Geeft niets hoor! kan gebeurenquote:Op maandag 6 april 2009 12:19 schreef SilentChaos het volgende:
Dank je HansWas't vergeten
Zag ook net pas dat ik de laatste was
Het is je vergevenquote:
Oeh! * -Hans- jaloers isquote:Op maandag 6 april 2009 12:26 schreef Brennel het volgende:
* Brennel geniet van het zonnetje, de frisse lentegeur en de vogels in haar tuintje
Persoonlijk vind ik het helemaal niks; lijkt veel te veel op die James Blunt-zeurzooi.quote:Op maandag 6 april 2009 13:09 schreef alwaysleft het volgende:
Dit blijft zo mooi: The Feeling - Sewn![]()
Ook niet stofzuigenquote:Op maandag 6 april 2009 12:50 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Weet je wel hoe mooi weer het nu is?! Andere keer
Je bent niet de enigequote:Op maandag 6 april 2009 12:51 schreef Timo20 het volgende:
Zo, ik ga me eens richting werk begeven. Deze week weer eens de hele week avond dienst
Boh, die vind ik 'wel aardig'.quote:Op maandag 6 april 2009 13:09 schreef alwaysleft het volgende:
Dit blijft zo mooi: The Feeling - Sewn![]()
Weinig mis mee iddquote:Op maandag 6 april 2009 13:40 schreef SilentChaos het volgende:
Fuck you very much
Voor een engelse zou ik haar toch wel redelijk very much willen fucken
[ afbeelding ]
Vette plaat bij dat filmpje: Eagles of Death Metal - Don't Speak (I Came to Make a Bang)quote:Op maandag 6 april 2009 13:50 schreef SilentChaos het volgende:
Ja ik vind't ook weinig...
Op 0:11 seconde zie je me 2 keer voorbijrijdenEen keer achter The Mystery Machine en 1 keer sla ik het hoekje om naar rechts (Witte Impala, moge duidelijk zijn
) Vet om zo gespot te worden
Tja, je stem forceren is natuurlijk wel karakteristiek voor constipatie-karaoke.quote:Op maandag 6 april 2009 13:53 schreef Roel_Jewel het volgende:
Godverdomme![]()
![]()
![]()
. Hoor z'n geforceerde jankstem
![]()
niet verkeerd hoor !quote:Op maandag 6 april 2009 13:40 schreef SilentChaos het volgende:
Fuck you very much
Voor een engelse zou ik haar toch wel redelijk very much willen fucken
[ afbeelding ]
Ja, waar is Tim?!quote:Op maandag 6 april 2009 14:01 schreef themauster het volgende:
het is weer dramaandag he?
Ik dacht al wat gaat dit topic sloom maar onze topicspammer Tim is er niet
Zekerquote:Op maandag 6 april 2009 13:53 schreef Marc63 het volgende:
[..]
Vette plaat bij dat filmpje: Eagles of Death Metal - Don't Speak (I Came to Make a Bang)
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |