quote:Op maandag 6 april 2009 16:00 schreef Gunner het volgende:
Walcott en Nasri wel fit, Van Persie en Eduardo niet.
De NOS zwijmelt nou eenmaal bij die schijtclub.quote:Op maandag 6 april 2009 17:31 schreef buddyb het volgende:
had liever dat de nos deze wedstrijd zou laten zien ipv united - porto
"top spits" adebayor gaat scoren dus ik verwacht gewoon een overwinningquote:Op dinsdag 7 april 2009 20:17 schreef DutchGooner het volgende:
Over 2 wedstrijden zie ik ons doorgaan al verwacht ik vanavond een gelijkspelletje of een kleine nederlaag.
ik en optimistisch?quote:Op dinsdag 7 april 2009 20:20 schreef Gunner het volgende:
[..]
"top spits" adebayor gaat scoren dus ik verwacht gewoon een overwinning
Ik had ook liever Arsenal gezien.quote:Op dinsdag 7 april 2009 20:03 schreef fanneke het volgende:
[..]
De NOS zwijmelt nou eenmaal bij die schijtclub.
Maar gelukkig is er altijd nog Sport1.
Je hebt er blijkbaar weinig kijk op. Dit is een prima opstelling gezien de beschikbare spelers.quote:
Ik had niet eens gezien welke spelers er wel of niet speelden, maar zag die 4-5-1quote:Op dinsdag 7 april 2009 20:43 schreef Gunner het volgende:
[..]
Je hebt er blijkbaar weinig kijk op. Dit is een prima opstelling gezien de beschikbare spelers.
Dat is gewoon wat Wenger op een papiertje doorgeeft. Heel wat anders hoe het op het veld uitpakt.quote:Op dinsdag 7 april 2009 20:46 schreef Angelob het volgende:
[..]
Ik had niet eens gezien welke spelers er wel of niet speelden, maar zag die 4-5-1
Dan nog snap ik niet wat er mis is met een 4-5-1.quote:Op dinsdag 7 april 2009 20:46 schreef Angelob het volgende:
[..]
Ik had niet eens gezien welke spelers er wel of niet speelden, maar zag die 4-5-1
Je hebt je lolletje weer gehad in dit topic. Rot nu maar weer op naar je Ajax-stekkie.quote:Op dinsdag 7 april 2009 20:46 schreef Angelob het volgende:
[..]
Snap ik ook niet nee.quote:Op dinsdag 7 april 2009 20:48 schreef WeebI het volgende:
[..]
Dan nog snap ik niet wat er mis is met een 4-5-1.
Nooit gedacht dat ik het nog eens met je eens zou zijnquote:Op dinsdag 7 april 2009 20:47 schreef mcyodogg het volgende:
[..]
Dat is gewoon wat Wenger op een papiertje doorgeeft. Heel wat anders hoe het op het veld uitpakt.
Dat moet je vooral bij Senna doenquote:Op dinsdag 7 april 2009 20:54 schreef Cyberia18 het volgende:
Jezus wat een ruimte kreeg ie daar.
Http://www.sport1.nlquote:Op dinsdag 7 april 2009 20:59 schreef druide het volgende:
Linkje?
Niet zeiken k ben ook voor Arsenalquote:Op dinsdag 7 april 2009 20:48 schreef Gunner het volgende:
[..]
Je hebt je lolletje weer gehad in dit topic. Rot nu maar weer op naar je Ajax-stekkie.
[..]
Snap ik ook niet nee.
[..]
Nooit gedacht dat ik het nog eens met je eens zou zijn
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Een oude, seniele vos is nog steeds sluw en schuw. Nooit afschrijven zeg ik je.
Een echt goede keeper moeten ze eens halen daar. Die Akinfeev ofzo, maarja dat doen ze toch nietquote:
Hij moet gelijk aan de bak.quote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |