SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Verdomde eigenwijs
Viva la afca
Vast wel, maar ze hebben die optie niet verzilverd.quote:Op maandag 6 april 2009 15:32 schreef zoalshetis het volgende:
abortus was geen optie?
Zie je dat walgelijke schweinsteiger matje?quote:Op maandag 6 april 2009 15:39 schreef Dragorius het volgende:
[ afbeelding ]
Arme babyDit worden dan je ouders....Damn.... DAT MATJE
DIE BREEZERHOER
Duitsers
Dat kind wordt straks via de navel geboren.quote:Op maandag 6 april 2009 16:04 schreef Laurensius het volgende:
wtf heeft ze in/op/rond der navel zitten?
Ik dacht altijd dat de vrouw eitjes legt onder de grondquote:Op maandag 6 april 2009 16:12 schreef jeroen25 het volgende:
[..]
Dat kind wordt straks via de navel geboren.
Geweldige film jaquote:
Ik vond het er ook al ranzig uitzien ja.quote:Op maandag 6 april 2009 15:50 schreef Samcali het volgende:
Zo te zien is die gast zo hard geschrokken van de zwangerschap, dat hij zijn ding voortaan in haar navel stopt![]()
[ afbeelding ]
quote:Op maandag 6 april 2009 16:17 schreef de_boswachter het volgende:
Snel abortus, voordat HET komt.
Rickokunquote:Op maandag 6 april 2009 18:54 schreef Emimich het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Hij had een ban, weet niet tot wanneer.quote:
Schei eens uit, zegquote:Op maandag 6 april 2009 19:26 schreef Biefstuk het volgende:
[..]
Hij had een ban, weet niet tot wanneer.
Wegens het posten van zijn lul in [OUD]
quote:Op maandag 6 april 2009 19:26 schreef Biefstuk het volgende:
[..]
Daar krijg je geen ban voor hoorquote:Op maandag 6 april 2009 19:26 schreef Biefstuk het volgende:
[..]
quote:Op maandag 6 april 2009 19:26 schreef Biefstuk het volgende:
[..]
Check mijn fobo, ik had het nog gevraagdquote:
quote:Op maandag 6 april 2009 18:58 schreef Ascendancy het volgende:
Ik haar op die foto met blote buik niet eens een heel verkeerd hoofd hebben
RickoKun's vrijlatingquote:Op maandag 6 april 2009 19:26 schreef Biefstuk het volgende:
Ik verheug me nu alweer op de aanwezigheid van hem en zijn spuitende vleeschmans!quote:
schweinsteiger?? wat is dat nou weer?quote:Op maandag 6 april 2009 15:41 schreef Noshiba het volgende:
[..]
Zie je dat walgelijke schweinsteiger matje?![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
N mof met n foute mat en n nog foutere naamquote:
quote:Op maandag 6 april 2009 15:49 schreef NotYou het volgende:
Nooit geweten dat ze ook in Duitsland trailerparks hebben.![]()
[ afbeelding ]
Boeiend, alsof ze nog interessant is wanneer ze al 16 geworden is.quote:Op woensdag 8 april 2009 17:48 schreef RickoKun het volgende:
Wat een zwijn zeg, die meid!
Lijkt met dr pens wel op eentje van 16, en dat bedoel ik niet op een![]()
![]()
"Hmmm 16 jarige meisjes!!!
" manier!
Gadverdamme man, hoe zal ZIJ eruit zien als ze 16 is!
Geen wonder dat ik het even niet wist. Ik kijk alleen naar mooie vrouwen dus voetbalmietjes hoef ik niet te zienquote:Op dinsdag 7 april 2009 18:36 schreef egeltje1985 het volgende:
[..]
Dat is een iemand, een voetballer namenlijk. [ afbeelding ]
polly pocket rocket?quote:Op woensdag 8 april 2009 17:54 schreef Cacao het volgende:
Toen ik 13 was kreeg ik nog Polly Pocket voor Sinterklaas ;').
Nee hoor. Maar waarom weten deze kinders niks af van condooms, pillen of, tenminste, good old 'voor het zingen de kerk uit'?
wut meen je dat , foutjequote:Op dinsdag 19 mei 2009 10:02 schreef Dragorius het volgende:
Verkeerde topic, dit is een andere slet.
kutkick.quote:Op dinsdag 19 mei 2009 09:59 schreef dagdag het volgende:
In februari werd bekend dat de 15-jarige Chantelle Steadman was bevallen van een gezonde baby en dat het Britse jochie Alfie Patten (13) de vader zou zijn, omdat hij de enige jongen zou zijn geweest met wie het meisje seks had gehad.
Toen later dudielijk werd dat het meisje ondanks haar jonge leeftijd al vijf verschillende sekspartners had, werd besloten een DNA-test te laten doen.
Nu is er eindelijk duidelijkheid in de zaak, die in Engeland veel ophef veroorzaakte. De 14-jarige Tyler Barker is de trotse vader. Tyler verklaarde in The Sun dat hij dacht dat Chantelle altijd een morning-after pil slikte. "Seks met haar was de grootste vergissing in mijn leven". De vader van Tyler beschuldigt Chantelle ervan dat ze zijn zoon voor de seks eerst dronken heeft gevoerd...
Kasthomoquote:Op woensdag 8 april 2009 18:02 schreef Oldbie het volgende:
[..]
Geen wonder dat ik het even niet wist. Ik kijk alleen naar mooie vrouwen dus voetbalmietjes hoef ik niet te zien
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |