Precies, ik kan me ook goed voorstellen dat Soempie af en toe genoeg heeft van de term Soempie-actie. Het is best lang geleden dat ze er een heeft gepost...quote:Op dinsdag 7 april 2009 12:05 schreef MaJo het volgende:
Tim, ik snap heel goed dat die opmerking even te veel was. Grapjes af en toe is leuk, maar als het steeds maar weer gezegd wordt dan word je het gewoon even beu.
Dank jequote:ik hoop dat je gewoon blijft posten, het is anders zonder jou
Of je bent afgevallen, of gekrompen. Of de broeken zijn gegroeidquote:Op dinsdag 7 april 2009 12:41 schreef TradeMarkie het volgende:
Ik kwam er van het weekend achter dat ik een aantal broeken die ik een jaar geleden had afgedaan als te klein weer gewoon pas
quote:Op dinsdag 7 april 2009 12:59 schreef Nembrionic het volgende:
Hij heeft zijn spijkerbroeken te koude gewassen
Ben vanochtend naar werkgroep geweest. Had vanmiddag ook werkgroep maar aangezien je 3x mag missen en aangezien ik er nog geen een gemist heb vond ik dat ik wel een middagje vrij verdiendequote:Op dinsdag 7 april 2009 12:24 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Fun hebben zonder alcohol kƔn ook best
[..]
Nou nou, rustig aan he
Moet jij niet naar school trouwens?
Preciesquote:Op dinsdag 7 april 2009 12:36 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Precies, ik kan me ook goed voorstellen dat Soempie af en toe genoeg heeft van de term Soempie-actie. Het is best lang geleden dat ze er een heeft gepost...
[..]
Dank je. Ik zal het zeker overwegen
dat is nog eens servicequote:Op dinsdag 7 april 2009 12:34 schreef Hawaii_Tim het volgende:
Die schoenen die ik besteld heb, zijn volgens UPS gisteren vanuit Griekenland verstuurd en vanochtend hebben ze al geprobeerd ze te bezorgen!
dat is voor mij ook dé reden om dingen niet te doenquote:
Vooral snel, pakket was gisteravond pas in het systeem opgenomen... had het op z'n vroegst morgen verwachtquote:
LaBlaquote:Op dinsdag 7 april 2009 13:20 schreef LadyBlack het volgende:
Tim![]()
Goed dat je even hebt nagedacht over hoe je een internet post wilt laten doordringen, en goed dat je er weer bent
Enne, PS, wel Grey's blijven kijken hoor, want het wordt retespannend, mn rondom Izzie
Ach, bij mij is het wel goed want ik zie het gewoon nietquote:Op dinsdag 7 april 2009 13:16 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
dat is voor mij ook dƩ reden om dingen niet te doen![]()
En nu ga ik Heroes kijken en een condoleancekaartje kopen
Snelheid is een belangrijk onderdeel van servicequote:Op dinsdag 7 april 2009 13:16 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Vooral snel, pakket was gisteravond pas in het systeem opgenomen... had het op z'n vroegst morgen verwacht
Nu wordt het ook morgen en misschien nog later, want het is vandaag niet gelukt om te bezorgen... moest vanochtend op school zijn voor iets sufs (Engels) en ben daar nog steeds want vanmiddag is er een presentatie van mijn groepje
Wattes?quote:Op dinsdag 7 april 2009 13:22 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
LaBla
Wat vind je eigenlijk van Scala & Kolacny brothers?
Helemaal eens met GA, wordt inderdaad een interessante verhaallijnquote:Op dinsdag 7 april 2009 13:20 schreef LadyBlack het volgende:
Tim![]()
Goed dat je even hebt nagedacht over hoe je een internet post wilt laten doordringen, en goed dat je er weer bent
Enne, PS, wel Grey's blijven kijken hoor, want het wordt retespannend, mn rondom Izzie
Dat zie ik thuis wel, dan zou er een briefje in de bus moeten liggenquote:Op dinsdag 7 april 2009 13:27 schreef MaJo het volgende:
[..]
Snelheid is een belangrijk onderdeel van service
misschien is het wel bij de buren afgeleverd?
Precies mijn reactiequote:
Belgisch meisjeskoor dat onder andere covers heeft van Rammstein, Puddle of Mudd en Musequote:
Ah, jij bent ook bij met Amerika zekerquote:Op dinsdag 7 april 2009 13:28 schreef MaJo het volgende:
[..]
Helemaal eens met GA, wordt inderdaad een interessante verhaallijn
quote:Op dinsdag 7 april 2009 13:29 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Belgisch meisjeskoor dat onder andere covers heeft van Rammstein, Puddle of Mudd en Muse
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |