want niemand ziet je voorgaande postsquote:Op woensdag 8 april 2009 14:34 schreef Flammie het volgende:
[..]
Hoho daar is onze favoriete poetsvrouw weerDe pathologische leugenares.
Laat me zien waar ik zeg dat ik Darkwolf MINDER slim noem.
Laat me zien waar ik zeg dat Darkwolf een oneerlijk persoon is.
Laat me zien waar ik zeg dat Darkwolf een gebrek heeft.
Je schreeuwt weer van alles maar ik kan me niet herrineren waar ik deze dingen verteld heb
Laat maar zien of geef gewoon toe dat je weer liegt
[..]
quote:Denk je dat IEMAND jou serieus neemt met dat gedraai en gelieg van je
Denk je dat IEMAND jou serieus neemt met enkel sterke verhalen?
[..]
misschien moet jij je eigen advies om zaken te bekijken Zelf eens proberen .quote:Ik houd daar wel degelijk rekening mee dus laat maar zien. Misschien moet je in plaats van louter sterke stoere praatjes te verkopen eens iets aantonen.. eens iets laten zien dan zal het vast allemaal heel anders zijn hoor
Dit denk ik dus ookquote:Op woensdag 8 april 2009 14:09 schreef mediaconsument het volgende:
Het probleem is dat deze mensen de discussie ingaan met als doel hem te winnen. Dit zorgt voor dermate veel wrijving dat het hele idee achter discussie voeren vergeten wordt, oftewel het leren van elkaar dmv kritische vragen.
Het enige dat ik in deze discussies zie, zijn kleine kinderen die welles nietes schreeuwen. Oftewel weer een reden erbij om gefrustreerd te raken om het feit dat mensen niet meer van elkaar willen leren.
Je wil op deze manier namelijk alleen maar profiteren van mensen die anders denken dan jij.
P.s: dit is overigens wel iets dat weer uit Amerika is komen overwaaien, het 2 partijensysteem. You're either with us or against us! Nadenken is niet meer nodig, dat wordt voor je gedaan, het enige dat je hoeft te doen is mensen die anders dan jou denken keihard bashen, de partij waar jij voor staat moet immers winnen!
Het Nederlandse meerpartijensysteem is als je er over nadenkt dus zo slecht nog niet, door meer inzichten zorg je dat de strijd om het gelijk minder wordt, en dat je dus meer kans hebt dat er daadwerkelijk lering van elkaar getrokken wordt.
even offtopic maar ik schaak ook (Y) . Speel ook competitie, misschien eens een potje spelen?quote:Op woensdag 8 april 2009 14:57 schreef mediaconsument het volgende:
[..]
Een keer ongelijk hebben is dan ook helemaal niet slecht, al denken veel mensen wel zo. Misschien beter gezegd nog, mensen vinden het niet fijn als ze een fout maken. Dit is vreemd omdat een fout maken zou moeten leiden tot leren, dit zorgt dan voor het vertrouwen dat het de volgende keer wel goed zou kunnen gaan.
Een mooi voorbeeld is dan ook schaken. Ik heb tegen veel schakers gespeeld die niet tegen hun verlies konden, sommigen werden zelfs boos op mij en gooiden het bord ondersteboven als ze inzagen dat ze verloren hadden omdat ze simpelweg een fout gemaakt hadden. Mensen keken mij dan ook altijd raar aan als ik na 10 verliespartijen zei, bedankt, hier heb ik erg veel van geleerd, misschien kan ik u de volgende keer verslaan. De schakers met wie ik uiteindelijk overbleef zijn mijns inziens dan ook de beste schakers die ik in mijn leven heb leren kennen. Zij speelden voor het genot en om van elkaar te leren. Het mooie was dan ook het moment dat wij naar een club gingen, wij van iedereen wonnen met gemak. Die oude mannen van de seniorencompetitie vonden dit maar al te mooi.
Schaken is mijns inziens een goede manier om te leren wat leren eigenlijk is.
Eensch.quote:Op woensdag 8 april 2009 15:22 schreef Prst_ het volgende:
Als het in een discussie al gaat om 'winnen', dan doe je dat doordat je de kritische vragen van je discussiegenoten overtuigend kunt beantwoorden.
Daar waar er geweigerd wordt kritische vragen te beantwoorden, valt er ook niet te verwachten dat je anderen iets leert of tot nieuwe inzichten laat komen.
post die links gewoon waar hij dat zei. Zo lul je je er weer uitquote:Op woensdag 8 april 2009 15:17 schreef Summers het volgende:
[..]
want niemand ziet je voorgaande posts![]()
[..]
, dat denkt vast iedereen , arme ik
![]()
![]()
[..]
misschien moet jij je eigen advies om zaken te bekijken Zelf eens proberen .
dus ik heb net niet 8 quotes gepost als voorbeeldquote:Op woensdag 8 april 2009 15:28 schreef Michielos het volgende:
[..]
post die links gewoon waar hij dat zei. Zo lul je je er weer uit
Whehehe, dat is natuurlijk anders want zij hebben gelijk en jij niet. Waarschijnlijk.quote:Op woensdag 8 april 2009 15:37 schreef Summers het volgende:
[..]
dus ik heb net niet 8 quotes gepost als voorbeeld
Als je van 10 tot 1 kan terugtellen zijn ze daar hoor , NEE ik moet een link plaatsenquote:Op woensdag 8 april 2009 15:45 schreef jogy het volgende:
[..]
Whehehe, dat is natuurlijk anders want zij hebben gelijk en jij niet. Waarschijnlijk.
ja nadat jullie je afbrandingen gedaan heb mag ik er dus niet meer op reageren. De reden dat ik om LINKS vroeg is omdat het Flammie niet duidelijk is WAAR hij dit gezegd zou hebben. Daarom vraag ik om LINKS.quote:Op woensdag 8 april 2009 15:55 schreef jogy het volgende:
Maar even voor de duidelijkheid
Voor de duidelijkheid: persoonlijke aanvallen in TRU. Reminder. Tijd om weer even een stapje achteruit te doen.
en dat voor een mod..quote:Whehehe, dat is natuurlijk anders want zij hebben gelijk en jij niet. Waarschijnlijk.
Wat heeft dat eigenlijk met het topic te maken? Ik heb te laat ingegrepen, my bad maar het stopt nu gewoon. Doe maar via andere manieren dan het forum. PM haar oid.quote:Op woensdag 8 april 2009 15:56 schreef Michielos het volgende:
[..]
ja nadat jullie je afbrandingen gedaan heb mag ik er dus niet meer op reageren. De reden dat ik om LINKS vroeg is omdat het Flammie niet duidelijk is WAAR hij dit gezegd zou hebben. Daarom vraag ik om LINKS..
Oh, verschrikkelijk. Weet je wat. Ik geef mezelf ook een note samen met alle andere posts bij de rest van de users die bezig waren met usertje afbranden. Daarna edit ik ze weg. Of we laten ze staan en doen gezamelijk ( inclusief ik) weer normaal.quote:
zodat ze daarna in lieve vrede TOP uit zijn verband getrokken quotes presenteerd en erover liegt en manipuleerd? nog voor geen miljoen Jogi..quote:Op woensdag 8 april 2009 16:00 schreef jogy het volgende:
[..]
Wat heeft dat eigenlijk met het topic te maken? Ik heb te laat ingegrepen, my bad maar het stopt nu gewoon. Doe maar via andere manieren dan het forum. PM haar oid.
Ze liegt niet. Ze heeft misschien een minderheidsmening maar dat maakt het geen leugen in hoe ze post. Je kan het ermee oneens zijn maar dat maakt het nog geen leugen maar een andere mening.quote:Op woensdag 8 april 2009 16:03 schreef Michielos het volgende:
[..]
zodat ze daarna in lieve vrede TOP uit zijn verband getrokken quotes presenteerd en erover liegt en manipuleerd? nog voor geen miljoen Jogi..
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |