quote:
aan te passen, noem je hem in balans houden bij knipperen ?quote:Op maandag 6 april 2009 21:00 schreef muisje-eliza het volgende:
[..]
ik luister niet heul druk...ik moet leren om contactlenzen aan te passen...mag ik n keertje op jou oefenen?
ik hoop niet dat ik m in balans moet houden elke keer als de klant knipperdquote:Op maandag 6 april 2009 21:01 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
aan te passen, noem je hem in balans houden bij knipperen ?
Mwoah, vind het altijd wel leuk een beetje meelezen.quote:Op maandag 6 april 2009 20:59 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
Weet niet waar als je fans gebleven zijn
No way, doodeng!quote:Op maandag 6 april 2009 21:00 schreef muisje-eliza het volgende:
[..]
ik luister niet heul druk...ik moet leren om contactlenzen aan te passen...mag ik n keertje op jou oefenen?
O..quote:Op maandag 6 april 2009 21:09 schreef muisje-eliza het volgende:
oh ook jongetjes hebben een vagina lees ik net![]()
http://www.biology-online.org/dictionary/Vagina_bulbi het zit boven je oog in je huidplooi (aan de binnenkant)
Doelde meer , een lens heeft een evenwicht punt omdat je lens meedraait met knipperen.quote:Op maandag 6 april 2009 21:04 schreef muisje-eliza het volgende:
[..]
ik hoop niet dat ik m in balans moet houden elke keer als de klant knipperd![]()
neeh, ik leer ze aanmeten,
Dus waar moet ik op letten
hoe ziet een oog eruit
gebruikt iemand medicijnen of zit ie veul achter de pc
heeft ie droge ogen of juist jankogen
is de conditie van de traanfilm oke, of stroperig, viezig, breekt ie snel
naja al dat soort geneuzel
quote:Op maandag 6 april 2009 21:14 schreef -Hans- het volgende:
Mooie afl. net van Tros radar over Telfort. De directeur klantenservice van Telfort had het niet makkelijk
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |