quote:
aan te passen, noem je hem in balans houden bij knipperen ?quote:Op maandag 6 april 2009 21:00 schreef muisje-eliza het volgende:
[..]
ik luister niet heul druk...ik moet leren om contactlenzen aan te passen...mag ik n keertje op jou oefenen?
ik hoop niet dat ik m in balans moet houden elke keer als de klant knipperdquote:Op maandag 6 april 2009 21:01 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
aan te passen, noem je hem in balans houden bij knipperen ?
Mwoah, vind het altijd wel leuk een beetje meelezen.quote:Op maandag 6 april 2009 20:59 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
Weet niet waar als je fans gebleven zijn
No way, doodeng!quote:Op maandag 6 april 2009 21:00 schreef muisje-eliza het volgende:
[..]
ik luister niet heul druk...ik moet leren om contactlenzen aan te passen...mag ik n keertje op jou oefenen?
O..quote:Op maandag 6 april 2009 21:09 schreef muisje-eliza het volgende:
oh ook jongetjes hebben een vagina lees ik net![]()
http://www.biology-online.org/dictionary/Vagina_bulbi het zit boven je oog in je huidplooi (aan de binnenkant)
Doelde meer , een lens heeft een evenwicht punt omdat je lens meedraait met knipperen.quote:Op maandag 6 april 2009 21:04 schreef muisje-eliza het volgende:
[..]
ik hoop niet dat ik m in balans moet houden elke keer als de klant knipperd![]()
neeh, ik leer ze aanmeten,
Dus waar moet ik op letten
hoe ziet een oog eruit
gebruikt iemand medicijnen of zit ie veul achter de pc
heeft ie droge ogen of juist jankogen
is de conditie van de traanfilm oke, of stroperig, viezig, breekt ie snel
naja al dat soort geneuzel
quote:Op maandag 6 april 2009 21:14 schreef -Hans- het volgende:
Mooie afl. net van Tros radar over Telfort. De directeur klantenservice van Telfort had het niet makkelijk
Moet ik later vanavond of later deze week nog maar even terugkijken, klinkt leuk.quote:Op maandag 6 april 2009 21:14 schreef -Hans- het volgende:
Mooie afl. net van Tros radar over Telfort. De directeur klantenservice van Telfort had het niet makkelijk
Neuh !!! heb ik Alphabeat gemist?! shit !quote:Op maandag 6 april 2009 20:25 schreef morpheus_at_work het volgende:
Hans hans snel Alfabeat , je favo band
Moet de nieuwe zender coördinator solliciteren of wordt deze gekozen ?quote:Op maandag 6 april 2009 21:06 schreef MichielV het volgende:
[..]
Mwoah, vind het altijd wel leuk een beetje meelezen.
een lens trekt min of meer vacuum op je oog, je heb je oogbol, traanfilm en lens en laagje traanfilm...de meeste lenzen hebben geen cylinder dus hoeven ook niet recht op een oog te liggen, rondjes draaien mag. Een lens met cylinder heeft meestal drie kleine streepjes onderin, prisma-balast heet dat, een verdikking in de lens. Die lens moet ook wel bewegen bij knipperen, maar stabiliseerd heel snel door die zwaarteputjesquote:Op maandag 6 april 2009 21:15 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
Doelde meer , een lens heeft een evenwicht punt omdat je lens meedraait met knipperen.
Haha, dat geloof ik ookquote:Op maandag 6 april 2009 21:15 schreef muisje-eliza het volgende:
ik heb met een half oog gekeken...hij had t vast erg warm
Zeker doen! de aflevering van Ziggo was leuk, maar dit was toch echt een stuk toffer. Ben blij dat ik geen Telfort hebquote:Op maandag 6 april 2009 21:15 schreef Sirolf het volgende:
Moet ik later vanavond of later deze week nog maar even terugkijken, klinkt leuk.
Die ja , hebben ze bij mij 7x over moeten doen om hem "stabiel" te krijgen met mijn cilindersquote:Op maandag 6 april 2009 21:18 schreef muisje-eliza het volgende:
[..]
een lens trekt min of meer vacuum op je oog, je heb je oogbol, traanfilm en lens en laagje traanfilm...de meeste lenzen hebben geen cylinder dus hoeven ook niet recht op een oog te liggen, rondjes draaien mag. Een lens met cylinder heeft meestal drie kleine streepjes onderin, prisma-balast heet dat, een verdikking in de lens. Die lens moet ook wel bewegen bij knipperen, maar stabiliseerd heel snel door die zwaarteputjes
zo iets?
Jij denkt dat het als een uitverkiezing voor het Glazen Huis is...?quote:Op maandag 6 april 2009 21:16 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
Moet de nieuwe zender coördinator solliciteren of wordt deze gekozen ?
jah maar jij heb heul hoge cylinders voor contactlensbegrippen...hoe hoger de cylinder hoe moeilijker aanpassen. Harde lanzen zijn beter..die blijven " vastzitten" of je harde lenzen lekkerder vind zitten is een ander verhaalquote:Op maandag 6 april 2009 21:20 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
Die ja , hebben ze bij mij 7x over moeten doen om hem "stabiel" te krijgen met mijn cilinders
Dat zeg ik, kut-lenzen!quote:Op maandag 6 april 2009 21:09 schreef muisje-eliza het volgende:
oh ook jongetjes hebben een vagina lees ik net![]()
http://www.biology-online.org/dictionary/Vagina_bulbi het zit boven je oog in je huidplooi (aan de binnenkant)
jah ik heb ook gesolliciteerd...ik wil ook een huis kopenquote:Op maandag 6 april 2009 21:21 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Jij denkt dat het als een uitverkiezing voor het Glazen Huis is...?
Is gewoon een sollicitatieprocedure voor natuurlijk!
Nou dat. Kan niet wachten op 4, de andere nieuwe nummers die ik in het theater heb gehoord waren ook te gek...quote:
Is het geen overheidsfunctie dan waar mensen op plekjes gezet wordenquote:Op maandag 6 april 2009 21:21 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Jij denkt dat het als een uitverkiezing voor het Glazen Huis is...?
Is gewoon een sollicitatieprocedure voor natuurlijk!
Moeten ze niet zeggen dat het geen probleem isquote:Op maandag 6 april 2009 21:21 schreef muisje-eliza het volgende:
[..]
jah maar jij heb heul hoge cylinders voor contactlensbegrippen...hoe hoger de cylinder hoe moeilijker aanpassen. Harde lanzen zijn beter..die blijven " vastzitten" of je harde lenzen lekkerder vind zitten is een ander verhaal
Claire Brouwer?quote:Op maandag 6 april 2009 21:26 schreef borisz het volgende:
Ik kijk nu naar het verkeer op at5. Stiekem een geweldig programma
![]()
.
Oh en een lekker mokkel mocht het weer presenteren![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |