[..]
Ja. En er dan naar gaan luisteren. Met andere mensen.
fap fapquote:Op maandag 6 april 2009 15:55 schreef TNA het volgende:
[..]
Ik hoorde laatst dat ze met een meisje had gezoend
Zeurkut. Dan heeft ze het warm, dan koud. Dan zoent ze met meisjes. Weet niet wat ze wil.quote:Op maandag 6 april 2009 15:55 schreef TNA het volgende:
[..]
Ik hoorde laatst dat ze met een meisje had gezoend
Dan moet je naar buiten.quote:Op maandag 6 april 2009 15:55 schreef Pieter-utd het volgende:
Contact hebben met ander mensen. Veulste eng
![]()
![]()
Hoax.quote:Op maandag 6 april 2009 15:57 schreef koningdavid het volgende:
Oh ja, en ik kijk X-Factor!
Begin ik niet aanquote:Op maandag 6 april 2009 15:57 schreef jeroen25 het volgende:
[..]
Dan moet je naar buiten.
En dingen zeggen.
Niet. Ze had het koud, zoent een meisje en had het daarna weer warm.quote:Op maandag 6 april 2009 15:56 schreef Rasher het volgende:
[..]
Zeurkut. Dan heeft ze het warm, dan koud. Dan zoent ze met meisjes. Weet niet wat ze wil.
Kennelijk.quote:Op maandag 6 april 2009 16:01 schreef Pieter-utd het volgende:
[..]
OMGGG!!2@!!![]()
DAT DIT ZOMAAR KAN IN NEDERLAND
Bek houden, zoon van je moeder.quote:Op maandag 6 april 2009 16:00 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Niet. Ze had het koud, zoent een meisje en had het daarna weer warm.
Doe je het MBO?
TOPICWENDING: RASHER IS EEN MBO'ER!!![]()
Omdat het een koningdavid-topic is.quote:Op maandag 6 april 2009 16:02 schreef swarmahoer het volgende:
TS op welke manier ga je er vanuit dat dit niet uitloopt op een muziekbashtopic en een slotje
quote:Op maandag 6 april 2009 16:06 schreef Ladidadida het volgende:
Ik vind het al erg genoeg dat ik naar een betere versie van Group 1 Crew luister, maar echt dàt luisteren...
En dan kijken ze je aan. En moet je ze terug aankijken.quote:Op maandag 6 april 2009 15:59 schreef Pieter-utd het volgende:
Begin ik niet aan. Straks spreekt iemand me nog IRL aan
Het verloopt nog rustigquote:Op maandag 6 april 2009 16:02 schreef swarmahoer het volgende:
TS op welke manier ga je er vanuit dat dit niet uitloopt op een muziekbashtopic en een slotje
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |