quote:Op maandag 6 april 2009 16:00 schreef Gunner het volgende:
Walcott en Nasri wel fit, Van Persie en Eduardo niet.
De NOS zwijmelt nou eenmaal bij die schijtclub.quote:Op maandag 6 april 2009 17:31 schreef buddyb het volgende:
had liever dat de nos deze wedstrijd zou laten zien ipv united - porto
"top spits" adebayor gaat scoren dus ik verwacht gewoon een overwinningquote:Op dinsdag 7 april 2009 20:17 schreef DutchGooner het volgende:
Over 2 wedstrijden zie ik ons doorgaan al verwacht ik vanavond een gelijkspelletje of een kleine nederlaag.
ik en optimistisch?quote:Op dinsdag 7 april 2009 20:20 schreef Gunner het volgende:
[..]
"top spits" adebayor gaat scoren dus ik verwacht gewoon een overwinning
Ik had ook liever Arsenal gezien.quote:Op dinsdag 7 april 2009 20:03 schreef fanneke het volgende:
[..]
De NOS zwijmelt nou eenmaal bij die schijtclub.
Maar gelukkig is er altijd nog Sport1.
Je hebt er blijkbaar weinig kijk op. Dit is een prima opstelling gezien de beschikbare spelers.quote:
Ik had niet eens gezien welke spelers er wel of niet speelden, maar zag die 4-5-1quote:Op dinsdag 7 april 2009 20:43 schreef Gunner het volgende:
[..]
Je hebt er blijkbaar weinig kijk op. Dit is een prima opstelling gezien de beschikbare spelers.
Dat is gewoon wat Wenger op een papiertje doorgeeft. Heel wat anders hoe het op het veld uitpakt.quote:Op dinsdag 7 april 2009 20:46 schreef Angelob het volgende:
[..]
Ik had niet eens gezien welke spelers er wel of niet speelden, maar zag die 4-5-1
Dan nog snap ik niet wat er mis is met een 4-5-1.quote:Op dinsdag 7 april 2009 20:46 schreef Angelob het volgende:
[..]
Ik had niet eens gezien welke spelers er wel of niet speelden, maar zag die 4-5-1
Je hebt je lolletje weer gehad in dit topic. Rot nu maar weer op naar je Ajax-stekkie.quote:Op dinsdag 7 april 2009 20:46 schreef Angelob het volgende:
[..]
Snap ik ook niet nee.quote:Op dinsdag 7 april 2009 20:48 schreef WeebI het volgende:
[..]
Dan nog snap ik niet wat er mis is met een 4-5-1.
Nooit gedacht dat ik het nog eens met je eens zou zijnquote:Op dinsdag 7 april 2009 20:47 schreef mcyodogg het volgende:
[..]
Dat is gewoon wat Wenger op een papiertje doorgeeft. Heel wat anders hoe het op het veld uitpakt.
Dat moet je vooral bij Senna doenquote:Op dinsdag 7 april 2009 20:54 schreef Cyberia18 het volgende:
Jezus wat een ruimte kreeg ie daar.
Http://www.sport1.nlquote:Op dinsdag 7 april 2009 20:59 schreef druide het volgende:
Linkje?
Niet zeiken k ben ook voor Arsenalquote:Op dinsdag 7 april 2009 20:48 schreef Gunner het volgende:
[..]
Je hebt je lolletje weer gehad in dit topic. Rot nu maar weer op naar je Ajax-stekkie.
[..]
Snap ik ook niet nee.
[..]
Nooit gedacht dat ik het nog eens met je eens zou zijn
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Een oude, seniele vos is nog steeds sluw en schuw. Nooit afschrijven zeg ik je.
Een echt goede keeper moeten ze eens halen daar. Die Akinfeev ofzo, maarja dat doen ze toch nietquote:
Hij moet gelijk aan de bak.quote:
Geblesseerd aan zn enkel.quote:Op dinsdag 7 april 2009 21:17 schreef Fortitudo het volgende:
waarom werd almunia gewisseld?
http://www.ustream.tv/channel/espanolhdquote:Op dinsdag 7 april 2009 21:12 schreef TTD het volgende:
kan geen Arsenal zien dus maar Manchester gaan kijken. Toen ik ff op teletekst keek zag ik tot mijn verbazing Villareal op 1-0 komen
Hopen op een snelle tegen goal dan
In de 21e eeuw nog geld betalen voor een tv-kanaal .quote:
Lekker naar een Chinese stream kijken die om de 5 seconden buffert omdat je geen 15 euro in de maand hebt is van nog veel eerder.quote:Op dinsdag 7 april 2009 21:18 schreef druide het volgende:
[..]
http://www.ustream.tv/channel/espanolhd
[..]
In de 21e eeuw nog geld betalen voor een tv-kanaal .![]()
quote:Op dinsdag 7 april 2009 21:23 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Lekker naar een Chinese stream kijken die om de 5 seconden buffert omdat je geen 15 euro in de maand hebt is van nog veel eerder.
Beetje voorbarige conclusie...quote:Op dinsdag 7 april 2009 21:33 schreef TTD het volgende:
het is duidelijk niet de nacht van de Engelse ploegen
Haha fuck off.quote:Op dinsdag 7 april 2009 20:57 schreef Palmboom313 het volgende:
1-0 hahah lekker voor dat vreemdelingenlegioen![]()
![]()
pff ik heb de audio op sport1 maar op engels gezet hij is niet pro-arsenalquote:
Dat deed ie niet echt slim.quote:Op dinsdag 7 april 2009 21:32 schreef WeebI het volgende:
Cesc op de bon voor het te snel nemen van een vrije trap. Die er wel in ging
2-0 lijkt me een perfecte uitslagquote:Op dinsdag 7 april 2009 21:44 schreef Fortitudo het volgende:
het wordt eerder 2-0 dan 1-1 ben ik bang. Aan de andere kant is het ook wel een keer leuk als villarreal ver komt in de champions league.
o dat is nieuwquote:Op dinsdag 7 april 2009 21:42 schreef WeebI het volgende:
Kieft kan echt alleen maar positief over Arsenal lullen
Het is dan ook wel een hele mooie clubquote:Op dinsdag 7 april 2009 21:42 schreef WeebI het volgende:
Kieft kan echt alleen maar positief over Arsenal lullen
Mwah, dit is hun 2e deelnamen, de eerst strande in de halve finale....quote:Op dinsdag 7 april 2009 21:44 schreef Fortitudo het volgende:
Aan de andere kant is het ook wel een keer leuk als villarreal ver komt in de champions league.
Arsenal blijft dan ook van het niveau 'net-niet'.quote:Op dinsdag 7 april 2009 21:51 schreef Cyberia18 het volgende:
Steeds blijft de aansluiting uit.
Om gek van te worden.
dat doen ze allemaal. tenenkrommend.quote:Op dinsdag 7 april 2009 21:56 schreef Horloge het volgende:
Die Spanjool maakt een hoop theater.
ja wou net zeggen. Normaal is Kieft een verschrikkelijke azijnpisser over Arsenal.quote:
oh hahaquote:Op dinsdag 7 april 2009 21:47 schreef DutchGooner het volgende:
[..]
Mwah, dit is hun 2e deelnamen, de eerst strande in de halve finale....
dus een keer...
Hoe is het met feijenoord in Europa?quote:
?quote:Op dinsdag 7 april 2009 22:05 schreef Ofyles2 het volgende:
Die Helton staat nu wel hinderlijk in de weg.
Verkeerde topic vriendquote:Op dinsdag 7 april 2009 22:05 schreef Ofyles2 het volgende:
zet die wissel even omquote:Op dinsdag 7 april 2009 22:05 schreef Ofyles2 het volgende:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |