Is het pijnlijk, ja?quote:Op donderdag 9 april 2009 11:03 schreef Xennia het volgende:
[..]
Moet die post nou echt door iedereen in zijn geheel gequote worden?
Nee, ik kan wel lachen om die post. Zoals ik al eerder postte geef ik niets om trouwen.quote:
Prinsesjesdrang, ze wil zo'n sprookjesdag voor haar zelf, ze zegt het zelf toch al? Ik wil gewoon die witte jurk aan!quote:Op maandag 6 april 2009 12:18 schreef Leonidas82 het volgende:
Toen ik een relatie kreeg met mijn huidige vriendin vertelde ze al gaandeweg in de relatie haar verwachtingen voor de toekomst. Samenwonen, of ik een kind wilde en ze wilde heel graag trouwen. Ik heb haar toen gezegd dat ik niet wilde trouwen, maar wel wilde samenwonen en ook rond mijn 30e wel kinderen met haar wilde. Daar ging zij mee akkoord.
Nu 3 jaar later begint ze steeds weer over 'trouwen. Als ik haar vraag waarom ze dat zo belangrijk vindt, kan ze dat moeilijk aangeven, ze zegt dan: ik wil gewoon die witte jurk aan! Trouwen lijkt me zo definitief, anderzijds ben ik volgens mij te jong voor dat soort beslissingen (miss is het anders als ik rond de 40 ben) Waarom hebben we hier in NL die achterlijke normen dat je rond de 30e moet gaan trouwen?? Ik wil gewoon samenwonen en het één en ander regelen bij de notaris als er een kind komt. Waarom de (van haar kant) dwang en druk van een huwelijk?
Essentie van het verhaal: ik heb heel duidelijk gezegd dat ik niet wil trouwen, zij ging daarmee akkoord, maar gooit toch geregeld een balletje op. Daardoor voel ik me onder druk gezet.
Zijn hier meer jongens waarvan de vriendin heel graag een huwelijk wil en jij niet? Hoe maken jullie daar afspraken over/gaan ermee om?
Dan gaat ze bij TS weg.quote:Op donderdag 9 april 2009 11:13 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Prinsesjesdrang, ze wil zo'n sprookjesdag voor haar zelf, ze zegt het zelf toch al? Ik wil gewoon die witte jurk aan!
Niet aan toe geven, scheelt je duizenden euros en een verschrikkelijke hoeveelheid gezeik aan je kop.
Ja psies. Trouwen hoeft voor mij ook niet, omdat ik het een bom duiten vind voor een feestje (je wordt ook overal genaaid natuurlijk, ze vragen de meest bespottelijke prijzen, omdat mensen het toch wel betalen, aangezien de dag 'perfect' moet zijn). Maar als zij dat zo graag wil, moet je er ook geen groter punt van maken dan het is. En je hebt even later een get out of jail free card om die belachelijk dure, onpraktische sportauto te kopen ("weet je wat pas duur was, onze bruiloft!").quote:Op donderdag 9 april 2009 12:14 schreef HarryP het volgende:
Gewoon doen. Is een leuk feestje.
Vinden die vrouwen leuk.
Voor de rest veranderd er verder ook niks. Buiten dan die ring om je vinger waar je even aan moet wennen. Samenwonen, een huis kopen en kinderen zijn een veel grotere verbinding dan dat hele trouwen.
Winpost!quote:Op maandag 6 april 2009 22:47 schreef Aneurism het volgende:
De reden dat vrouwen het zo belangrijk vinden om te trouwen is verklaarbaar door hun manipulatieve en hebberige karakter. Voor de vrouw is het trouwen een ticket naar een leven van schoenen kopen, kinderen uitpoepen en de hele dag niets doen, wat in de aard van een vrouw ligt. En waarom? Ze zijn niet erg goed in het opvoeden van kinderen, laat staan een fatsoenlijk maal te bereiden voor hun echtgenoot. Het is niet voor niets dat alle topkoks mannen zijn, vrouwen hebben nou eenmaal geen smaak.
Trouwen is het meest domme wat je ooit kan doen als man, ik zou nooit een vrouw kunnen trouwen die me genoeg haat om mij ermee door te laten gaan. Trouwen is dom en de op twee na snelste manier om een jonge man zijn leven te laten ruïneren. De snelste manier is het krijgen van een kind. Probeer eens een A4tje 50x op te vouwen, zo moeilijk is het om een blowjob en een fuust bier te krijgen binnen het budget te krijgen zodra je een kind hebt.
Je verneukt het weekend van een groot deel van je vrienden, familie en kennissen. Kortom als je 50 gasten hebt, heb je 50 weekenden verpest die wel leuk hadden kunnen zijn. Als karma zou bestaan, heb je nog lang te boeten voor de 50 weekenden die je verneukt hebt. Dat betaald zich uit in het huwelijk.
Nee, een man is gemaakt om te eten, drinken en zoveel vrouwen als mogelijk het bed in te krijgen. Dat is ook de reden waarom je zo kan genieten van een goed maal, die goeie whiskey of die goeie beurt die je gekregen hebt: Het is genetisch bepaald dat je ervan moet genieten als man zijnde. Er is echter niets in je DNA wat jou verteld als man dat trouwen een heel goed idee is, tegenover gestelde zelfs: Je mannelijke DNA is er zelfs tegen! Net zoals het bepaald is in je DNA dat je geen schijt eet, schijt niet lekker vind ruiken en een beetje in je mond braakt als je het dicht bij je mond houd. Het is een biologische beveiliging tegen het eten van schijt. Dat betekend dat biologisch gezien je net zo'n goede reden moet hebben voor trouwen als het eten van schijt.
Het bedrijven van de liefde in een openbare ruimte is toch enige tijd niet echt gewenst en in veel gevallen zelfs illegaal en kan je er een boete voor krijgen. Ik laat mijn teken van liefde aan vrouwen zien als ik ze over het aanrecht heen leg en haar krachtig van achteren neem of wanneer ik haar op mijn schoot laat rijden terwijl ik National Geographic aan het kijken ben. Een trouwerij is niet meer dan een emotionele liefdesverklaring ten overstaan van je familie en vrienden. Is dat iets wat je zou willen zien? En sinds wanneer is het geaccepteerd dat mannen staan te janken op een trouwerij? Het kan me niet schelen of je Angelina Jolie trouwt of een hindoestaanse kikker prinses, janken tijdens je trouwen is het verliezen van mannelijkheid.
Hoeveel kans heeft een huwelijk nou echt? 50%? Denk het niet. Eerder 1 op 20.000.000.000, zelfs het kopen van 100 loten in een Pakistaanse loterij maakt je gelukkiger. Tot nu toe denk ik dat alleen J. Howard Marshall gelukkig geworden is van zijn trouwerij. Het huwelijk is een dagelijkse op een volgende gebeurtenis van schaamte, compromissen, miscommunicatie afgewisseld met het genot van fiscale partnerschap. Ga naar een willekeurige roulette tafel en zet in: Je woning, je vrienden, je inkomen en elk kutje dat je de komende 7 jaar zou krijgen en wed op Rood. Zodra je dat aankan, ben je klaar voor het huwelijk.
Zorg dat je een huishoudster, een butler, een eigen kok, Chauffeur en babysitter krijgt in plaats van een huwelijk, op de lange termijn bespaar je alleen maar geld.
De meeste huwelijke komen neer op 10.000 euro gemiddeld, voor 10.000 euro gemiddeld kan je een BMW 5 serie kopen op marktplaats. Hou nu voor je in gedachten je dronken vrouw die je over de drempel moet dragen en hoe je de komende 7 jaar vast zit aan dat lusteloze en frigide stuk vreten. Waarvan het achterwerk alleen maar zal groeien en meer en meer de vorm zal gaan aannemen van een maanlandschap.
Stel je nu voor hoeveel goedkope geile sletjes je uit de kroeg kan meenemen in je BMW 5 serie de komende 7 jaar en die je de kleren van het lijf vragen over je 10.000 euro kostende neukmachine. Als er ooit een kunstmatige kut gemaakt word zal hij geen lame naam dragen zoals Tarzan of Dolfijntje, maar Dodge Viper heten.
Verkrachting binnen een huwelijk... Hoe kan verkrachting binnen een huwelijk bestaan?! Wat volgt? Vrijheidsberoving als je werkgever vraagt je een uurtje langer te wachten met lunchen? Is het aanranding wanneer een zieke broeder je hartmassage geeft?
Feit: Het huwelijk is een VIP pas om op elk moment van de dag de vagina binnen te komen. Anaal is nog een discutabel subject.
Eigenlijk ben ik ook tegen homo huwelijken, ik vind dat homo's al genoeg geleden hebben.
Jij hebt geen vriendin of wel?quote:Op donderdag 9 april 2009 12:25 schreef Yi-Long het volgende:
Trouwen [daarna] met de familie en vrienden in een voordelig goed restaurant...!?
Is ook mijn ervaring, die miepjes die heel graag willen trouwen willen echt dat het hun dag is. En alles moet perfect zijn, maandenlang zitten ze al in de stress en als er ook maar iets niet naar hun wensen is is het drama. Verschillende keren zien gebeuren al *ril...quote:Op donderdag 9 april 2009 13:08 schreef zwaaibaai het volgende:
Geen idee waarom er hele volksstammen zijn die perse willen trouwen ( mannen en vrouwen that is ). Ik kan mij er iets bij voorstellen bij de volgende situaties:
* je trouwt voor de kerk uit geloofsovertuiging.
* je trouwt omdat er kinderen in het spel zijn.
* je trouwt omdat je het gewoon graag wil
Er zijn legio voorbeelden waarom je vooral NIET moet trouwen, waarvan ik de meest treffende vier jaar geleden gezien heb vlak voor de plechtigheid:
Meneer en mevrouw komt de trap op van het stadhuis en ZIJN vrienden staan daar in een rij om meneer en mevrouw binnen te halen. Mevrouw zag er echt beeldig uit, eerlijk is eerlijk. Vervolgens zegt zij: " Oh wat leuk, jullie komen allemaal voor mij!! " <insert geluid van een hinnekend paard >.
![]()
En ze meende dat..
Vrouwen willen tijdens de bruiloft graag in de belangstelling staan is mijn mening.
en dat is 1 dag en dan nu nog die andere 364 dagen aandacht....ppffff, ik heb een Duitse Herder, heeft meer voordelen o.a. fiscaal aftrekbaar als beveiligingspost....en zit is zit en ....quote:Op donderdag 9 april 2009 13:08 schreef zwaaibaai het volgende:
Geen idee waarom er hele volksstammen zijn die perse willen trouwen ( mannen en vrouwen that is ). Ik kan mij er iets bij voorstellen bij de volgende situaties:
* je trouwt voor de kerk uit geloofsovertuiging.
* je trouwt omdat er kinderen in het spel zijn.
* je trouwt omdat je het gewoon graag wil
Er zijn legio voorbeelden waarom je vooral NIET moet trouwen, waarvan ik de meest treffende vier jaar geleden gezien heb vlak voor de plechtigheid:
Meneer en mevrouw komt de trap op van het stadhuis en ZIJN vrienden staan daar in een rij om meneer en mevrouw binnen te halen. Mevrouw zag er echt beeldig uit, eerlijk is eerlijk. Vervolgens zegt zij: " Oh wat leuk, jullie komen allemaal voor mij!! " <insert geluid van een hinnekend paard >.
![]()
En ze meende dat..
Vrouwen willen tijdens de bruiloft graag in de belangstelling staan is mijn mening.
... nooit hoofdpijn?quote:
Al meer dan 8 jaar, en als we gaan trouwen dan doen we dat hoogstwaarschijnlijk in het buitenland!quote:
Laat jij door je vriendin/vrouw bepalen wat voor auto je koopt?quote:Op donderdag 9 april 2009 12:19 schreef speknek het volgende:
[..]
Ja psies. Trouwen hoeft voor mij ook niet, omdat ik het een bom duiten vind voor een feestje (je wordt ook overal genaaid natuurlijk, ze vragen de meest bespottelijke prijzen, omdat mensen het toch wel betalen, aangezien de dag 'perfect' moet zijn). Maar als zij dat zo graag wil, moet je er ook geen groter punt van maken dan het is. En je hebt even later een get out of jail free card om die belachelijk dure, onpraktische sportauto te kopen ("weet je wat pas duur was, onze bruiloft!").
ik ken serieus iemand die zo trouwde...quote:Op donderdag 9 april 2009 12:25 schreef Yi-Long het volgende:
Kun je niet tot een compromis komen met je vriendin: wel trouwen, maar lekker goedkoop in het buitenland op een mooie plek, en in witte jurk (plak je er meteen de honeymoon aan vast), en zodra je weer in NL bent ga je gewoon lekker uit eten met de familie en vrienden in een voordelig goed restaurant...!?
Dus je gaat trouwen!quote:Op donderdag 9 april 2009 14:58 schreef Yi-Long het volgende:
[..]
Al meer dan 8 jaar, en als we gaan trouwen dan doen we dat hoogstwaarschijnlijk in het buitenland!(Hong Kong)
Ik ken ook mensen die zo getrouwd zijn. En dan zelfs nog zonder het etentjequote:Op donderdag 9 april 2009 16:38 schreef Godshand het volgende:
[..]
ik ken serieus iemand die zo trouwde...
..met inmiddels haar ex-man
Kijk, maar daar zijn ze ten minste eerlijk over het huwelijk: Je trouwt een geschikte kandidaat die je financieel kan onderhouden als vrouw zijnde. Heb het gezien in een documentaire op BRT 1 of 2. Scheiding is daar ook volstrekt normaal als je een financieel betere man kan krijgen, er was ook een rijke restaurant eigenaresse die met haar chauffeur getrouwd was, wat nog done was. Hij was ver onder haar stand, maar daar in tegen liep hij wel met schortje rond in de keuken en reed haar rond in de mercedes.quote:Op donderdag 9 april 2009 14:58 schreef Yi-Long het volgende:
[..]
Al meer dan 8 jaar, en als we gaan trouwen dan doen we dat hoogstwaarschijnlijk in het buitenland!(Hong Kong)
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |