quote:Op donderdag 28 mei 2009 20:26 schreef Pumatje het volgende:
nee het is vandaag burger-militair herdenk dag!![]()
vandaar
Meestal is het alleen luchtmacht die daar aan het oefenen is met Chinooks hoorquote:Op vrijdag 29 mei 2009 16:24 schreef Pumatje het volgende:
luchtdebiel.![]()
hebben ze vaker, erg gaaf om te zien.
quote:Op vrijdag 29 mei 2009 18:07 schreef cw2cu het volgende:
Het was een adjudant die zichzelf om het leven heeft gebracht. Dat is waarom de stok halfstok hangt.
Dit is van de datum van overlijden tot de crematie/begravenis.
Héél knap als je die gezien hebtquote:Op vrijdag 29 mei 2009 18:25 schreef Magneet het volgende:
Vandaag waren de shithook blijkbaar weer bezig iig boven Ehv. zal dus wel weer Weert zijjn geweest.
ik heb ze ook niet zelf gezien, kuiken dacht ze gezien te hebben maar niet dusquote:Op vrijdag 29 mei 2009 19:08 schreef Lightning_NL het volgende:
[..]
Héél knap als je die gezien hebt
Vandaag vlogen de Shithooks niet.
Hehe, waarom dacht je dat ze wél bezig waren dan?quote:Op vrijdag 29 mei 2009 19:15 schreef Magneet het volgende:
[..]
ik heb ze ook niet zelf gezien, kuiken dacht ze gezien te hebben maar niet dus
die lui gaan gewoon meewerken met de parate eenheden, en ze hebben nog prio ook. voorbeeldje: 14tonner, 1 chauf en een bijrijder. Daar komt een scholier bij, de scholier moet ervaren hoe het leger is, wat erop neer komt dat de bijrijder moet opzouten en de scholier mee rijd.(voor de leken, een 4tonner heeft maar 2 zitplaatsen)quote:Op donderdag 21 mei 2009 13:26 schreef Pumatje het volgende:
neee lijkt me niet.
je hebt daar nog verschil in ook.
Ken V&V opleidingen op scholen, ROC's enzo.. dus niet op de kazerne.
Die gaan heeeel af en toe naar een kazerne om wat dingetjes in het veld te doen.
Best strak allemaal en grappig om te horen hoe dat gaat dan op zo'n school.
Die jongens moeten geloof ik met kisten naar school, geen vieze kleren aan.. een vlek op je trui ofzo is de klas uit.. etc.
grappig om te horen
quote:Op vrijdag 29 mei 2009 17:45 schreef fathank het volgende:
Afgelopen dinsdag of woensdag kwamen ze ook met 2 Chinooks behoorlijk laag over Utrecht/Vleuten vliegen. Blijft imposant die apparaten.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |